Er was nog geen deel openquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Tyf eens op met je kutkaaps, wacht op iemand die WEL de OP mee kan nemen.
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Er was nog geen deel open
Tevens moet dat mogelijk zijn om het gewoon mee te kopiėren op mobiele apparaten of tablets.
In de Slowchats waar ik post heeft degene van de LaPo 5 minuten om een nieuw deel te openen, daarna mag iedereen het doen. Soort van stilzwijgende afspraak. Hier ook maar invoeren?quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Tyf eens op met je kutkaaps, wacht op iemand die WEL de OP mee kan nemen.
Je bent gewoon een irritant stuk strontquote:Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef 0108daniel het volgende:
Waar een mens al niet over kan zeuren XD
back to on topic
Komende weekquote:Op maandag 13 april 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze weer in normale landen racen zodat mensen die niet op een goddeloos tijdstip opstaan ook live kunnen kijken?
Waar maak je je druk over? Die OP leest toch niemand meer want die is al een week oud. Bovendien staat hij er nu gewoon.quote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.
Als dit nou de eerste keer was, ok, maar je doet dit al tig topics achter elkaar, zelfs binnen 10 seconden na het sluiten van de vorige.
Nee dat niet, wel een christelijke tijdquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon een irritant stuk stront
QFTquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Tyf eens op met je kutkaaps, wacht op iemand die WEL de OP mee kan nemen.
Doet iedereen toch?quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Niets mis met in het gezicht spuiten...quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.quote:
Op feestjes spuit ik van nog dichterbij.quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...quote:
Er zijn tig filmpjes te vinden van getinte mannen die vrouwen in het gezicht spuiten, beetje kinderachtig dat dit nu ineens een probleem is..quote:
"Als ik met die winterpeen van mij uit het raam zou richten, spuit ik een volwassen vent zo van zijn brommer!”quote:Op maandag 13 april 2015 21:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...
Dat is echt niet alleen in Nederland: http://heldenonline.nl/ru(...)-over-max-verstappenquote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Erger me alleen wel aan hoe de hype nog 2000x groter wordt gemaakt door 'kwaliteitsmedia' zoals bijvoorbeeld de Telegraaf.
Dat hij dit doet, is goed, alleen ook in deze video hoor ik in zijn stem een klemtoon van het in de verdediging schieten, soort van zeuren dat hij alles geprobeerd heeft, maar er gewoon niet aan voorbij komt. Denk dat hij echtbnog wel wat afspraken kan maken met zijn mental coach, hij zoekt nu zelfvertrouwen in het vinden & hebben van data (over de radio). Wat niets helpt aan zijn zelfvertrouwen, maar juist eerder frustrerend werkt.quote:
Dat is veel te lang als het live is.quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
In de Slowchats waar ik post heeft degene van de LaPo 5 minuten om een nieuw deel te openen, daarna mag iedereen het doen. Soort van stilzwijgende afspraak. Hier ook maar invoeren?
Op zich maakt het ook niet zoveel uit alleen had er Bahrein in de OP moeten staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is veel te lang als het live is.
Lol dit zei ik in het vorige topic dat de kranten koppen worden 'hamilton spuit podium meisje onder' XDquote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Vrouwen in het gezicht spuiten is niet bepaalt de core business van homo's.quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Mwah, ik weet niet. Het is een prima uitleg, en hij mag daar best wat boos over zijn. Ik vind het iig tof dat hij iets als dit doet en het niet beantwoord als een soort van robot.quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat hij dit doet, is goed, alleen ook in deze video hoor ik in zijn stem een klemtoon van het in de verdediging schieten, soort van zeuren dat hij alles geprobeerd heeft, maar er gewoon niet aan voorbij komt. Denk dat hij echtbnog wel wat afspraken kan maken met zijn mental coach, hij zoekt nu zelfvertrouwen in het vinden & hebben van data (over de radio). Wat niets helpt aan zijn zelfvertrouwen, maar juist eerder frustrerend werkt.
jij doet het dus ook nooitquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:11 schreef dl3b het volgende:
[..]
Vrouwen in het gezicht spuiten is niet bepaalt de core business van homo's.
Wat een onzin. Alsof dit de eerste keer is dat dit gebeurt.quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Dan zullen ze eerst er wat aan moeten doen dat de race zelf vaak geen donder aan is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vermoed dat ze ook in de f1 een reden aan het zoeken zijn om het vrouwelijk schoon voortaan af te schaffen bij races
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | N° Car Driver ICE TC MGU-H MGU-K ES CE 44 Mercedes Lewis Hamilton 1 1 1 1 1 2 06 Mercedes Nico Rosberg 1 1 1 1 1 1 03 Red Bull Racing Renault Daniel Ricciardo 3 2 2 2 1 2 26 Red Bull Racing Renault Daniil Kvyat 2 1 1 1 1 2 19 Williams Mercedes Felipe Massa 1 1 1 1 1 1 77 Williams Mercedes Valtteri Bottas 1 1 1 1 1 1 05 Ferrari Sebastian Vettel 1 1 1 1 1 1 07 Ferrari Kimi Räikkönen 1 1 1 1 1 1 14 McLaren Honda Fernando Alonso 2 3 3 2 2 2 22 McLaren Honda Jenson Button 2 3 3 2 1 1 27 Force India Mercedes Nico Hülkenberg 1 1 1 1 1 2 11 Force India Mercedes Sergio Perez 1 1 1 1 1 1 33 STR Renault Max Verstappen 2 1 2 1 2 2 55 STR Renault Carlos Sainz 2 2 2 1 2 2 08 Lotus Mercedes Romain Grosjean 1 1 1 1 1 1 13 Lotus Mercedes Pastor Maldonado 1 1 1 1 1 1 28 Marussia Ferrari Will Stevens 2 2 2 2 1 2 98 Marussia Ferrari Roberto Merhi 2 2 2 2 1 2 09 Sauber Ferrari Marcus Ericsson 1 1 1 1 1 1 12 Sauber Ferrari Felipe Nasr 1 1 1 1 1 1 |
En anders laat Max gewoon wel wat mooie acties zienquote:Op donderdag 16 april 2015 18:16 schreef Twieki het volgende:
Ah op de BBC op een tijd dat het bier open kan.![]()
Hopelijk wordt 't geen saaie zandbakrace, maar Mercedes heeft vorig jaar laten zien dat 't ook een mooie race kan zijn.
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
En anders laat Max gewoon wel wat mooie acties zien
Lekker onbevangen die kerel. Gewoon hup ernaast en eroverheen. Op plekken en manieren die eigenlijk niet kunnen. Heerlijk om te zien.
Natuurlijk. Maar dan mogen we evengoed nog wel genieten van de keren dat het wel goed gaatquote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.
Uiteraard. Dat moet zelfs ben ik van mening. Niemand is geheel foutloos; dus ja dat gaat ook een keer mis en dan eindigt het in tranen. Maakt helemaal niet uit. Alle wereldkampioenen crashen wel eensquote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.
Hij maakt wel naam voor zichzelf, en de meeste andere coureurs weten nu wel dat hij er gewoon voor gaat. Geen halfslachtige, laffe poginkjes tot inhalen zoals sommige anderen doen. Juist die halve inhaalakties leiden vaak tot ongelukken.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.
eindigtquote:Op donderdag 16 april 2015 19:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat moet zelfs ben ik van mening. Niemand is geheel foutloos; dus ja dat gaat ook een keer mis en dan eindigt het in tranen. Maakt helemaal niet uit. Alle wereldkampioenen crashen wel eens
Verschil is: bij Maldonado gingen en gaan dit soort dingen vaak mis en Max heeft tot dusverre de grens gezocht maar nog niet overschreden.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.
Max Chilton.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verschil is: bij Maldonado gingen en gaan dit soort dingen vaak mis en Max heeft tot dusverre de grens gezocht maar nog niet overschreden.
Crashen is een onderdeel van F1. Noem er 1 die wat langer meedraait en met maximale no-claim?
Nou ja, en misschien rijdt Verstappen zijn eerste seizoen wel crashvrij uit. Het is mogelijk.quote:
gelukkig heeft veronica een samenvatting van een uur😃quote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef twiFight het volgende:
Zendt de BBC uit, kan ik niet kijkenZwaar frustrerend.
Misschien kan ik nog wel de highlights meepakken, maar dat vind ik toch minder.
Dus de kwalificatie begint met 3 primes en 4 options.quote:That leaves a driver with nine sets of dry-weather tyres (four prime and five option specification) for the rest of the event, but one set of each spec must be returned to the tyre supplier before the start of Saturday’s qualifying session.
De groep buiten de top 10 begint dus op zondag met 3x primes, 4x options, waarvan 1 set hagelnieuw. De top 10 met 3x primes, 3x options.quote:Furthermore, one set of ‘option’ tyres may only be used during Q3, by those cars that qualified for Q3, and must be returned to the tyre supplier before the start of the race. One set of ‘option’ tyres, which were allocated to cars which did not qualify for Q3, may only be used during the race.
Dus de P20-P10 starten op banden naar keuze en hebben een extra nieuw setje options ter beschikking. Is dat wel eerlijk? De top 10 moet bijna altijd met gebruikte options rijden.quote:At the start of the race the cars that took part in Q3 must be fitted with the tyres the driver used to set his fastest Q2 time.
Gewoon opnemen.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef twiFight het volgende:
Zendt de BBC uit, kan ik niet kijkenZwaar frustrerend.
Misschien kan ik nog wel de highlights meepakken, maar dat vind ik toch minder.
Nou is dat volgens mij door een technisch mankement. Die jongen heeft nog nooit schade gereden omdat hij op de limiet rijdt.quote:
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uitquote:
Limieten op downloads? Dat is toch iets uit een ver ver verleden?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uit![]()
Als ik meer wil zien dan een samenvatting dan moet ik downloaden, maar ik zit al op mijn limiet dus dat kost me ¤22,50 aan buiten bundelkosten. Duur raceje
Aangezien er geen kabels naar mijn woning lopen (ook geen koper) ben ik aangewezen op mobiel internet. Zo'n brak laptopabotje dus. Had ik in duitsland gewoond dan was er niets aan de hand geweest. Maar in Nederland krijgen telco's gelijk anale lekkage als je hun product daadwerkelijk wilt gebruiken, dus die zetten er bizar lage limieten op. Wil je data bijkopen betaal je alsnog de hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Limieten op downloads? Dat is toch iets uit een ver ver verleden?
Toevallig net nog even 45 gieg gedownload die ik daarna meteen weggeflikkerd heb zonder te kijken omdat ik er toch geen zin in had. Achteloos. Fair use noemen ze dat. Denk ik. Ik kijk al jaren niet meer hoeveel ik download
Tot nu toe heb ik nog nooit gezien dan P10+ naar voren kon stomen en de P10 rijders kansloos waren in de race. Misschien dat P11 af en toe een voordeel heeft op P10, maar dat is dan maar zo. Het had net zo goed andersom kunnen zijn. Die extra set banden in Q3 is overigens juist om te zorgen dat de hele top 10 wel gaat rijden en niet zoals vroeger, wanneer ze denken hooguit P9 te kunnen worden, in de garage blijven om dat setje banden uit te sparen. Die maatregel werkt goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:27 schreef Fer het volgende:
Nu het volgende:
[..]
Dus de P20-P10 starten op banden naar keuze en hebben een extra nieuw setje options ter beschikking. Is dat wel eerlijk? De top 10 moet bijna altijd met gebruikte options rijden.
Heb jij een downloadlimiet?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uit![]()
Als ik meer wil zien dan een samenvatting dan moet ik downloaden, maar ik zit al op mijn limiet dus dat kost me ¤22,50 aan buiten bundelkosten. Duur raceje
Het ging om crashen, niet om de oorzaak. Daarnaast zal de ene coureur handiger met zo'n mankement omgaan dan de ander.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou is dat volgens mij door een technisch mankement. Die jongen heeft nog nooit schade gereden omdat hij op de limiet rijdt.
Maar ze krijgen dus geen extra setje, ze moeten er juist 1 inleveren na Q3. Dat maakt het wel nutteloos om niet te gaan rijden in Q3, maar ze missen wel een setje naderhand.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:23 schreef twiFight het volgende:
Die extra set banden in Q3 is overigens juist om te zorgen dat de hele top 10 wel gaat rijden en niet zoals vroeger, wanneer ze denken hooguit P9 te kunnen worden, in de garage blijven om dat setje banden uit te sparen. Die maatregel werkt goed.
Waar zit het moment dat Ricciardo en Hamilton omdraaien dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef Loodje het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Maldonado een beetje een "tik".
Zit net de persconferentie te kijken en hij kan bijna geen moment stil zitten.
Af en toe lijkt hij zo'n bobble head.
Vergeleken bij P11-einde grid hebben ze een setje minder ja. Het verschil is dat vroeger, wanneer je als langzaamste rijder in Q3 niet reed, je een setje meer had dan alle andere Q3 rijders. Dat wordt dus voorkomen door deze regel. Ze kunnen net zo goed maar een poging wagen om goed te kwalificeren in Q3, want dat setje banden zijn ze weer kwijt, of ze nu rijden in Q3 of niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar ze krijgen dus geen extra setje, ze moeten er juist 1 inleveren na Q3. Dat maakt het wel nutteloos om niet te gaan rijden in Q3, maar ze missen wel een setje naderhand.
Ja dus. Momenteel 10GB/maand, maar tot voor kort was het zelfs maar 7,5GB/maand. Een heel groot deel van die limiet gaat op aan F1 downloaden wanneer de race achter de decoder zit. Voor China had ik daar rekening mee gehouden; Bahrein is toch op de BBC. Maar ik ben onverwacht het weekend weg om vrienden te helpen, dus kan geen BBC kijkenquote:
Las het andere verhaal ook. Dat is mooi kut en als ik dat soort verhalen lees en hoor dan zakt mijn broek altijd af. Het is fucking 2015 hoezo kunnen dit soort dingen nog. Echt te belachelijk voor woorden dat bijvoorbeeld KPN hier niks aan doet, laat die Eelco Blok maar een miljoentje of 2 inleveren op salarissen en bonussen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja dus. Momenteel 10GB/maand, maar tot voor kort was het zelfs maar 7,5GB/maand. Een heel groot deel van die limiet gaat op aan F1 downloaden wanneer de race achter de decoder zit. Voor China had ik daar rekening mee gehouden; Bahrein is toch op de BBC. Maar ik ben onverwacht het weekend weg om vrienden te helpen, dus kan geen BBC kijken
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/!
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar zit het moment dat Ricciardo en Hamilton omdraaien dan?
Een crash is wat anders dan een spin.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.Al was hij wonder boven wonder nog onderweg erna.
In Australie was ook buiten zijn schuld omquote:Op donderdag 16 april 2015 21:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Een crash is wat anders dan een spin.
[edit] Wacht. De crash van Button zul je bedoelen, daarna reed hij ook nog een rondje door. Ja, weet niet of dat onder crashen valt. Button crashte, Maldonado werd meegetrokken :p
Dat was niet echt een crash en hij kon er niks aan doen. Daarom telt die niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.Al was hij wonder boven wonder nog onderweg erna.
Twitter Olav even dat hij dat dit weekend even vraagt!!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.
Maar dat was wel een echte crash.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Australie was ook buiten zijn schuld om
Als ik moet gokken zegt Lewis tegen Ricardo WTF gaat hij nóg harder rijden in de Europese GP's?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.
Waarschijnlijk zeiden ze dat Max de vraag verkeerd verstaan had die hij beantwoorddequote:Op donderdag 16 april 2015 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was niet echt een crash en hij kon er niks aan doen. Daarom telt die niet meer.
[..]
Twitter Olav even dat hij dat dit weekend even vraagt!!
Hm, dat maak ik er niet uit op wat ik wel grappig vind is dat Ricciardo zich omdraait en Max terugkijkt, even wacht en dan z'n kin ietsjes optrekt zo van: "ja, wat?".quote:Op donderdag 16 april 2015 22:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zeiden ze dat Max de vraag verkeerd verstaan had die hij beantwoordde
Ik zie het..., verkeerde afbeelding geupload. Pas ik morgenochtend even aan. (de bestanden staan op andere pc)quote:Op donderdag 16 april 2015 19:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Alleen de punten van de constructeurs zijn niet bijgewerkt.
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.quote:
Hmm... Ik zat naar de verkeerde te kijken, die van vorige week. Het overzicht van deze week ontbreekt nog...quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.
Volgens mij is er maar 1 echt niet meerte repareren, maar als je kijkt naar de verschillende onderdelen die zijn vervangen zal hij over een paar GP's al een gridpenalty mogen verwachten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.
De vijfde (quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ja hoe zit dat ook alweer, wanneer worden ze plaatsen terug gezet op de grid? Ik dacht bij het gebruik van een bepaald aantal motoren toch?
Volgens mij kijken ze naar onderdelen, niet sec de motor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ja hoe zit dat ook alweer, wanneer worden ze plaatsen terug gezet op de grid? Ik dacht bij het gebruik van een bepaald aantal motoren toch?
Motorenfabrikanten moeten gewoon een betrouwbare motor bouwen, dat is eerlijk. Ze kunnen best een motor bouwen die 2 ton kan halen, geen probleem. Dan zullen ze wel compromissen moeten doen in het ontwerp. De fabrikant die de snelste motoren bouwt met de minste compromissen wint dan. Ga je de motorenregels versoepelen dan gaan fabrikanten (en teams) alleen maar minder compromissen sluiten voor meer snelheid. En dan ga je rechtstreeks tegen het doel van de regel in.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien zouden ze met een soort schorsingssysteem moeten komen. De 5e motor is een straf, daarna de 8e, dan de 10e en dan pas elke motor. Maakt het wel wat eerlijker voor teams met problemen in het begin van het jaar.
Mwah, het penaltysysteem zoals het nu is is niet fair. Als er 1x iets mis gaat heb je al constant een groot probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Motorenfabrikanten moeten gewoon een betrouwbare motor bouwen, dat is eerlijk. Ze kunnen best een motor bouwen die 2 ton kan halen, geen probleem. Dan zullen ze wel compromissen moeten doen in het ontwerp. De fabrikant die de snelste motoren bouwt met de minste compromissen wint dan. Ga je de motorenregels versoepelen dan gaan fabrikanten (en teams) alleen maar minder compromissen sluiten voor meer snelheid. En dan ga je rechtstreeks tegen het doel van de regel in.
Het huidige penaltysysteem is heel eerlijk voor fabrikanten, maar niet voor coureurs. Coureurs kunnen er weinig aan doen. Nu race je in de F1 altijd als team en nooit als coureur alleen, dus het is ook een team effort om de auto heel te houden, maar ik denk dat weinig mensen dat zo zien op het moment dat hun favoriete coureur uitvalt en een straf krijgt. Uiteindelijk zou het ook niet eerlijk zijn als de straf laag is en fabrikanten dus relatief makkelijk 25% extra motors kunnen gebruiken. Daar kunnen ze meerdere races voordeel mee hebben ten opzichte van fabrikanten die zich wel gewoon aan de regels houden. Daar zou de coureur ook van profiteren, dus is de coureur ook de sjaak als het een straf is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, het penaltysysteem zoals het nu is is niet fair. Als er 1x iets mis gaat heb je al constant een groot probleem.
Dat vind ik terecht. Maar als je op een gegeven moment al ver boven je max zit door het eerste deel van het seizoen heb je nul marge meer. Zo kun je later in het seizoen ook niet meer terugkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het huidige penaltysysteem is heel eerlijk voor fabrikanten, maar niet voor coureurs. Coureurs kunnen er weinig aan doen. Nu race je in de F1 altijd als team en nooit als coureur alleen, dus het is ook een team effort om de auto heel te houden, maar ik denk dat weinig mensen dat zo zien op het moment dat hun favoriete coureur uitvalt en een straf krijgt. Uiteindelijk zou het ook niet eerlijk zijn als de straf laag is en fabrikanten dus relatief makkelijk 25% extra motors kunnen gebruiken. Daar kunnen ze meerdere races voordeel mee hebben ten opzichte van fabrikanten die zich wel gewoon aan de regels houden. Daar zou de coureur ook van profiteren, dus is de coureur ook de sjaak als het een straf is.
Een vergelijkbaar iets is de hoge gridstraf bij een unsafe release. Voelt ontzettend oneerlijk naar de coureur. Maar wederom, het is een teamsport. Teams moeten gewoon binnen de regels opereren en ze zoeken zelf maar uit hoe ze zo snel mogelijk kunnen zijn zonder fouten te maken.
Dan is het aan het team om er keiharde boeteclausules in de contracten te zetten als compensatie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik terecht. Maar als je op een gegeven moment al ver boven je max zit door het eerste deel van het seizoen heb je nul marge meer. Zo kun je later in het seizoen ook niet meer terugkomen.
Het geeft een dubbel voordeel aan de motorleveranciers die nu al hun zaakjes op orde hebben.
Ja, en dan denken leveranciers die willen instappen 'mij niet gezien'.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan is het aan het team om er keiharde boeteclausules in de contracten te zetten als compensatie.
bron?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:17 schreef nils7 het volgende:
Ik las dat Bernie per direct terug wil naar de V8 met 1000Pk.
Denk dat het makkelijker is de fuel flow ongelimiteerd te maken... levert meer geluid en meer vermogen op.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118530quote:
Het wordt door ieder anders geļnterpreteerd en vertaalt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef twiFight het volgende:
"Liever vandaag dan morgen", niet "per direct".
Wat de AD publiceert is oud nieuws, dit heeft Bernie voor de race in China al gezegd.
quote:"We need to go back to engines whose costs are more reasonable, and we need to intervene with maximum urgency," Ecclestone said in an interview with Gazzetta dello Sport.
Maak er een caption wedstrijdje van op f1.fok.nl.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben toch benieuwd welke schuine grap Verstappen SR hier zojuist verteld heeft:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk iets met een sms'je van Sainz Sr. dat Carlos Max wel even zou leren hoe je indrukwekkende inhaalacties laat zien ofzo..quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben toch benieuwd welke schuine grap Verstappen SR hier zojuist verteld heeft:
[ afbeelding ]
hoe laat is de race?quote:
oh sorryquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die begint met 35 minuten pas.....
Die grappen komen mij echt m'n oren uit maar het is wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maak er een caption wedstrijdje van op f1.fok.nl.
Kun je vervolgens door 402 grindbak captions heen scrollen
Of iets over hoe Verstappen volgend jaar Kvyat gaat vervangen en Sainz plaats moet maken voor nieuw talent.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een sms'je van Sainz Sr. dat Carlos Max wel even zou leren hoe je indrukwekkende inhaalacties laat zien ofzo..
Hmm.. nee, maar soms is het heel jammer als je ergens niet bij geweest bent.
Wie belde er? Rene vd Gijpquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben toch benieuwd welke schuine grap Verstappen SR hier zojuist verteld heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2015 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou is dat volgens mij door een technisch mankement. Die jongen heeft nog nooit schade gereden omdat hij op de limiet rijdt.
Okeuhquote:
Gaat nooit gebeuren, over drie jaar de jongste ex-F1 coureur, zie Alguersuari.quote:
Jij denkt dat Max over 3 jaar geen F1-coureur meer is?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:26 schreef Nober het volgende:
Sky had het over Max en zijn nationaliteit, hij was de eerste punten scoorder sinds de laatste Nederlander en Belg, zo goed is hij.
[..]
Gaat nooit gebeuren, over drie jaar de jongste ex-F1 coureur, zie Alguersuari.
Hij heeft een BeNeLux paspoort... de eerste Beneluxer die straks WK wordtquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:26 schreef Nober het volgende:
Sky had het over Max en zijn nationaliteit, hij was de eerste punten scoorder sinds de laatste Nederlander en Belg, zo goed is hij.
[..]
Gaat nooit gebeuren, over drie jaar de jongste ex-F1 coureur, zie Alguersuari.
Ja, zo gaat dat bij Toro Rosso, zie ook Speed, Bourdais, Vergne, Buemi...quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij denkt dat Max over 3 jaar geen F1-coureur meer is?
Zie ook Vettel, Ricciardo, Kvyat..quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat bij Toro Rosso, zie ook Speed, Bourdais, Vergne, Buemi...
Of het gaat zoals Vettelquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat bij Toro Rosso, zie ook Speed, Bourdais, Vergne, Buemi...
Jammer dat het met Scott nooit wat is geworden, die had er de naam voor en was de F1 ook mateloos populair geworden bij de Yanken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat bij Toro Rosso, zie ook Speed, Bourdais, Vergne, Buemi...
Ik wilde dit gaan zeggen:quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat bij Toro Rosso, zie ook Speed, Bourdais, Vergne, Buemi...
En Bourdais, laten we wel wezen, dat is nooit echt een topper geweest.quote:
Bij de eerste component waarvan ze de 5de gaan gebruiken 10 plaatsen straf, elke volgende 5de 5 plaatsen, bij de 6de weer 10 plaatsen en volgende 6de 5 plaatsen enzovoort. Als de straf niet volledig op de grid ingelost kan worden komt er een tijdstraf in de race variėrend per aantal plaatsen dat nog ingelost moet worden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ja hoe zit dat ook alweer, wanneer worden ze plaatsen terug gezet op de grid? Ik dacht bij het gebruik van een bepaald aantal motoren toch?
Hopelijk komen ze nog tot een overeenkomst om dat bij de zesde te laten ingaan.quote:
Sterker nog, dat zei hij in 2006 ook over de V10 toen de V8 geļntroduceerd werd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef twiFight het volgende:
"Liever vandaag dan morgen", niet "per direct".
Wat de AD publiceert is oud nieuws, dit heeft Bernie voor de race in China al gezegd.
Bij Red Bull testen ze de coureurs ook op reactievermogen, en voor F1 heb je net een wat hoger niveau nodig dan voor WEC of indycars. Bourdais schijnt het F1 niveau net niet te halen, vandaar dat hij het in de indycars wel redelijk doet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:43 schreef RingBewoner het volgende:
En Bourdais, laten we wel wezen, dat is nooit echt een topper geweest.
Ik vond het persoonlijk een van de saaiste coureurs op de grid destijds. Net als Chilton en nu Ericcson.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij Red Bull testen ze de coureurs ook op reactievermogen, en voor F1 heb je net een wat hoger niveau nodig dan voor WEC of indycars. Bourdais schijnt het F1 niveau net niet te halen, vandaar dat hij het in de indycars wel redelijk doet.
Dus als je de 5de gebruikt dan ben je dus altijd minimaal 5 plaatsen de sjaak?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij de eerste component waarvan ze de 5de gaan gebruiken 10 plaatsen straf, elke volgende 5de 5 plaatsen, bij de 6de weer 10 plaatsen en volgende 6de 5 plaatsen enzovoort. Als de straf niet volledig op de grid ingelost kan worden komt er een tijdstraf in de race variėrend per aantal plaatsen dat nog ingelost moet worden.
[..]
Hopelijk komen ze nog tot een overeenkomst om dat bij de zesde te laten ingaan.
Hoewel Kvyat de snelste is is het ook degene met de slechtste timing.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:49 schreef Nober het volgende:
Meeste GP's gereden voor Toro Rosso:
58 Jean-Éric Vergne (2012-2014)
55 Sébastien Buemi (2009-2011)
46 Jaime Alguersuari (2009-2011)
39 Daniel Ricciardo (2012-2013)
35 Vitantonio Liuzzi (2006-2007)
28 Scott Speed (2006-2007)
27 Sébastien Bourdais (2008-2009)
25 Sebastian Vettel (2007-2008)
19 Daniil Kvyat (2014)
3 Max Verstappen (2015)
3 Carlos Sainz jr. (2015)
Je moet niet te lang blijven want dan ben je gezien.
Oh?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef WEST het volgende:
eindelijk een goed werkende sport1 stream gevonden
je loopt achterquote:
sky stream hapert en qua beeld is minder dan de sport1 stream.quote:
Dan weet ik niet welke jij kijktquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:57 schreef WEST het volgende:
[..]
sky stream hapert en qua beeld is minder dan de sport1 stream.
Welke banden rijden ze mee, Alonso op Medium zie ik maar de andere die ze mogen rijden?quote:
Nu sport1 stream en die duidelijk en heel scherp.quote:
iedereen rijdt op de medium in FP1.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:02 schreef nils7 het volgende:
Ah ze rijden deze GP met Soft (Geel) en Medium (wit).
Max zn snelle tijd van nu (1:38,504) is op de medium band.
stukquote:
Fixed voor zondag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Verstappen met motorproblemen, je verwacht t niet.
En die hebben ook nog iemand in de pits die ons precies kan vertellen wie er in de pits staan en wie niet.quote:
? Je doelt op de [pit] tags?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En die hebben ook nog iemand in de pits die ons precies kan vertellen wie er in de pits staan en wie niet.
Je had beleidsbepaler van Torro Rosso moeten worden. Als Jos daar niets te zoeken heeft jagen ze 'm wel weg.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
Laten ze Jos weer zienwat heeft die man daar te zoeken? Laat Max het nou zelf eens doen.
Ik denk dat dat sarcastisch bedoeld was.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had beleidsbepaler van Torro Rosso moeten worden. Als Jos daar niets te zoeken heeft jagen ze 'm wel weg.
Of denk je dat Jos de cameraman geld heeft gegeven om hem in beeld te brengen.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sarcastisch bedoeld was.
Maar niet bij Sport1quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef Nober het volgende:
GP2 kwali om 19:00
[..]
Ja, dat zie je ook wel zonder die Lee.
<-- Deze toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet er een 'Sarcasme' PI komen.
of gewoon harder moet rijden in de race en niet spinnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef Nober het volgende:
Sainz weer sneller dan Max, zal die nou ook eens keer de beste race strategie krijgen?
Wie weet gaan ze beter als dat 2015 Ferrari torretje er in ligt.quote:
In de race pas? Pfff 2 vallen onderweg naar de grid al stilquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:43 schreef franklop het volgende:
4 renaults in de top 10, straks in de race als eerste 4 eruit
Lewis en Nico op 14 en 15, eindelijk gaan ze zondag buiten de punten vallenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef Nober het volgende:
Sainz weer sneller dan Max, zal die nou ook eens keer de beste race strategie krijgen?
No shitquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:49 schreef Ferry_76 het volgende:
De meeste teams schijnen weinig waarde te hechten aan VT1, aangezien de omstandigheden in VT2 veel meer lijken op de kwalificatie en de race. Leuke uitslag, maar VT2 gaat veel meer informatie geven over wie waar staat.
1 haalt de deur naar buiten niet eens.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
In de race pas? Pfff 2 vallen onderweg naar de grid al stil
Oke, bedankt Hans!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:49 schreef Ferry_76 het volgende:
De meeste teams schijnen weinig waarde te hechten aan VT1, aangezien de omstandigheden in VT2 veel meer lijken op de kwalificatie en de race. Leuke uitslag, maar VT2 gaat veel meer informatie geven over wie waar staat.
Geef ze een Mercedes, zeg dat dat de beste auto is momenteel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef nils7 het volgende:
M'n schoonouders willen een Renault kopen.... Humm
Het is inderdaad heel extreem dit weekend. VT1 en 3 zijn in de loeihete middag, de kwali en race zijn veel koeler, omdat de zon al onder is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:49 schreef Ferry_76 het volgende:
De meeste teams schijnen weinig waarde te hechten aan VT1, aangezien de omstandigheden in VT2 veel meer lijken op de kwalificatie en de race. Leuke uitslag, maar VT2 gaat veel meer informatie geven over wie waar staat.
Denk dat als ik het voor het zeggen had ze op full wets zou laten starten en pas na 5 ronde's mogen ze naar de inters.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:15 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat Mercedes met de fuel load van de 2e stint rijdt (60-70kg) en Ferrari met de 3e stint (30kg) wat zouden ze morgen van plan zijn. Mercedes soft/med/soft en Ferrari soft/soft/med?
Voorlopig is Max een seconde of 20 langzamer dan zijn teamgenoot.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:17 schreef Nober het volgende:
Sky heeft het over problemen met de remmen maar daar heeft Verstappen geen last van, die kan laat remmen dat zit in de familie Jos remde zelfs niet voor een grindbak. Zo, grap gemaakt.
Wie is die andere commentator met het Schotse accent?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik erger mij kapot aan dat commentaar op BBC, wat praat die kerel veel zeg.
Ja klopt, die moeten de hele tijd praten dus toch maar Sky gekozen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik erger mij kapot aan dat commentaar op BBC, wat praat die kerel veel zeg.
Klinkt als McNish.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie is die andere commentator met het Schotse accent?
Nostalgie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:27 schreef Geralt het volgende:
Voorspallen met allen was altijd wel een leuk item
Dat heb ik nog ooit gewonnen op een andere site, een jaar of 10 geleden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:27 schreef Geralt het volgende:
Voorspallen met allen was altijd wel een leuk item
Hij deed zijn rondje op de fietsquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er![]()
Verstappen heeft zijn rondje in de laagste versnelling gereden?
Hij probeert de nieuwe engine saving mode van Renault.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er![]()
Verstappen heeft zijn rondje in de laagste versnelling gereden?
ging een stuk door de grindbakquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er![]()
Verstappen heeft zijn rondje in de laagste versnelling gereden?
Erickson sneller op een gebruikte soft. Niet slechts.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef Max23 het volgende:
Sainz naar 6, Max naar 8
Sainz een halve seconde sneller
Eerste getimede rondje voor Max. Tijden zullen weer naar elkaar toe gaan straks. Tenzij ze niet meer op softs voor een snelle ronde gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef Max23 het volgende:
Sainz naar 6, Max naar 8
Sainz een halve seconde sneller
ja in china was het ook duidelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:46 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, waarom zie ik zoveel vonken? Of is dat altijd, maar nu beter zichtbaar ivm donker?
Ik zou erop willen reageren dat het nieuw is... maar vroeger (begin jaren 90) was dat zo vanwege de downforce is nu is die truc kunstmatig door de FIA nagebootst met een skidblokje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:46 schreef MrStock het volgende:
Vraagje, waarom zie ik zoveel vonken? Of is dat altijd, maar nu beter zichtbaar ivm donker?
Een van de weinige regels die ten goede veranderd zijn wmbquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik zou erop willen reageren dat het nieuw is... maar vroeger (begin jaren 90) was dat zo vanwege de downforce is nu is die truc kunstmatig door de FIA nagebootst met een skidblokje.
Ik zie het liever niet kunstmatigquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een van de weinige regels die ten goede veranderd zijn wmb
Ze willen geen ground-effect meer, dus natuurlijk ga je het ook niet meer zien. Sowieso met die kleine achtervleugel...quote:
dan moeten ze daar wat aan doen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze willen geen ground-effect meer, dus natuurlijk ga je het ook niet meer zien. Sowieso met die kleine achtervleugel...
Helaas voor mijn tijdquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
Ground effect was wel voor de mannen met echte ballen. Grip grip GRIP GRIP OMG WAAR IS MN GRIP IK VLIEG KENKERHARD DE BOCHT UIT WTFWTF!!!!
Mooi was dat. Levensgevaarlijk; letterlijk, maar wel erg vet.
Klopt, ze dachten meer inhaalacties te zien met minder downforce. We kregen er juist banden-sparen door in de praktijk. Weer een faal van de FIA.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
dan moeten ze daar wat aan doen.
Ik snap de downforce-razzia niet echt.
Hoe meer downforce ze hebben hoe meer verschillende lijnen kunnen en hoe dichter ze op elkaar kunnen rijden (mits de achtervleugel die lucht niet verstoort)
Ja mijn laptop heeft "text voorspelling"quote:
Brakes ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft geen vertrouwen in de auto riep die net tijdens het rijden.
Zou ik ook niet hebben na 3 races motorfalen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft geen vertrouwen in de auto riep die net tijdens het rijden.
Perez ontmoet.quote:
huh verklaar je nader,quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef Nober het volgende:
Vettel, Räikkönen en Hamilton dus gediskwalificeerd.
Leuk zo'n post zonder verdere onderbouwingquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef Nober het volgende:
Vettel, Räikkönen en Hamilton dus gediskwalificeerd.
Officieel heten ze nog Marussia (als chassis naam dan). Om aanspraak te maken op het prijzengeld mogen ze de naam niet veranderen of het moet met toestemming van alle teams gebeuren.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Sinds wanneer heet Manor weer Marussia? Of was dat een foutje van de F1-redactie?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:36 schreef Alleforums het volgende:
[..]
huh verklaar je nader,
en voor wanneer?
Vettelquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk zo'n post zonder verdere onderbouwing
Ja, zover kwam ik ook nogquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Vettel
- Causing a collision
Räikkönen
- Breaktest
- Leaving the pits incorrectly
Hamilton
- Leaving the pits incorrectly
Thanks!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Officieel heten ze nog Marussia (als chassis naam dan). Om aanspraak te maken op het prijzengeld mogen ze de naam niet veranderen of het moet met toestemming van alle teams gebeuren.
Sauber heeft ook nog een jaar rondgereden als BMW Sauber - Ferrari voordat BMW er af ging.
Zolang Hamilton geen contract met Mercedes heeft...., zou het best kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb het opgenomen omdat ik niet direct live kon kijken maar wat is dat nou over Hamilton naar Ferrari? Hoe serieus is dat?
Waarom zou hij? 2 keer de titel in een oppermachtige Mercedes en ook dit jaar de beste auto. Waarom zou dat volgend jaar anders zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Zolang Hamilton geen contract met Mercedes heeft...., zou het best kunnen.
Geld misschien ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom zou hij? 2 keer de titel in een oppermachtige Mercedes en ook dit jaar de beste auto. Waarom zou dat volgend jaar anders zijn?
3 titels met 3 verschillende teams is meer als 5 titels met 1 auto.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom zou hij? 2 keer de titel in een oppermachtige Mercedes en ook dit jaar de beste auto. Waarom zou dat volgend jaar anders zijn?
Dat is denk ik twijfelachtig, betaald Ferrari zoveel beter? Misschien in merchandising. We zullen zien.quote:
Denk dat Ferrari wel wat op tafel wil leggen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is denk ik twijfelachtig, betaald Ferrari zoveel beter? Misschien in merchandising. We zullen zien.
Dat is waar, en natuurlijk is Ferrari erg sterk dit jaar maar dan vooral op warme circuits zoals Bahrein nu en Maleisiė. Ik weet het niet hoor, als hij alleen voor het geld gaat zakt hij voor mij zwaar door de mand.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
3 titels met 3 verschillende teams is meer als 5 titels met 1 auto.
Maar met Vettel en Raikkonen hebben ze ook een fantastisch duo, als die Ferrari volgend jaar iets meer op Raikkonen is afgestemd heb je ook 2 wereldkampioenen in huis.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:23 schreef WEST het volgende:
[..]
Denk dat Ferrari wel wat op tafel wil leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |