SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kutje Pik Andijvie ?quote:
Zeg je tegen een halve Duitser.....quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:18 schreef Spezza19 het volgende:
@ TT… hebben die Duitsers toch gewonnen
Dat maakt mij kein flaus aus…quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeg je tegen een halve Duitser.....
Iets met gras en groenerquote:
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.quote:
Ik ken er wel een paar hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nah. Mijn mobiel kan nu ook radio afspelen
Mijn kinderen waren helemaal verbaasd/verbijsterd toen ik opeens dit nummer ging zingenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.
Duits is een mooie taal. Bewijs hoor je nu.quote:
Zou je niet gewoon gaan slapen ....quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nah. Mijn mobiel kan nu ook radio afspelen
Hierna even wat woorden in het Frans, Engels, Italiaans, Mexicaans vergeleken met het Duitsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duits is een mooie taal. Bewijs hoor je nu.
Vaderlijke gevoelens komen boven drijven?quote:
Ik moet nietsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vaderlijke gevoelens komen boven drijven?![]()
ST je MOET naar bed.
Ik dacht je wil me weg hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar hadden we al wat dan?
aannamesquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht je wil me weg hebben
du bist ein berliner ?quote:
Nee hoor.... Ik hou van vrouwen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht je wil me weg hebben
dat nummer ken ik nietquote:
Nee. Maar als je het fijn vindt wil ik best doen alsof hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij zo zoet als je naam doet vermoeden?
hahahahahahahahaquote:
Alsof is wel erg fake... Kan je niet een andere keer dat je wel gewoon kunt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar als je het fijn vindt wil ik best doen alsof hoor
Ik geloof dat ik dat niet helemaal snapquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof is wel erg fake... Kan je niet een andere keer dat je wel gewoon kunt?
Dat zou Mo nooit doen!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik maar een Candlelight show moet gaan doen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik maar een Candlelight show moet gaan doen
Vertelquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, heb je niet, je spreekt gewoon rustig, verstaanbaar. En ik ga niet zeggen .........nee, dat ga ik niet doen.
ik durf niets meer te zeggen hèquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat niet helemaal snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjoef, behavequote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuken?
Mag ook later hoor ... Vandaag lukt niet meer..
Oh, nou, ik ben wel ongesteld. Geeft dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuken?
Mag ook later hoor ... Vandaag lukt niet meer..
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]Dag is net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Echte zeelieden bevaren ook de rode zeequote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben wel ongesteld. Geeft dat?
iets met schippers en rode zee ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.quote:
Morgen ook nog? Volgende week mag ook hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.
Oh, in dat geval volgende week dan maar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen ook nog? Volgende weel mag ook hoor
Dat zijn mannen met baarden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echte zeelieden bevaren ook de rode zee
Ik snap dat niet zo, er ziijn meer wegen naar Rome.quote:
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebben
Ok dealquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval volgende week dan maar.
Ach je bent ook maar 'n menselijke limboquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 Kaap'ren varen opzoeken gaat
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ach je bent ook maar 'n menselijke limbo
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.
ik ga voor jou het limburgs volkslied aanvragenquote:
Beter dan vrouwen maar baardenquote:
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.quote:
Mannen met lange haren daarentegen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.
Wat moet moet ...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval volgende week dan maar.
Die zien er echt niet allemaal hetzelfde uit. PUNT.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen met lange haren daarentegen...
Ja, alleen zonder bierquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:48 schreef chufi het volgende:
Ik krijg hier gewoon een kroeg gevoel vam
Bij Duitsers denk je ook direct aan bier. Dus de cirkel is rond.quote:
Gevoelig PUNT?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zien er echt niet allemaal hetzelfde uit. PUNT.
Zou je denken? Ik ben gewoon blij met mijn haar, meer niet.quote:
Prima tochquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik ben gewoon blij met mijn haar, meer niet.
Lang, zeker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik ben gewoon blij met mijn haar, meer niet.
Ik wordt eind deze maand geknipt door mijn eigen kapster. Stukje er vanaf, gewoon tot op mijn schouders.quote:
Ik zing me de longen al uit mijn lijf.quote:
Dat is best kortquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wordt eind deze maand geknipt door mijn eigen kapster. Stukje er vanaf, gewoon tot op mijn schouders.
Lalalalalalalalaquote:
Hoe weet jij nou hoe lang mijn haar is?quote:
Dat weet je niet meer? Geheugen als een zeef?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe lang mijn haar is?
lalalalala lallenquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet je niet meer? Geheugen als een zeef?
Heb je ook iets van The Levellers?quote:
Tuurlijk hebben we dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ook iets van The Levellers?
voor mij dan The Dubliners - The Town I Loved So Wellquote:
spreek voor jezelfquote:
ja en dan vanavond Saturday Night Feverquote:
Ik word daar niet vrolijk van, de muziek is nog wel te pruimen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan vanavond Saturday Night Fever
daar gaat het toch om PPquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word daar niet vrolijk van, de muziek is nog wel te pruimen.
Ook fijn!quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan vanavond Saturday Night Fever
quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:10 schreef just me het volgende:
laatsteen laatste glaasje en dan is het voor mij tijd om de luiken te sluiten
oe oe oe!quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Travollo kan toch niet zingen joh.
Gezellig dat je in Radio49 bent.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hoewel het wel lekker verder woehoet
Jullie zijn zelf gezellig!quote:
We maken het samen gezellig hier. Dat is het doel met veel muziek en weinig gezeik.quote:
Trustequote:Op zaterdag 11 april 2015 03:20 schreef just me het volgende:
* just me sluipt heel stilletjes weg
welterusten allemaal het was een gezellige gedenkwaardige avond...
Spezz speciaal voor jou
Ik ga hier inhoudelijk niet op inquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:21 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
*zingt weer mee
Truste, en droom niet van Spezz' stem.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:20 schreef just me het volgende:
Spezz speciaal voor jou
Met Blur mag je meezingen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:21 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
*zingt weer mee
*fluistert zachtjes welterustenquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:20 schreef just me het volgende:
Spezz speciaal voor jou
Ik kan inderdaad niet zo goed zingenquote:
Ja! En nu jij!quote:
woohoo woohoo woohooquote:
Gillen? Als in hoog?quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
woohoo woohoo woohoo
Zal ik eens gaan gillen met zachte 'G'
Nee, ik haal geen hoge noten, ik ben geen Bee Gee.quote:
Stiekem zijn die best heel okee soms. In bepaalde buien enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen hoge noten, ik ben geen Bee Gee.
Nou?quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zijn die best heel okee soms. In bepaalde buien enzo.
Ik ben er geen liefhebber van, zacht uitgedrukt.quote:
Ik ook niet hoor. Typte ik dat hardop dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er geen liefhebber van, zacht uitgedrukt.
Die heb ik vaker live gezien, toen was jij amper geboren, ik vond ze vroeger beter dan nu maar nog altijd goed.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:31 schreef suikertaartje het volgende:
Nu is eerder The Cure dan The Bee Gees
quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
We worden op onze wenken bedient, bedankt Spezz.
Ik moet stoppen met posten, ik sta alweer bovenaan met mijn oeverloos gelul. Truste mensen. Spezz bedankt, ook voor Brel en alle verzoekjes.quote:
Fijn dromen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met posten, ik sta alweer bovenaan met mijn oeverloos gelul. Truste mensen. Spezz bedankt, ook voor Brel en alle verzoekjes.![]()
En Suikertaartje jij ook bedankt, was weer erg gezellig, slaap lekker en tot ziens.
Nee, die is er vandoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:41 schreef Spezza19 het volgende:
Straks gaat Piet Piraat nog lekker hout hakken
Misschien niet ik dacht van wel. maar goed pit ze en tot de volgende keer maar weer. SeeYa.quote:
Hij gaat kwart voor 4 beginnenquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien niet ik dacht van wel. maar goed pit ze en tot de volgende keer maar weer. SeeYa.
Ik heb daar nog een cassettebandje vanquote:
Aha, Misschien blijf ik wel, maar dan sta ik weer bovenaan met het aantal postings.quote:
Zopje met een S?quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daardoor werd de naam van poes Sopje,
Ik had er ook 1quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een cassettebandje van![]()
Boeiuhquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, Misschien blijf ik wel, maar dan sta ik weer bovenaan met het aantal postings.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, ik moet naar bed. Dankjewel Spezz, dat was fijn!![]()
En fijn dromen allemaal
Truste.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh man, ik moet naar bed. Dankjewel Spezz, dat was fijn!![]()
En fijn dromen allemaal
Was een gezellige avondquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was een drukke avond. Wil straks toch nog een beetje op tijd uit bed. Eerst maar eens een peukje.
Muziek is daar een goed medium voorquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer beetje bijgekomen van wat tegenslagen.
Yep.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Muziek is daar een goed medium voor
Mooi, even met je kop ergens anders zijn, en indd muziek helpt daarbij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer beetje bijgekomen van wat tegenslagen.
We deden het niet slecht qua combi muziek en slowchat.quote:
Mja mensen moeten er zich niet mee bezig houden... Het gaat al ruim 80 topics goed, gewoon beetje op letten en dan komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We deden het niet slecht qua combi muziek en slowchat.
Ik lul toch gewoon door, en vaak betreft het gewoon de muziek, dus dat zit altijd wel snor, ben gewoon gek op muziek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja mensen moeten er zich niet mee bezig houden... Het gaat al ruim 80 topics goed, gewoon beetje op letten en dan komt het vanzelf goed
Daarom.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lul toch gewoon door, en vaak betreft het gewoon de muziek, dus dat zit altijd wel snor, ben gewoon gek op muziek.
Waar moet ik het in godsnaam anders over hebben? Behalve mijn broodjes kroket tussendoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom.
Voor sommigen is het gewoon even wennen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik het in godsnaam anders over hebben? Behalve mijn broodjes kroket tussendoor.
Was overigens attent van jou vanmiddag dat je ToT even tips gaf over zijn bankperikelen.quote:
Ach, dat zou niet meer dan normaal moeten zijn voor mensen om een ander te helpenquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was overigens attent van jou vanmiddag dat je ToT even tips gaf over zijn bankperikelen.
Truste, SeeYa.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:41 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zijn oogjes even sluiten...
Bedankt voor de deuntjes Piet
Truste aan hen die nog wakker zijn
Hoe kan het dat ik er niet tussen sta?quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:41 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan, cijfers vandaag
http://www.thuisserver.ne(...)zebici&tab=tab_table
is vandaag, dus zaterdag, tot 7:03 zo te zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik er niet tussen sta?
Ah.quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is vandaag, dus zaterdag, tot 7:03 zo te zien
aan het inpakken richting voetbalveldquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.
Da verklaard veel.
Maar wat doe jij al zo vroeg wakker?
Voetbal ze!quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan het inpakken richting voetbalveld
Yep, Koen1 en Koen2 spelen allebeiquote:Op zaterdag 11 april 2015 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Voetbal ze!
(Ik weet ook wel dat je zelf niet speelt. Maar je zoontje.)
Wat een vrolijkheid zo vroeg op de morgen al?quote:
Ja erg hè, als ik wakker ben dan ben ik ook wakker. Mmmmm als ik naar het tijdstip van mijn laatste post kijk is het eigenlijk wel heel goed dat ik zo vrolijk benquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid zo vroeg op de morgen al?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ja erg hè, als ik wakker ben dan ben ik ook wakker. Mmmmm als ik naar het tijdstip van mijn laatste post kijk is het eigenlijk wel heel goed dat ik zo vrolijk ben
met een vrolijk muziekje op de achtergrond zeker, wat dacht je, pluk de dag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ben al naar de sportschool geweest.
Het zonnetje schijnt wel, maar het is een stuk frisser.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
met een vrolijk muziekje op de achtergrond zeker, wat dacht je, pluk de dag?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Piet de hele nacht gedraaid...?
fris, frolijk en fruitigquote:
en ik heb me voorgenomen om vanavond wel op tijd te gaanquote:
Ehhh wat was er ook al weer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
en ik heb me voorgenomen om vanavond wel op tijd te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |