Er was nog geen deel openquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Tyf eens op met je kutkaaps, wacht op iemand die WEL de OP mee kan nemen.
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 13 april 2015 20:11 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Er was nog geen deel open
Tevens moet dat mogelijk zijn om het gewoon mee te kopiëren op mobiele apparaten of tablets.
In de Slowchats waar ik post heeft degene van de LaPo 5 minuten om een nieuw deel te openen, daarna mag iedereen het doen. Soort van stilzwijgende afspraak. Hier ook maar invoeren?quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Je bent gewoon een irritant stuk strontquote:Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef 0108daniel het volgende:
Waar een mens al niet over kan zeuren XD
back to on topic
Komende weekquote:Op maandag 13 april 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze weer in normale landen racen zodat mensen die niet op een goddeloos tijdstip opstaan ook live kunnen kijken?
Waar maak je je druk over? Die OP leest toch niemand meer want die is al een week oud. Bovendien staat hij er nu gewoon.quote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Dan wacht je. Ik zat ook al op te loer om eventueel een nieuw deel te openen. Dat die bug bestaat weet je en dan ga je niet het topic kapen voor de zoveelste keer.
Als dit nou de eerste keer was, ok, maar je doet dit al tig topics achter elkaar, zelfs binnen 10 seconden na het sluiten van de vorige.
Nee dat niet, wel een christelijke tijdquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon een irritant stuk stront
QFTquote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Doet iedereen toch?quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik las dat Lewis hierom onder vuur ligt
wel terecht vind ik, zo in het gezicht gaat wel erg ver
Niets mis met in het gezicht spuiten...quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.quote:
Op feestjes spuit ik van nog dichterbij.quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Van een halve meter vol in het gezicht? Er zijn meer foto's.
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...quote:
Er zijn tig filmpjes te vinden van getinte mannen die vrouwen in het gezicht spuiten, beetje kinderachtig dat dit nu ineens een probleem is..quote:
"Als ik met die winterpeen van mij uit het raam zou richten, spuit ik een volwassen vent zo van zijn brommer!”quote:Op maandag 13 april 2015 21:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanaf een meter of vijf is het anders wel wat lastiger hoor...
Dat is echt niet alleen in Nederland: http://heldenonline.nl/ru(...)-over-max-verstappenquote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Erger me alleen wel aan hoe de hype nog 2000x groter wordt gemaakt door 'kwaliteitsmedia' zoals bijvoorbeeld de Telegraaf.
Dat hij dit doet, is goed, alleen ook in deze video hoor ik in zijn stem een klemtoon van het in de verdediging schieten, soort van zeuren dat hij alles geprobeerd heeft, maar er gewoon niet aan voorbij komt. Denk dat hij echtbnog wel wat afspraken kan maken met zijn mental coach, hij zoekt nu zelfvertrouwen in het vinden & hebben van data (over de radio). Wat niets helpt aan zijn zelfvertrouwen, maar juist eerder frustrerend werkt.quote:
Dat is veel te lang als het live is.quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
In de Slowchats waar ik post heeft degene van de LaPo 5 minuten om een nieuw deel te openen, daarna mag iedereen het doen. Soort van stilzwijgende afspraak. Hier ook maar invoeren?
Op zich maakt het ook niet zoveel uit alleen had er Bahrein in de OP moeten staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is veel te lang als het live is.
Lol dit zei ik in het vorige topic dat de kranten koppen worden 'hamilton spuit podium meisje onder' XDquote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen in het gezicht spuiten is niet bepaalt de core business van homo's.quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, ik weet niet. Het is een prima uitleg, en hij mag daar best wat boos over zijn. Ik vind het iig tof dat hij iets als dit doet en het niet beantwoord als een soort van robot.quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat hij dit doet, is goed, alleen ook in deze video hoor ik in zijn stem een klemtoon van het in de verdediging schieten, soort van zeuren dat hij alles geprobeerd heeft, maar er gewoon niet aan voorbij komt. Denk dat hij echtbnog wel wat afspraken kan maken met zijn mental coach, hij zoekt nu zelfvertrouwen in het vinden & hebben van data (over de radio). Wat niets helpt aan zijn zelfvertrouwen, maar juist eerder frustrerend werkt.
jij doet het dus ook nooitquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:11 schreef dl3b het volgende:
[..]
Vrouwen in het gezicht spuiten is niet bepaalt de core business van homo's.
Wat een onzin. Alsof dit de eerste keer is dat dit gebeurt.quote:Op maandag 13 april 2015 21:34 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zullen ze eerst er wat aan moeten doen dat de race zelf vaak geen donder aan is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vermoed dat ze ook in de f1 een reden aan het zoeken zijn om het vrouwelijk schoon voortaan af te schaffen bij races
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | N° Car Driver ICE TC MGU-H MGU-K ES CE 44 Mercedes Lewis Hamilton 1 1 1 1 1 2 06 Mercedes Nico Rosberg 1 1 1 1 1 1 03 Red Bull Racing Renault Daniel Ricciardo 3 2 2 2 1 2 26 Red Bull Racing Renault Daniil Kvyat 2 1 1 1 1 2 19 Williams Mercedes Felipe Massa 1 1 1 1 1 1 77 Williams Mercedes Valtteri Bottas 1 1 1 1 1 1 05 Ferrari Sebastian Vettel 1 1 1 1 1 1 07 Ferrari Kimi Räikkönen 1 1 1 1 1 1 14 McLaren Honda Fernando Alonso 2 3 3 2 2 2 22 McLaren Honda Jenson Button 2 3 3 2 1 1 27 Force India Mercedes Nico Hülkenberg 1 1 1 1 1 2 11 Force India Mercedes Sergio Perez 1 1 1 1 1 1 33 STR Renault Max Verstappen 2 1 2 1 2 2 55 STR Renault Carlos Sainz 2 2 2 1 2 2 08 Lotus Mercedes Romain Grosjean 1 1 1 1 1 1 13 Lotus Mercedes Pastor Maldonado 1 1 1 1 1 1 28 Marussia Ferrari Will Stevens 2 2 2 2 1 2 98 Marussia Ferrari Roberto Merhi 2 2 2 2 1 2 09 Sauber Ferrari Marcus Ericsson 1 1 1 1 1 1 12 Sauber Ferrari Felipe Nasr 1 1 1 1 1 1 |
En anders laat Max gewoon wel wat mooie acties zienquote:Op donderdag 16 april 2015 18:16 schreef Twieki het volgende:
Ah op de BBC op een tijd dat het bier open kan.![]()
Hopelijk wordt 't geen saaie zandbakrace, maar Mercedes heeft vorig jaar laten zien dat 't ook een mooie race kan zijn.
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
En anders laat Max gewoon wel wat mooie acties zien
Lekker onbevangen die kerel. Gewoon hup ernaast en eroverheen. Op plekken en manieren die eigenlijk niet kunnen. Heerlijk om te zien.
Natuurlijk. Maar dan mogen we evengoed nog wel genieten van de keren dat het wel goed gaatquote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar weet wel: dat gaat nog een keer fout.
Uiteraard. Dat moet zelfs ben ik van mening. Niemand is geheel foutloos; dus ja dat gaat ook een keer mis en dan eindigt het in tranen. Maakt helemaal niet uit. Alle wereldkampioenen crashen wel eensquote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hij maakt wel naam voor zichzelf, en de meeste andere coureurs weten nu wel dat hij er gewoon voor gaat. Geen halfslachtige, laffe poginkjes tot inhalen zoals sommige anderen doen. Juist die halve inhaalakties leiden vaak tot ongelukken.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
eindigtquote:Op donderdag 16 april 2015 19:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat moet zelfs ben ik van mening. Niemand is geheel foutloos; dus ja dat gaat ook een keer mis en dan eindigt het in tranen. Maakt helemaal niet uit. Alle wereldkampioenen crashen wel eens
Verschil is: bij Maldonado gingen en gaan dit soort dingen vaak mis en Max heeft tot dusverre de grens gezocht maar nog niet overschreden.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Max Chilton.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verschil is: bij Maldonado gingen en gaan dit soort dingen vaak mis en Max heeft tot dusverre de grens gezocht maar nog niet overschreden.
Crashen is een onderdeel van F1. Noem er 1 die wat langer meedraait en met maximale no-claim?
Nou ja, en misschien rijdt Verstappen zijn eerste seizoen wel crashvrij uit. Het is mogelijk.quote:
gelukkig heeft veronica een samenvatting van een uur😃quote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef twiFight het volgende:
Zendt de BBC uit, kan ik niet kijkenZwaar frustrerend.
Misschien kan ik nog wel de highlights meepakken, maar dat vind ik toch minder.
Dus de kwalificatie begint met 3 primes en 4 options.quote:That leaves a driver with nine sets of dry-weather tyres (four prime and five option specification) for the rest of the event, but one set of each spec must be returned to the tyre supplier before the start of Saturday’s qualifying session.
De groep buiten de top 10 begint dus op zondag met 3x primes, 4x options, waarvan 1 set hagelnieuw. De top 10 met 3x primes, 3x options.quote:Furthermore, one set of ‘option’ tyres may only be used during Q3, by those cars that qualified for Q3, and must be returned to the tyre supplier before the start of the race. One set of ‘option’ tyres, which were allocated to cars which did not qualify for Q3, may only be used during the race.
Dus de P20-P10 starten op banden naar keuze en hebben een extra nieuw setje options ter beschikking. Is dat wel eerlijk? De top 10 moet bijna altijd met gebruikte options rijden.quote:At the start of the race the cars that took part in Q3 must be fitted with the tyres the driver used to set his fastest Q2 time.
Gewoon opnemen.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef twiFight het volgende:
Zendt de BBC uit, kan ik niet kijkenZwaar frustrerend.
Misschien kan ik nog wel de highlights meepakken, maar dat vind ik toch minder.
Nou is dat volgens mij door een technisch mankement. Die jongen heeft nog nooit schade gereden omdat hij op de limiet rijdt.quote:
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uitquote:
Limieten op downloads? Dat is toch iets uit een ver ver verleden?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uit![]()
Als ik meer wil zien dan een samenvatting dan moet ik downloaden, maar ik zit al op mijn limiet dus dat kost me ¤22,50 aan buiten bundelkosten. Duur raceje
Aangezien er geen kabels naar mijn woning lopen (ook geen koper) ben ik aangewezen op mobiel internet. Zo'n brak laptopabotje dus. Had ik in duitsland gewoond dan was er niets aan de hand geweest. Maar in Nederland krijgen telco's gelijk anale lekkage als je hun product daadwerkelijk wilt gebruiken, dus die zetten er bizar lage limieten op. Wil je data bijkopen betaal je alsnog de hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Limieten op downloads? Dat is toch iets uit een ver ver verleden?
Toevallig net nog even 45 gieg gedownload die ik daarna meteen weggeflikkerd heb zonder te kijken omdat ik er toch geen zin in had. Achteloos. Fair use noemen ze dat. Denk ik. Ik kijk al jaren niet meer hoeveel ik download
Tot nu toe heb ik nog nooit gezien dan P10+ naar voren kon stomen en de P10 rijders kansloos waren in de race. Misschien dat P11 af en toe een voordeel heeft op P10, maar dat is dan maar zo. Het had net zo goed andersom kunnen zijn. Die extra set banden in Q3 is overigens juist om te zorgen dat de hele top 10 wel gaat rijden en niet zoals vroeger, wanneer ze denken hooguit P9 te kunnen worden, in de garage blijven om dat setje banden uit te sparen. Die maatregel werkt goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:27 schreef Fer het volgende:
Nu het volgende:
[..]
Dus de P20-P10 starten op banden naar keuze en hebben een extra nieuw setje options ter beschikking. Is dat wel eerlijk? De top 10 moet bijna altijd met gebruikte options rijden.
Heb jij een downloadlimiet?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heb geen mediaboxding om dat mee te doen. Videorecorder is ook al een paar jaar de deur uit![]()
Als ik meer wil zien dan een samenvatting dan moet ik downloaden, maar ik zit al op mijn limiet dus dat kost me ¤22,50 aan buiten bundelkosten. Duur raceje
Het ging om crashen, niet om de oorzaak. Daarnaast zal de ene coureur handiger met zo'n mankement omgaan dan de ander.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou is dat volgens mij door een technisch mankement. Die jongen heeft nog nooit schade gereden omdat hij op de limiet rijdt.
Maar ze krijgen dus geen extra setje, ze moeten er juist 1 inleveren na Q3. Dat maakt het wel nutteloos om niet te gaan rijden in Q3, maar ze missen wel een setje naderhand.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:23 schreef twiFight het volgende:
Die extra set banden in Q3 is overigens juist om te zorgen dat de hele top 10 wel gaat rijden en niet zoals vroeger, wanneer ze denken hooguit P9 te kunnen worden, in de garage blijven om dat setje banden uit te sparen. Die maatregel werkt goed.
Waar zit het moment dat Ricciardo en Hamilton omdraaien dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef Loodje het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Maldonado een beetje een "tik".
Zit net de persconferentie te kijken en hij kan bijna geen moment stil zitten.
Af en toe lijkt hij zo'n bobble head.
Vergeleken bij P11-einde grid hebben ze een setje minder ja. Het verschil is dat vroeger, wanneer je als langzaamste rijder in Q3 niet reed, je een setje meer had dan alle andere Q3 rijders. Dat wordt dus voorkomen door deze regel. Ze kunnen net zo goed maar een poging wagen om goed te kwalificeren in Q3, want dat setje banden zijn ze weer kwijt, of ze nu rijden in Q3 of niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar ze krijgen dus geen extra setje, ze moeten er juist 1 inleveren na Q3. Dat maakt het wel nutteloos om niet te gaan rijden in Q3, maar ze missen wel een setje naderhand.
Ja dus. Momenteel 10GB/maand, maar tot voor kort was het zelfs maar 7,5GB/maand. Een heel groot deel van die limiet gaat op aan F1 downloaden wanneer de race achter de decoder zit. Voor China had ik daar rekening mee gehouden; Bahrein is toch op de BBC. Maar ik ben onverwacht het weekend weg om vrienden te helpen, dus kan geen BBC kijkenquote:
Las het andere verhaal ook. Dat is mooi kut en als ik dat soort verhalen lees en hoor dan zakt mijn broek altijd af. Het is fucking 2015 hoezo kunnen dit soort dingen nog. Echt te belachelijk voor woorden dat bijvoorbeeld KPN hier niks aan doet, laat die Eelco Blok maar een miljoentje of 2 inleveren op salarissen en bonussen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja dus. Momenteel 10GB/maand, maar tot voor kort was het zelfs maar 7,5GB/maand. Een heel groot deel van die limiet gaat op aan F1 downloaden wanneer de race achter de decoder zit. Voor China had ik daar rekening mee gehouden; Bahrein is toch op de BBC. Maar ik ben onverwacht het weekend weg om vrienden te helpen, dus kan geen BBC kijken
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/!
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar zit het moment dat Ricciardo en Hamilton omdraaien dan?
Een crash is wat anders dan een spin.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.Al was hij wonder boven wonder nog onderweg erna.
In Australie was ook buiten zijn schuld omquote:Op donderdag 16 april 2015 21:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Een crash is wat anders dan een spin.
[edit] Wacht. De crash van Button zul je bedoelen, daarna reed hij ook nog een rondje door. Ja, weet niet of dat onder crashen valt. Button crashte, Maldonado werd meegetrokken :p
Dat was niet echt een crash en hij kon er niks aan doen. Daarom telt die niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdient ook wel een update, hij vloog in China over de baan.Al was hij wonder boven wonder nog onderweg erna.
Twitter Olav even dat hij dat dit weekend even vraagt!!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.
Maar dat was wel een echte crash.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Australie was ook buiten zijn schuld om
Als ik moet gokken zegt Lewis tegen Ricardo WTF gaat hij nóg harder rijden in de Europese GP's?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
2e filmpje, bijna op het einde. Ik ben nogal benieuwd naar wat ze aan hem vroegen. Hamilton zit er nogal lang over te glimlachen.
Waarschijnlijk zeiden ze dat Max de vraag verkeerd verstaan had die hij beantwoorddequote:Op donderdag 16 april 2015 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was niet echt een crash en hij kon er niks aan doen. Daarom telt die niet meer.
[..]
Twitter Olav even dat hij dat dit weekend even vraagt!!
Hm, dat maak ik er niet uit op wat ik wel grappig vind is dat Ricciardo zich omdraait en Max terugkijkt, even wacht en dan z'n kin ietsjes optrekt zo van: "ja, wat?".quote:Op donderdag 16 april 2015 22:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zeiden ze dat Max de vraag verkeerd verstaan had die hij beantwoordde
Ik zie het..., verkeerde afbeelding geupload. Pas ik morgenochtend even aan. (de bestanden staan op andere pc)quote:Op donderdag 16 april 2015 19:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Alleen de punten van de constructeurs zijn niet bijgewerkt.
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.quote:
Hmm... Ik zat naar de verkeerde te kijken, die van vorige week. Het overzicht van deze week ontbreekt nog...quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.
Volgens mij is er maar 1 echt niet meerte repareren, maar als je kijkt naar de verschillende onderdelen die zijn vervangen zal hij over een paar GP's al een gridpenalty mogen verwachten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens dit overzicht heeft hij er al twee gebruikt. Een nieuwe motor betekent dus zijn derde motor. Of hij moet weer een oude gaan gebruiken.
De vijfde (quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ja hoe zit dat ook alweer, wanneer worden ze plaatsen terug gezet op de grid? Ik dacht bij het gebruik van een bepaald aantal motoren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |