Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.quote:
Morgen ook nog? Volgende week mag ook hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben wel ongesteld. Geeft dat?
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.
Oh, in dat geval volgende week dan maar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen ook nog? Volgende weel mag ook hoor
Dat zijn mannen met baarden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echte zeelieden bevaren ook de rode zee
Ik snap dat niet zo, er ziijn meer wegen naar Rome.quote:
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebben
Ok dealquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval volgende week dan maar.
Ach je bent ook maar 'n menselijke limboquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 Kaap'ren varen opzoeken gaat
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ach je bent ook maar 'n menselijke limbo
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.
ik ga voor jou het limburgs volkslied aanvragenquote:
Beter dan vrouwen maar baardenquote:
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.quote:
Mannen met lange haren daarentegen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |