WAT???quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Mijn broer heeft vanmiddag z'n nieuwe gouden s6 edge binnen gekregen
Crewbash zegt ie,quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint met een crewbash
[ afbeelding ]
Specunt pest mij al weken Het is nu genoeg oke ben er misselijk genoeg van geweestquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint met een crewbash
[ afbeelding ]
Ohja, jij bent sinds vandaag natuurlijk een goedpratende gütmenschquote:
is dat het ijshockeymasker van donald duck?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Check, dit shirt heb ik nog.
[ afbeelding ]
Dat was gisteren al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij bent sinds vandaag natuurlijk een goedpratende gütmensch
Nee, het logo van de Anaheim Ducks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is dat het ijshockeymasker van donald duck?
Zolang ik nog niet heb geslapen is het nog vandaag, ongeacht wat de klok zegt.quote:
Jouw definitie van geschiedenis is waargebeurde gebeurtenissen, dat is niet die van mij. Als iets met geen enkel archeologisch bewijs te onderbouwen is moeten we er van uit gaan dat het niet echt is gebeurd, maar de Ilias en de Odysee acht ik wel als deel van de geschiedenis.quote:Op maandag 13 april 2015 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet: omdat het invloed had op de politiek (zoals religie en cultuur dat volgens mij in alle tijden hebben gehad), is het meer dan cultuurgeschiedenis? Dus daarom is het algemene geschiedenis?
Volgens de van Dale is de definitie van geschiedenis overigens:
[..]
Dit hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Toch interpreteer ik deze definitie vooral als het verleden in de vorm van feiten. Religie, kunst, wetenschap, filosofie, mythologie hebben allemaal invloed gehad op de geschiedenis, en hebben allemaal hun eigen geschiedenis. Toch is het Paard van Troje geen geschiedenis, in mijn opinie.
Ik kan het niet over mijn kant laten gaan als iemand geschiedenis aanvalt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Zit johannes aan de verdovende middelen ofzo?
Omdat hij een keer wat zinnigs zegt op juist deze plek?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Zit johannes aan de verdovende middelen ofzo?
Dat was wel heel opvallend inderdaad. De laatste keer dat ik Paxcon drie inhoudelijke regels achter elkaar heb zien typen was toen hij NickGod loofde.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat hij een keer wat zinnigs zegt op juist deze plek?
nou ja dat zijn we niet gewend natuurlijk hequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, opeens regels met zinnige tekst ipv gifjes in dit topic, dat verwacht toch niemandquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
nou ja dat zijn we niet gewend natuurlijk he
Welkomquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, opeens regels met zinnige tekst ipv gifjes in dit topic, dat verwacht toch niemand
#teamjohannes
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was wel heel opvallend inderdaad. De laatste keer dat ik Paxcon drie inhoudelijke regels achter elkaar heb zien typen was toen hij NickGod loofde.
Oh deze had ik laatst ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne en ik vinden dit niet leuk (denk ik).
Verkapt kijk mij eens een berichtje hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne en ik vinden dit niet leuk (denk ik).
Verkapt, kijk mij ook een wekker op mijn telefoon hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens een berichtje hebben.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkapt, kijk mij ook een wekker op mijn telefoon hebben.
Ik ga dat ook doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook een wekker gezet om kaarten voor de bekerfinale te bestellen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind jij Specu ook zo onaardig?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent even weg en ze zijn zo'n beetje een compleet topic verder.
En dan gaat het in dat gemiste topic ook nog eens over zinnige dingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je bent even weg en ze zijn zo'n beetje een compleet topic verder.
Nee. Harry speelt gewoon een rol. Laat hem. Uiteindelijk gaat -ie vanzelf wel weg naar NWS-FB.quote:
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat het in dat gemiste topic ook nog eens over zinnige dingen.
Niet waar, ik ben gewoon echt kut.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Harry speelt gewoon een rol.
Remlof en jij zouden een hoop opsteken van mijn posts.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.
Ik begrijp sowieso niemand hier, dus daar ga ik niet eens moeite voor doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou.... ik heb het teruggelezen en ik moet zeggen: ik begin Remlof te begrijpen.
Pauperquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]bijna bijna
Maar ga zo wel slapen
Schijnt niet eens te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom is die quote eigenlijk uit de OP?
Geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben gewoon echt kut.
Omdat ik eerst wil kijken of het wel werkt op mijn PC. Zo'n geweldige videokaart heb ik niet.quote:
Omdat het gewoon kansloos isquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft natuurlijk niet. SC's met zo'n plichtmatige 'leuke' OP
Twee topics geleden stonden de quotes er nog wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Krijg jij betaald voor 24/7 FOK!ken dan?quote:
Reageer er gewoon niet op, die jongen heeft nog nooit wat gedaan voor geld, die komt er nog wel achter als hij op zijn 37ste het huis word uitgetraptquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg jij betaald voor 24/7 FOK!ken dan?
Nee is mijn schuld. Ik voel me daar niet schuldig over. Ich habe es gewusst.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee topics geleden stonden de quotes er nog wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank.
Doe even normaal ok.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
Verdien elke dag genoeg money door dealen G
Jij lokt het al weken uit.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat eigenlijk over Fokker he?
Snap ik wel hoor, die zegt vaak nare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |