Er was nog geen deel openquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Tyf eens op met je kutkaaps, wacht op iemand die WEL de OP mee kan nemen.
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Er was nog geen deel open
Tevens moet dat mogelijk zijn om het gewoon mee te kopiëren op mobiele apparaten of tablets.
In de Slowchats waar ik post heeft degene van de LaPo 5 minuten om een nieuw deel te openen, daarna mag iedereen het doen. Soort van stilzwijgende afspraak. Hier ook maar invoeren?quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Je bent gewoon een irritant stuk strontquote:Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef 0108daniel het volgende:
Waar een mens al niet over kan zeuren XD
back to on topic
Komende weekquote:Op maandag 13 april 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze weer in normale landen racen zodat mensen die niet op een goddeloos tijdstip opstaan ook live kunnen kijken?
Waar maak je je druk over? Die OP leest toch niemand meer want die is al een week oud. Bovendien staat hij er nu gewoon.quote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.
Als dit nou de eerste keer was, ok, maar je doet dit al tig topics achter elkaar, zelfs binnen 10 seconden na het sluiten van de vorige.
Nee dat niet, wel een christelijke tijdquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon een irritant stuk stront
QFTquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Doet iedereen toch?quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Niets mis met in het gezicht spuiten...quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.quote:
Op feestjes spuit ik van nog dichterbij.quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...quote:
Er zijn tig filmpjes te vinden van getinte mannen die vrouwen in het gezicht spuiten, beetje kinderachtig dat dit nu ineens een probleem is..quote:
"Als ik met die winterpeen van mij uit het raam zou richten, spuit ik een volwassen vent zo van zijn brommer!”quote:Op maandag 13 april 2015 21:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |