Was een gezellige avondquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was een drukke avond. Wil straks toch nog een beetje op tijd uit bed. Eerst maar eens een peukje.
Muziek is daar een goed medium voorquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer beetje bijgekomen van wat tegenslagen.
Yep.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Muziek is daar een goed medium voor
Mooi, even met je kop ergens anders zijn, en indd muziek helpt daarbij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer beetje bijgekomen van wat tegenslagen.
We deden het niet slecht qua combi muziek en slowchat.quote:
Mja mensen moeten er zich niet mee bezig houden... Het gaat al ruim 80 topics goed, gewoon beetje op letten en dan komt het vanzelf goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We deden het niet slecht qua combi muziek en slowchat.
Ik lul toch gewoon door, en vaak betreft het gewoon de muziek, dus dat zit altijd wel snor, ben gewoon gek op muziek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja mensen moeten er zich niet mee bezig houden... Het gaat al ruim 80 topics goed, gewoon beetje op letten en dan komt het vanzelf goed
Daarom.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lul toch gewoon door, en vaak betreft het gewoon de muziek, dus dat zit altijd wel snor, ben gewoon gek op muziek.
Waar moet ik het in godsnaam anders over hebben? Behalve mijn broodjes kroket tussendoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom.
Voor sommigen is het gewoon even wennen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 04:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik het in godsnaam anders over hebben? Behalve mijn broodjes kroket tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |