SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-enDeathlift or Die.![]()
Wat betreft oude school. Dit blijft mijn streef fysiek:
Dus hier de metrics die ik moet hebben dan:
http://www.reddit.com/r/b(...)_reeves_proportions/"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden., dit slaat echt nergens op.
Geen referral hier.![]()
Hahaha. Twee centimeter?!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.![]()
Toch kijk ik dit nog liever dan dat filmpje van Tommy nogwat die zijn beide quadriceps scheurtquote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Mannen. 1 van mijn maatjes wil graag Whey gaan kopen. Zelf gebruik ik Gold Standard Premium Whey (prima spul naar mijn mening). Hij heeft echter een pinda en noten allergie en op mijn whey staat dat het sporen van noten of pinda's kan bevatten. Nu mijn vraag aan jullie: kennen jullie een merk/variant whatever van whey die dit NIET heeft, die hij dus wel kan kopen/gebruiken?
Alvast bedankt
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Er is beweging gedetecteerd, ik herhaal er is beweging gedetecteerd. Het wereld record is goed!
Dit heeft niets met bp te maken..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nouja, je kan alleen maar hopen dat die belachelijke regels nu eens aangepast worden. Fucking grootste PL federatie met de meest belachelijke regels.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:42 schreef ssebass het volgende:
Er is beweging gedetecteerd, ik herhaal er is beweging gedetecteerd. Het wereld record is goed!
Dit heeft niets met bp te maken...![]()
Ahahah, er zijn beachbro's die nog een grotere rom hebben.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.![]()
Enkel en alleen machines en cables voor chest.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool.![]()
Wat doe je er voor in de plaats?![]()
ervaar je met machines en kabels ook nog last? En doe je voor schouders wel dbs/barbells?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:36 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Enkel en alleen machines en cables voor chest.Deathlift or Die.![]()
Valt mee, zo nu en dan kleine pijntjes. Achterkant schouder kan ik gewoon normaal trainen, side raises momenteel alleen met lichte dumbbells (-5kg) en de voorkant doe ik verder niets voor.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ervaar je met machines en kabels ook nog last? En doe je voor schouders wel dbs/barbells?![]()
Ook geen machines? U natty?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:52 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Valt mee, zo nu en dan kleine pijntjes. Achterkant schouder kan ik gewoon normaal trainen, side raises momenteel alleen met lichte dumbbells (-5kg) en de voorkant doe ik verder niets voor.Deathlift or Die.![]()
Ik ga de BP ook geheel droppen denk ik. Iedere keer als ik weer rond de 85 kg zit, krijg ik een terugslag.
Tijdje enkel db flat bp aanvullen met 2 fly oefeningen.Deathlift or Die.![]()
Voor bodybuilding doeleinden kun je de bp sowieso gemakkelijk schrappenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga de BP ook geheel droppen denk ik. Iedere keer als ik weer rond de 85 kg zit, krijg ik een terugslag.
Tijdje enkel db flat bp aanvullen met 2 fly oefeningen.![]()
Wat maakt het uit, als je wel regelmatig bencht verzin je ook maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Benchpress droppen, wat ga je dan zeggen als een gymbro je vraagt hoeveel je benched?
"Ik bench 150." "Laat eens zien dan." "Nee, vandaag niet. Heb last van een schouderblessure en gisteren chest gedaan en het is de vernal equinox."![]()
Heb je Smolov Jr. al eens geprobeerd? Die heeft mij goed door de plateaus geholpen.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
t is geen plateau, tis mijn schouder.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je Smolov Jr. al eens geprobeerd? Die heeft mij goed door de plateaus geholpen.Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.x oneindig
Beter organiseren een Unracking World Cup.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nieuwe schouder kopen dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
t is geen plateau, tis mijn schouder.![]()
Dan zeg ik dat ik niet benchquote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Benchpress droppen, wat ga je dan zeggen als een gymbro je vraagt hoeveel je benched?![]()
![]()
Ik zoek een gym waar ze geen bench hebben.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
http://curves.nl/quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik zoek een gym waar ze geen bench hebben.Behulpzaam als een waterkraan.
Weet niet wat klachtwaardiger is, die instructeur of die hexaplates. Hexaplates zijn zo onwijs kut met deadliftenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/.
Behulpzaam als een waterkraan.
LOL, dat is geen spotten, dat is een poging tot moord. Haar rug ziet er trouwens ook niet erg goed uit...quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/![]()
Dafuq.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/![]()
Poging tot moord, kattenrug DL, hexa platen. Sorry jongens, dit moet wel pijn doen aan de oogballen.![]()
![]()
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet niet wat klachtwaardiger is, die instructeur of die hexaplates. Hexaplates zijn zo onwijs kut met deadliften.
![]()
Voor gyms op schepen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?Geen referral hier.![]()
Voor bench/squat maakt het niets uit, dan zijn ze net zo goed als ronde. Alleen waarom iemand in godsnaam platen zou kopen die je slechts voor 2/3e van de oefeningen kunt gebruiken...?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?![]()
Pakken ze toch een stuk ankerkettingquote:
ik ben inmiddels niet anders meer gewend. Bij ons maar 4 15kg's ronde plates. De enige 2 20's zijn hex en alle andere schijven ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ik weet niet beter (helaas?)quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?
ik deadlift er altijd meefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Vreselijke dingen. Als je singles doet draait de bar ineens van je weg of naar je toe. Daar wil je je helemaal niet mee bezig houden.![]()
Scheen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog meer blauwe plekken op je schenen.![]()
wtf is dit voor iets domsquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/
Deathlift or Die.![]()
Wehehehehe, iedereen weet toch dat dit de verkeerde manier van spotten is:quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
en dat dit de enige correcte manier is:
Klacht: sukkels die niet weten hoe je een deadlift moet spotten.![]()
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.![]()
Goede filmpjes. Die moet ik eens uit gaan proberen met de Jen Selter-wannabe's in de gym.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:02 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Wehehehehe, iedereen weet toch dat dit de verkeerde manier van spotten is:
en dat dit de enige correcte manier is:
Klacht: sukkels die niet weten hoe je een deadlift moet spotten.![]()
![]()
"Kom maar meisje, Ome Ser zal jou wel even spotten."![]()
Roep je na afloop ook altijd: "It was all you! It was all you, brah!"?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja ik spot ook altijd door de helft van het gewicht te tillen voor ze.![]()
Ze heeft 't filmpje al verwijderdquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.![]()
Goede pagina.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het staat hier nog.https://www.facebook.com/PowerliftingMotivation?fref=nf
![]()
![]()
Nee, die doet t ook niet. Het is een link naar het instagram-filmpje, dat verwijderd is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het staat hier nog.https://www.facebook.com/PowerliftingMotivation?fref=nf
Bij mij doet 'ie het gewoon...quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:38 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Nee, die doet t ook niet. Het is een link naar het instagram-filmpje, dat verwijderd is.
Anyhow, hier is een mirror: https://vid.me/0Ziq![]()
ik lees wel veel dat het je spieren wat voller maakt. (door vocht) dat is toch wel mooi mee genomen?quote:![]()
Ja klopt, alleen moet je het dan wel even injecteren en aan een spuit zien te komen.quote:Op maandag 13 april 2015 10:40 schreef fespo het volgende:
[..]
ik lees wel veel dat het je spieren wat voller maakt. (door vocht) dat is toch wel mooi mee genomen?![]()
Regel als je een drugtest moet ondergaan wel plas van iemand anders dan.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wist niet dat dit de GYM was.
Creatine werkt voor sommigen heel goed, voor anderen wat minder. Probeer het gewoon. Huismerk monohydraat van XXL ofzo, is toch goedkoop en het meest effectief. Geef het wel even de tijd. Het is geen wondermiddel.Deathlift or Die.![]()
Zo week of twee rust. En heel veel pijnstillers. Dank je wel kaakchirurgDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Impressive!quote:
Grappig om te zien dat zijn sticking-point vooral onderin de beweging zit.
Meestal zit dat bij Sumo style in de lockout...![]()
Sticking point bij Sumo zit juist onderin.quote:Op maandag 13 april 2015 12:43 schreef DjMark het volgende:
[..]
Impressive!
Grappig om te zien dat zijn sticking-point vooral onderin de beweging zit.
Meestal zit dat bij Sumo style in de lockout...
While sumo both improves our overall leverage, by reducing the one significant moment arm at the hips, and shortens our range of motion, it just so happens that it also tends to weaken us right at the hardest part of the lift: the bottom. Remember, sumo often removes back strength as the limiting factor. That said, it often just replaces back strength for leg strength as the main limitation.
http://www.powerliftingto(...)nique-deadlift-form/![]()
Decline bench al geprobeerd? Deed wonderen voor mijn schouder.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Decline bench is sowieso ondergewaardeerd imho.quote:Op maandag 13 april 2015 18:37 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Decline bench al geprobeerd? Deed wonderen voor mijn schouder.Behulpzaam als een waterkraan.
Vind ik ook, gewone BP doet echt niets bij mij.quote:Op maandag 13 april 2015 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Decline bench is sowieso ondergewaardeerd imho.![]()
Nekpijn na het benchen. Enig idee waarom? Klein plateautje momenteel; probeer 3x8x85kg te scoren."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ga je niet onbewust met opgetrokken schouders benchen?Behulpzaam als een waterkraan.
Dan is je form slecht. Bij een flat bench activeer je de meeste spieren. Of dat zou je in ieder geval moeten doen.quote:Op maandag 13 april 2015 18:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewone BP doet echt niets bij mij.
Incline en decline zijn ook primaoefeningen, daar niet van.![]()
Wat fathank zegt, of je tilt je hoofd op. Of je spant je nek (onbewust) veel te veel aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:00 schreef star_gazer het volgende:
Nekpijn na het benchen. Enig idee waarom? Klein plateautje momenteel; probeer 3x8x85kg te scoren.![]()
Je ziet vaak dat men een overkill doet. Flat bench en flys bijv, daarnaast ook nog een keer incline bench en flys, evt dumbells. Daarnaast ook nog een paar presses voor de schouders. Waardoor de bovenkant borst uit verhouding raakt en het lijkt alsof je van die overhangende tieten krijgt als het warequote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan is je form slecht. Bij een flat bench activeer je de meeste spieren. Of dat zou je in ieder geval moeten doen.
Incline en decline zijn ook primaoefeningen, daar niet van..
Ik doe dit, maar heb echt geen overhangende tieten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat men een overkill doet. Flat bench en flys bijv, daarnaast ook nog een keer incline bench en flys, evt dumbells. Daarnaast ook nog een paar presses voor de schouders. Waardoor de bovenkant borst uit verhouding raakt en het lijkt alsof je van die overhangende tieten krijgt als het ware.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik doe dit, maar heb echt geen overhangende tieten.Ik doe ook nog eens dippen en tricepsoefeningen erbij.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
Dat jij er geen last van hebt wil nog niet zeggen dat het niet bestaat. Je ziet genoeg bro's met een overontwikkelde bovenkantborst/onderontwikkelde onderkant.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik doe dit, maar heb echt geen overhangende tieten.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:07 schreef Beach het volgende:
5-7kg kwijt tot begin julie, moet dat lukken?
2,5 maand, 2kg per maand. is 5kg kwijt begin Juli.Behulpzaam als een waterkraan.
Onderontwikkelde onderkant?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jij er geen last van hebt wil nog niet zeggen dat het niet bestaat. Je ziet genoeg bro's met een overontwikkelde bovenkantborst/onderontwikkelde onderkant.
Bedoel je onderborst?
Zo ja, dan doe je toch 2 onderborst oefeningen erbij.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
Veel mensen vergeten dat, dat is het hele punt wat ik probeer duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Onderontwikkelde onderkant?
Bedoel je onderborst?
Zo ja, dan doe je toch 2 onderborst oefeningen erbij.
Iedere gym heeft wel 1 of meerdere incline benches, maar decline zie je een stuk minder.Behulpzaam als een waterkraan.
Met een incline press pak je vooral de clavical head (bovenkant pec), http://www.exrx.net/Muscles/PectoralisClavicular.html met een flat bench de sternal head (onderste en grootste deel van de pec) http://www.exrx.net/Muscles/PectoralisSternal.html en hetzelfde met een decline BP.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat men een overkill doet. Flat bench en flys bijv, daarnaast ook nog een keer incline bench en flys, evt dumbells. Daarnaast ook nog een paar presses voor de schouders. Waardoor de bovenkant borst uit verhouding raakt en het lijkt alsof je van die overhangende tieten krijgt als het ware.
Het is persoonlijke keus denk ik, maar ik zie de meerwaarde van een decline BP niet. Ik denk dat je aan dips meer hebt. Je pakt dezelfde spier, en je pakt een stuk meer schouder en tricep mee.
Ze hebben bij ons in de gym van die standaard beginners schema´s. Daarmee doen ze flat BP, incline BP, decline BP, pec deck, en daarna zit er nog wat fly in geloof ik. Over overkill gesproken.![]()
![]()
Ik doe eigenlijk alleen flat BP en nog 1 of 2 machine isolatie oefeningen, mis ik dan een bepaald deel van de borstspier?![]()
+10 kg tov een flatbench. Goed voor je ego dusquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met een incline press pak je vooral de clavical head (bovenkant pec), http://www.exrx.net/Muscles/PectoralisClavicular.html met een flat bench de sternal head (onderste en grootste deel van de pec) http://www.exrx.net/Muscles/PectoralisSternal.html en hetzelfde met een decline BP.
Het is persoonlijke keus denk ik, maar ik zie de meerwaarde van een decline BP niet. Ik denk dat je aan dips meer hebt. Je pakt dezelfde spier, en je pakt een stuk meer schouder en tricep mee.
Ze hebben bij ons in de gym van die standaard beginners schema´s. Daarmee doen ze flat BP, incline BP, decline BP, pec deck, en daarna zit er nog wat fly in geloof ik. Over overkill gesproken.
Er hard tegenaan maar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2,5 maand, 2kg per maand. is 5kg kwijt begin Juli.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Je zou er incline BP in kunnen gooien. Is gelijk ook een goede assist voor je OHP.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:24 schreef Questular het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen flat BP en nog 1 of 2 machine isolatie oefeningen, mis ik dan een bepaald deel van de borstspier?![]()
Heb ik niet nodig met mijn 120 kilo BP.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
+10 kg tov een flatbench. Goed voor je ego dus![]()
![]()
![]()
die heb ik er bewust uitgelaten omdat mn schouder die oefening niet trekt, wel hebben we van Hammer Strenght Incline Press machines staan, die doe ik zodat mn schouder nergens last van heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou er incline BP in kunnen gooien. Is gelijk ook een goede assist voor je OHP.![]()
Die hebben we hier ook. Howel ik hem maar heelaf en toe gebruik vind ik het een fijne machine die je hele borst goed pakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
die heb ik er bewust uitgelaten omdat mn schouder die oefening niet trekt, wel hebben we van Hammer Strenght Incline Press machines staan, die doe ik zodat mn schouder nergens last van heeft.![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig met mijn 120 kilo BP..
Ik ben trouwens overgestapt op fullbody. Komende tijd zal het regelmatig voorkomen dat 'k maar 2x per week naar de gym kan
Dat is irritant. Maar je kan nog steeds een hoop doenmet een FB 2x per week.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik ben trouwens overgestapt op fullbody. Komende tijd zal het regelmatig voorkomen dat 'k maar 2x per week naar de gym kan![]()
Eerste paar dagen gaat er echt veel af in de kut, toch maar weer begonnen () en in één week is er al 4 kg af op een deficit van 600 kcal. Zal wel vooral water zijn.
Geen referral hier.![]()
Dat lijkt wat te hard te gaan. Zo ga je best rap een hoop krachtverlies krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerste paar dagen gaat er echt veel af in de kut, toch maar weer begonnen () en in één week is er al 4 kg af op een deficit van 600 kcal. Zal wel vooral water zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: