SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kutje Pik Andijvie ?quote:
Zeg je tegen een halve Duitser.....quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:18 schreef Spezza19 het volgende:
@ TT… hebben die Duitsers toch gewonnen
Dat maakt mij kein flaus aus…quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeg je tegen een halve Duitser.....
Iets met gras en groenerquote:
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.quote:
Ik ken er wel een paar hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nah. Mijn mobiel kan nu ook radio afspelen
Mijn kinderen waren helemaal verbaasd/verbijsterd toen ik opeens dit nummer ging zingenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flauw, en wel allemaal Rammstein goed vinden, ik heb nog nooit iemand gesproken die Rammstein niet goed vindt namelijk, op mijn moeder na dan.
Duits is een mooie taal. Bewijs hoor je nu.quote:
Zou je niet gewoon gaan slapen ....quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nah. Mijn mobiel kan nu ook radio afspelen
Hierna even wat woorden in het Frans, Engels, Italiaans, Mexicaans vergeleken met het Duitsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duits is een mooie taal. Bewijs hoor je nu.
Vaderlijke gevoelens komen boven drijven?quote:
Ik moet nietsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vaderlijke gevoelens komen boven drijven?![]()
ST je MOET naar bed.
Ik dacht je wil me weg hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar hadden we al wat dan?
aannamesquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht je wil me weg hebben
du bist ein berliner ?quote:
Nee hoor.... Ik hou van vrouwen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht je wil me weg hebben
dat nummer ken ik nietquote:
Nee. Maar als je het fijn vindt wil ik best doen alsof hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij zo zoet als je naam doet vermoeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |