WAT???quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer heeft vanmiddag z'n nieuwe gouden s6 edge binnen gekregen
Crewbash zegt ie,quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint met een crewbash
[ afbeelding ]
Specunt pest mij al weken Het is nu genoeg oke ben er misselijk genoeg van geweestquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint met een crewbash
[ afbeelding ]
Ohja, jij bent sinds vandaag natuurlijk een goedpratende gütmenschquote:
is dat het ijshockeymasker van donald duck?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Check, dit shirt heb ik nog.
[ afbeelding ]
Dat was gisteren al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij bent sinds vandaag natuurlijk een goedpratende gütmensch
Nee, het logo van de Anaheim Ducks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is dat het ijshockeymasker van donald duck?
Zolang ik nog niet heb geslapen is het nog vandaag, ongeacht wat de klok zegt.quote:
Jouw definitie van geschiedenis is waargebeurde gebeurtenissen, dat is niet die van mij. Als iets met geen enkel archeologisch bewijs te onderbouwen is moeten we er van uit gaan dat het niet echt is gebeurd, maar de Ilias en de Odysee acht ik wel als deel van de geschiedenis.quote:Op maandag 13 april 2015 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet: omdat het invloed had op de politiek (zoals religie en cultuur dat volgens mij in alle tijden hebben gehad), is het meer dan cultuurgeschiedenis? Dus daarom is het algemene geschiedenis?
Volgens de van Dale is de definitie van geschiedenis overigens:
[..]
Dit hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Toch interpreteer ik deze definitie vooral als het verleden in de vorm van feiten. Religie, kunst, wetenschap, filosofie, mythologie hebben allemaal invloed gehad op de geschiedenis, en hebben allemaal hun eigen geschiedenis. Toch is het Paard van Troje geen geschiedenis, in mijn opinie.
Ik kan het niet over mijn kant laten gaan als iemand geschiedenis aanvalt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Zit johannes aan de verdovende middelen ofzo?
Omdat hij een keer wat zinnigs zegt op juist deze plek?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Zit johannes aan de verdovende middelen ofzo?
Dat was wel heel opvallend inderdaad. De laatste keer dat ik Paxcon drie inhoudelijke regels achter elkaar heb zien typen was toen hij NickGod loofde.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat hij een keer wat zinnigs zegt op juist deze plek?
nou ja dat zijn we niet gewend natuurlijk hequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, opeens regels met zinnige tekst ipv gifjes in dit topic, dat verwacht toch niemandquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
nou ja dat zijn we niet gewend natuurlijk he
Welkomquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, opeens regels met zinnige tekst ipv gifjes in dit topic, dat verwacht toch niemand
#teamjohannes
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was wel heel opvallend inderdaad. De laatste keer dat ik Paxcon drie inhoudelijke regels achter elkaar heb zien typen was toen hij NickGod loofde.
Oh deze had ik laatst ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne en ik vinden dit niet leuk (denk ik).
Verkapt kijk mij eens een berichtje hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne en ik vinden dit niet leuk (denk ik).
Verkapt, kijk mij ook een wekker op mijn telefoon hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens een berichtje hebben.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkapt, kijk mij ook een wekker op mijn telefoon hebben.
Ik ga dat ook doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook een wekker gezet om kaarten voor de bekerfinale te bestellen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind jij Specu ook zo onaardig?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent even weg en ze zijn zo'n beetje een compleet topic verder.
En dan gaat het in dat gemiste topic ook nog eens over zinnige dingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent even weg en ze zijn zo'n beetje een compleet topic verder.
Nee. Harry speelt gewoon een rol. Laat hem. Uiteindelijk gaat -ie vanzelf wel weg naar NWS-FB.quote:
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat het in dat gemiste topic ook nog eens over zinnige dingen.
Niet waar, ik ben gewoon echt kut.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Harry speelt gewoon een rol.
Remlof en jij zouden een hoop opsteken van mijn posts.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.
Ik begrijp sowieso niemand hier, dus daar ga ik niet eens moeite voor doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.
Pauperquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]bijna bijna
Maar ga zo wel slapen
Schijnt niet eens te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom is die quote eigenlijk uit de OP?
Geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben gewoon echt kut.
Omdat ik eerst wil kijken of het wel werkt op mijn PC. Zo'n geweldige videokaart heb ik niet.quote:
Omdat het gewoon kansloos isquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. SC's met zo'n plichtmatige 'leuke' OP
Twee topics geleden stonden de quotes er nog wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Krijg jij betaald voor 24/7 FOK!ken dan?quote:
Reageer er gewoon niet op, die jongen heeft nog nooit wat gedaan voor geld, die komt er nog wel achter als hij op zijn 37ste het huis word uitgetraptquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg jij betaald voor 24/7 FOK!ken dan?
Nee is mijn schuld. Ik voel me daar niet schuldig over. Ich habe es gewusst.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee topics geleden stonden de quotes er nog wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank.
Doe even normaal ok.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Verdien elke dag genoeg money door dealen G
Jij lokt het al weken uit.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat eigenlijk over Fokker he?
Snap ik wel hoor, die zegt vaak nare dingen.
Hij heeft een manier gevonden om zijn postcount op te krikken door nog minder zinnigs te postenquote:
Ofniet he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
Henk denkt ook dat ie iets te vertellen heeft.
Henk™ speelt even voor bezorgde vaderfiguur. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
Henk denkt ook dat ie iets te vertellen heeft.
quote:
quote:Donder toch op schijt joch,
Ik geef deze babewatchergrap een 9quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
Fallax gaat nu weer de kleuter uithangen.
Precies waarom niemand behalve Babewatcher hem mag.
Nee voor mijzelf. Bloedprikken, geen nare dingen.quote:
Oh ok gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee voor mijzelf. Bloedprikken, geen nare dingen.
Maar wilde eigenlijk om half 10 wel op kantoor zijn. Maar dit schiet niet op.quote:
Zeg gewoon dat je van het FOK! forum bent, dan laten ze je wel voor gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wilde eigenlijk om half 10 wel op kantoor zijn. Maar dit schiet niet op.
ik denk dat dat weinig helpt. Nog 6 voor me + onbekend aantal spoedgevallen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je van het FOK! forum bent, dan laten ze je wel voor gaan.
Mannen in witte pakken en alles?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:22 schreef Specularium het volgende:
Daarom zeg ik altijd dat ik mod ben, word je gelijk behandeld als psychiatrisch spoedgeval.
Ik had al gegastmod.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
Oeps Specu....mocht ik ge TR'd hebben...negeren.
Heb je de gordijnen al open?quote:
Lekker dat vreselijk felle ochtendzonnetje naar binnen laten schijnen, ik kan mij niks mooiers bedenken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je de gordijnen al open?
Is lekker man.
Soort Antoine onder de vogeltjes, dat is voor niemand leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef Uccie het volgende:
Kuiken 2.0 kan misschien gered worden. Kuiken 3.0 wordt erg lastig, als blijkt dat die nooit zal lopen en vliegen wordt het wel een erg vogelonwaardig leven.
Morgen weten we meer.
Kuiken 2.0 mist wel een stukje voet. Maar mijn vader is ook kreupel dus dat schept een band.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Antoine onder de vogeltjes, dat is voor niemand leuk.
Hoe beëindig je eigenlijk het leven van zo'n klein beestje?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:17 schreef Uccie het volgende:
Kuiken 2.0 kan misschien gered worden. Kuiken 3.0 wordt erg lastig, als blijkt dat die nooit zal lopen en vliegen wordt het wel een erg vogelonwaardig leven.
Morgen weten we meer.
Heel hard tegen een muur gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe beëindig je eigenlijk het leven van zo'n klein beestje?
Nou dat dus niet. Daarom gaat mijn moeder naar de dierenarts.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel hard tegen een muur gooien.
Ja maar er zijn geen vogelrolstoelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Overigens hebben mensen die niet kunnen lopen toch best een menswaardig bestaan, en die kunnen ook nog niet eens vliegen.
Gooit ze hem tegen de muur?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat dus niet. Daarom gaat mijn moeder naar de dierenarts.
oh! Alleen is deze vogel denk ik 10x zo groot.quote:
Denk dat we inderdaad enkel bij die constatering uit kunnen komen in deze discussie. Onze opvattingen over de invulling van geschiedenis zijn gewoon te verschillend. Ik heb het idee dat het een heel grijs gebied wordt als je mythologie/religie ertoe rekent, omdat je dan inderdaad bepaalde vormen van kunst er ook toe zou kunnen rekenen, en volgens mij ook bepaalde aspecten uit de wetenschap. En als je het nog breder trekt kun je alles eigenlijk wel onder 'geschiedenis' scharen, zoals je in het vorige topic nog zei.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw definitie van geschiedenis is waargebeurde gebeurtenissen, dat is niet die van mij. Als iets met geen enkel archeologisch bewijs te onderbouwen is moeten we er van uit gaan dat het niet echt is gebeurd, maar de Ilias en de Odysee acht ik wel als deel van de geschiedenis.
Bij geschiedenis gebruiken we niet altijd Van Dale, er bestaat namelijk niet een juiste definitie. Een definitie die ik wel aansprekend vind is de volgende van Huizinga, een bekende Groningse historicus: "geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden."
Voor mij maakt de Griekse mythologie daar deel van uit. Sommige kunst kan daar ook deel van uit maken, als dat breed genoeg geaccepteerd wordt. Dan moet je wel breed inzetten, het succes van de Nederlandse schilderkunst en het feit dat dat alom geaccepteerd werd binnen de Nederlandse cultuur, daarvan zeg ik: ja, dat maakt deel uit van de geschiedenis. Een specifiek schilderij, bijvoorbeeld Het Melkmeisje, kan daar deel van uit maken, maar het is niet de geestelijke vorm waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden, maar een creatie van een kunstenaar, in dit geval VermeerGod. Zeus, een specifieke god, accepteren en aanbidden als voltallig volk is wel een geestelijke vorm waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet over mijn kant laten gaan als iemand geschiedenis aanvalt.
Tabel van Mendeljev, heb ik nog uit mijn hoofd moeten leren in mijn eerste jaar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef Webschip het volgende:
Er zijn heel veel scheikundige elementen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Ja ok, laten we deze discussie niet nog een keer oprakelen!
[ afbeelding ]
Uit het hoofd leren is meer dan vreselijk. Zeker met een bèta studie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tabel van Mendeljev, heb ik nog uit mijn hoofd moeten leren in mijn eerste jaar.
Oh leuk ik binnenkort ook, hoe vaak ga jij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef Fylax het volgende:
Straks bezoekje brengen aan psycholoog jeweetzelf
1x per weekquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh leuk ik binnenkort ook, hoe vaak ga jij?
Wij allemaal behalve Fallax want die zit nog op de creche.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tabel van Mendeljev, heb ik nog uit mijn hoofd moeten leren in mijn eerste jaar.
Gast kap nou eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij allemaal behalve Fallax want die zit nog op de creche.
Ben jij psychisch niet helemaal op orde?quote:
Angst & dwangstoornis, oordeel zelf maar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij psychisch niet helemaal op orde?
#durfretorischevragentestellen
Oh dat is wel redelijk intensief, ik maar 1 keer per maand gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef Fylax het volgende:
Wordt echt vreselijk irritant die persoonlijke aanvallen steeds.
Niet sad worden Fylax, daar is het veel te mooi weer voor.quote:
Na weken is het wel genoeg.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Niet sad worden Fylax, daar is het veel te mooi weer voor.
Ja nja ik heb behandelingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is wel redelijk intensief, ik maar 1 keer per maand gelukkig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Ja Specularium het is nu wel leuk geweest, je moet er niet zo hard in gaan bij Fylax.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij psychisch niet helemaal op orde?
Bah.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:57 schreef LTVDK het volgende:
Antoine klinkt trouwens veel te decadent voor dit topic, Anton of Tonnie zou veel meer op zijn plaats zijn.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Ja Specularium het is nu wel leuk geweest, je moet er niet zo hard in gaan bij Fylax.
Ik had hem liever ingekopt zien worden met een Louis gifje maar ik neem hier genoegen mee.quote:
Hij lijkt kwetsbaar...quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Doen ze in GRTD ook weer naar tegen je?quote:
Ik zou daar eigenlijk ook moeten posten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doen ze in GRTD ook weer naar tegen je?
Op de middelbare school wordt dat al lang niet meer gedaan hoor, ook niet in mijn tijd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij allemaal behalve Fallax want die zit nog op de creche.
In mijn tijd wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op de middelbare school wordt dat al lang niet meer gedaan hoor, ook niet in mijn tijd.
Ik heb gehoord dat Etsu in het echt veel aardiger is dan op FOK!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
En Fylax ik heb toevallig vorig weekend je grote plaaggeest Etsu ontmoet en dat was een ontzettend zachtaardige jongen, dus ik weet niet waar het mis is gegaan.
Dat zou kunnen, misschien kan je een keer naar Groningen reizen om er achter te komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Etsu in het echt veel aardiger is dan op FOK!
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]die stond er allang hoor.
Quote je altijd de eerste berichten als laatst
Heb je dit ook tegen Stinho gezegd?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
En Fylax ik heb toevallig vorig weekend je grote plaaggeest Etsu ontmoet en dat was een ontzettend zachtaardige jongen, dus ik weet niet waar het mis is gegaan.
Wat driekwart van je dagelijks functioneren belemmert.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is niets mis met mij hoor. Op wat angsten en dwang na.
Ik ben 't gewend, kan er mee leven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat driekwart van je dagelijks functioneren belemmert.
Van je angsten en dwang misschien niet, van jou wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof jullie last hebben van mijn angsten en dwang
Ja..quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof jullie last hebben van mijn angsten en dwang
quote:geregistreerd op: zaterdag 12 januari 2013 @ 15:13
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 68.215 (gemiddeld 84 per dag)
Komt het niet. Want je bent een opstandig, eigenwijs kutkereltje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.. Maar heb natuurlijk hoop dat het goed komt.
Neehoor, ik ga met open armen naar de behandelingen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt het niet. Want je bent een opstandig, eigenwijs kutkereltje.
Nee want dan was je gewoon naar buiten gegaan met maten, en gewoon naar school, dus op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had zonder angst en dwang ook zoveel posts gehad.
Nou, waarom doe je dan zo op FOK!?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neehoor, ik ga met open armen naar de behandelingen.
Ik ga nu ook gewoon naar school, tenzij ik ziek ben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee want dan was je gewoon naar buiten gegaan met maten, en gewoon naar school, dus op tijd naar bed.
Nouja, het is niet normaal dat een 15 jarig knulletje elke dag tot 2-3 uur op FOK! zit, maar als je zelf anders wil geloven... Succesquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga nu ook gewoon naar school, tenzij ik ziek ben.
Mijn "maten" gaan trouwens ook amper naar buiten.
Vertel je die psycholoog (al hoop ik dat het een psychiater is voor je) ook dat je 24/7 op FOK! zit?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neehoor, ik ga met open armen naar de behandelingen.
Komt voor elkaar, zijn er nog meer mensen aan wie ik het evangelie moet doorgeven?quote:
Nee hoor, Stinho is het grootste probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, zijn er nog meer mensen aan wie ik het evangelie moet doorgeven?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat je gedwongen zou worden opgenomen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
De naam Specularium kwam bekend voor bij mijn behandelaar. "Die heeft een micropenis" is wat ze zei.
Jij hebt het over fok?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
De naam Specularium kwam bekend voor bij mijn behandelaar. "Die heeft een micropenis" is wat ze zei.
Kun je beter wel doen, daardoor wordt je namelijk altijd mad, sad en misselijk. Laat je psych anders even je PoHi analyserenquote:
Anton doet veel te veel denken aan Anton aus Tirol.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:57 schreef LTVDK het volgende:
Antoine klinkt trouwens veel te decadent voor dit topic, Anton of Tonnie zou veel meer op zijn plaats zijn.
Moet je eens aan je moeder vragen of ze die naam kent.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Psych: "Waarom zit dat je zo dwars dan?"quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
Vertel je bij de psych ook over specularium? Ik doe dat altijd wel.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens aan je moeder vragen of ze die naam kent.
Het was meer aanvallen tussen aanhalingstekens, die ik niet heb gepost. Excusez-moi!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat we inderdaad enkel bij die constatering uit kunnen komen in deze discussie. Onze opvattingen over de invulling van geschiedenis zijn gewoon te verschillend. Ik heb het idee dat het een heel grijs gebied wordt als je mythologie/religie ertoe rekent, omdat je dan inderdaad bepaalde vormen van kunst er ook toe zou kunnen rekenen, en volgens mij ook bepaalde aspecten uit de wetenschap. En als je het nog breder trekt kun je alles eigenlijk wel onder 'geschiedenis' scharen, zoals je in het vorige topic nog zei.
Maar mooi dat we dit zo uitgebreid hebben besproken, ik vond het een leerzame discussie.
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat je het als een aanval zag, dan heb ik me niet goed uitgedrukt of is er wat misgegaan bij de interpretatie.
Oh, dat weet ik niet. Ik kom nooit in POL.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
NWS-SC, de ideale plek voor discussies die elders zijn mislukt.
Laat ik daar eens heel wijselijk niks op zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik kom nooit in POL.
Je stemt zeker PvdA?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ik daar eens heel wijselijk niks op zeggen.
Bij gebrek aan beter ja. De partij die ik wil, moet nog worden opgericht. De standpunten die Peter R. de Vries destijds voor zijn PRDV neerlegde, zagen er erg goed uit. NB: Dit is niet hetzelfde als fan zijn van Peter R. de Vries, laat dat duidelijk zijn.quote:
Jij bent anders aan de beurt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Johannes pak je mobiel nou eens.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, Mani is HELEMAAL VERNEDERD.
Open een topic in R&P, er zijn professionele mensen die je kunnen helpen, je staat er niet alleen voor. We houden allemaal van je!quote:
Ik zou beginnen met Community kijken, dat doe ik ook altijd als ik eraan denk om op het spoor te gaan liggen.quote:
Ik las 'anaal'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, Mani is HELEMAAL VERNEDERD.
Ik haal daar soms een heel kledingstuk uit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook altijd een pluisje in je navel?
Dat zei je moeder ook een keer tegen mij.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder zei altijd: dan MAAK je maar zin.
ja die houdt wel van een jong blaadjequote:Op dinsdag 14 april 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook een keer tegen mij.
quote:Albert en Bernard zijn juist vrienden geworden met Cheryl, en ze willen weten wanneer ze jarig is. Cheryl geeft hen een lijst met tien mogelijke data:
• 15 mei
• 16 mei
• 19 mei
• 17 juni
• 18 juni
• 14 juli
• 16 juli
• 14 augustus
• 15 augustus
• 17 augustus
Daarna vertelt Cheryl tegen Albert in welke maand ze jarig is en tegen Bernard op welke dag.
Albert: "Ik weet niet wanneer Cheryls verjaardag is, maar ik weet dat Bernard het ook niet weet."
Bernard: "Eerst wist ik niet wanneer Cheryl haar verjaardag was, maar nu weet ik het wel."
Albert: "Dan weet ik ook wanneer ze jarig is."
Dus: wanneer is Cheryls verjaardag?
Welke datum?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Die logikwissen snap ik geen reet van man.
Zie wel een bekende datum ertussen staan trouwens
Dat doet er verder niet toequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke datum?
7 september staat er niet tussen.
Wat zijn dit nou weer voor autistische kutvragen, zelfs met uitleg zie ik de logica er nog niet van inquote:
Fallax wist het ook al niet, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor autistische kutvragen, zelfs met uitleg zie ik de logica er nog niet van in
Toch leuk voor hem dat 'ie bij Mattijs aan tafel mag schuiven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fallax wist het ook al niet, kun je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |