Alsof is wel erg fake... Kan je niet een andere keer dat je wel gewoon kunt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Maar als je het fijn vindt wil ik best doen alsof hoor
Ik geloof dat ik dat niet helemaal snapquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof is wel erg fake... Kan je niet een andere keer dat je wel gewoon kunt?
Dat zou Mo nooit doen!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik maar een Candlelight show moet gaan doen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik maar een Candlelight show moet gaan doen
Vertelquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, heb je niet, je spreekt gewoon rustig, verstaanbaar. En ik ga niet zeggen .........nee, dat ga ik niet doen.
ik durf niets meer te zeggen hèquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat niet helemaal snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjoef, behavequote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuken?
Mag ook later hoor ... Vandaag lukt niet meer..
Oh, nou, ik ben wel ongesteld. Geeft dat?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuken?
Mag ook later hoor ... Vandaag lukt niet meer..
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]Dag is net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Echte zeelieden bevaren ook de rode zeequote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ben wel ongesteld. Geeft dat?
iets met schippers en rode zee ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.quote:
Morgen ook nog? Volgende week mag ook hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het denken wat just Me zou zeggen, maar ik ben een vent. Dus dat hoor ik er niet in.
Oh, in dat geval volgende week dan maar.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen ook nog? Volgende weel mag ook hoor
Dat zijn mannen met baarden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echte zeelieden bevaren ook de rode zee
Ik snap dat niet zo, er ziijn meer wegen naar Rome.quote:
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mo, jij weet helemaal niet wat ik eventueel misschien zou gezegd zou kunnen hebben
Ok dealquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval volgende week dan maar.
Ach je bent ook maar 'n menselijke limboquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet mijn fantasie de vrije loop.
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 Kaap'ren varen opzoeken gaat
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ach je bent ook maar 'n menselijke limbo
quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan. Zo komen we weer op muziek uit, ipv slowchat.
ik ga voor jou het limburgs volkslied aanvragenquote:
Beter dan vrouwen maar baardenquote:
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.quote:
Mannen met lange haren daarentegen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snorren zijn ook niet aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |