SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-enDeathlift or Die.![]()
Wat betreft oude school. Dit blijft mijn streef fysiek:
Dus hier de metrics die ik moet hebben dan:
http://www.reddit.com/r/b(...)_reeves_proportions/"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden., dit slaat echt nergens op.
Geen referral hier.![]()
Hahaha. Twee centimeter?!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.![]()
Toch kijk ik dit nog liever dan dat filmpje van Tommy nogwat die zijn beide quadriceps scheurtquote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Mannen. 1 van mijn maatjes wil graag Whey gaan kopen. Zelf gebruik ik Gold Standard Premium Whey (prima spul naar mijn mening). Hij heeft echter een pinda en noten allergie en op mijn whey staat dat het sporen van noten of pinda's kan bevatten. Nu mijn vraag aan jullie: kennen jullie een merk/variant whatever van whey die dit NIET heeft, die hij dus wel kan kopen/gebruiken?
Alvast bedankt
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Er is beweging gedetecteerd, ik herhaal er is beweging gedetecteerd. Het wereld record is goed!
Dit heeft niets met bp te maken..."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nouja, je kan alleen maar hopen dat die belachelijke regels nu eens aangepast worden. Fucking grootste PL federatie met de meest belachelijke regels.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:42 schreef ssebass het volgende:
Er is beweging gedetecteerd, ik herhaal er is beweging gedetecteerd. Het wereld record is goed!
Dit heeft niets met bp te maken...![]()
Ahahah, er zijn beachbro's die nog een grotere rom hebben.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.![]()
Enkel en alleen machines en cables voor chest.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool.![]()
Wat doe je er voor in de plaats?![]()
ervaar je met machines en kabels ook nog last? En doe je voor schouders wel dbs/barbells?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:36 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Enkel en alleen machines en cables voor chest.Deathlift or Die.![]()
Valt mee, zo nu en dan kleine pijntjes. Achterkant schouder kan ik gewoon normaal trainen, side raises momenteel alleen met lichte dumbbells (-5kg) en de voorkant doe ik verder niets voor.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ervaar je met machines en kabels ook nog last? En doe je voor schouders wel dbs/barbells?![]()
Ook geen machines? U natty?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:52 schreef dannyz5 het volgende:
[..]
Valt mee, zo nu en dan kleine pijntjes. Achterkant schouder kan ik gewoon normaal trainen, side raises momenteel alleen met lichte dumbbells (-5kg) en de voorkant doe ik verder niets voor.Deathlift or Die.![]()
Ik ga de BP ook geheel droppen denk ik. Iedere keer als ik weer rond de 85 kg zit, krijg ik een terugslag.
Tijdje enkel db flat bp aanvullen met 2 fly oefeningen.Deathlift or Die.![]()
Voor bodybuilding doeleinden kun je de bp sowieso gemakkelijk schrappenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga de BP ook geheel droppen denk ik. Iedere keer als ik weer rond de 85 kg zit, krijg ik een terugslag.
Tijdje enkel db flat bp aanvullen met 2 fly oefeningen.![]()
Wat maakt het uit, als je wel regelmatig bencht verzin je ook maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Benchpress droppen, wat ga je dan zeggen als een gymbro je vraagt hoeveel je benched?
"Ik bench 150." "Laat eens zien dan." "Nee, vandaag niet. Heb last van een schouderblessure en gisteren chest gedaan en het is de vernal equinox."![]()
Heb je Smolov Jr. al eens geprobeerd? Die heeft mij goed door de plateaus geholpen.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Tijdje enkel db flat bp aanvullen met 2 fly oefeningen.![]()
t is geen plateau, tis mijn schouder.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je Smolov Jr. al eens geprobeerd? Die heeft mij goed door de plateaus geholpen.Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:43 schreef Snakey het volgende:
The fuck? IPF is echt helemaal gestoord geworden.x oneindig
Beter organiseren een Unracking World Cup.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nieuwe schouder kopen dan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
t is geen plateau, tis mijn schouder.![]()
Dan zeg ik dat ik niet benchquote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Benchpress droppen, wat ga je dan zeggen als een gymbro je vraagt hoeveel je benched?![]()
![]()
Ik zoek een gym waar ze geen bench hebben.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
http://curves.nl/quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik zoek een gym waar ze geen bench hebben.Behulpzaam als een waterkraan.
Weet niet wat klachtwaardiger is, die instructeur of die hexaplates. Hexaplates zijn zo onwijs kut met deadliftenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/.
Behulpzaam als een waterkraan.
LOL, dat is geen spotten, dat is een poging tot moord. Haar rug ziet er trouwens ook niet erg goed uit...quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/![]()
Dafuq.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/![]()
Poging tot moord, kattenrug DL, hexa platen. Sorry jongens, dit moet wel pijn doen aan de oogballen.![]()
![]()
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet niet wat klachtwaardiger is, die instructeur of die hexaplates. Hexaplates zijn zo onwijs kut met deadliften.
![]()
Voor gyms op schepen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?Geen referral hier.![]()
Voor bench/squat maakt het niets uit, dan zijn ze net zo goed als ronde. Alleen waarom iemand in godsnaam platen zou kopen die je slechts voor 2/3e van de oefeningen kunt gebruiken...?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?![]()
Pakken ze toch een stuk ankerkettingquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
ik ben inmiddels niet anders meer gewend. Bij ons maar 4 15kg's ronde plates. De enige 2 20's zijn hex en alle andere schijven ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ik weet niet beter (helaas?)quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb 1x het 'genoegen' gehad ermee te deadliften. Ik ben na twee setjes warmup maar gewoon weggelopen. Wat een kutdingen. Wie heeft die kutplaten eigenlijk uitgevonden, en waarom?
ik deadlift er altijd meefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Vreselijke dingen. Als je singles doet draait de bar ineens van je weg of naar je toe. Daar wil je je helemaal niet mee bezig houden.![]()
Scheen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog meer blauwe plekken op je schenen.![]()
wtf is dit voor iets domsquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Snakey het volgende:
Deadlift spotten.![]()
https://instagram.com/p/1RWPr8NsAx/
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: