Il voel me vereerdquote:
Volgens mij heb je teveel gedronken.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:16 schreef yats het volgende:
[..]
Il voel me vereerd
Het is dat ik mobiel zit en je niet kan quoten. Maar nee, genoeg op. Wanneer moet ik je onder de tafel komen drinken?
Ehquote:Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel gedronken.
Niet kan quoten terwijl je quote?
Ik wel, ongeveer net zo helder als inolvi iigquote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent nog wel helder
Hoe staat het met de planning van de internationale HeatWave dag?
Ah, wonen jullie zo dicht bij elkaar nu tijdelijk dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, ongeveer net zo helder als inolvi iig.
Niet meer mee bezig geweest, moet ik idd morgen maar eens werk van maken.
6 min met de busquote:Op donderdag 9 april 2015 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wonen jullie zo dicht bij elkaar nu tijdelijk dan?
Ok, soms is het 8 minquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is wat veiliger dan wat er af ging
[ afbeelding ]
Ja ik mag hopen dat dat materiaal wel door de keuring is gekomenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je uit een vliegtuig wilt springen. Veel veiliger.
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is hard aan het werk ja, beetje ondersteuning kan dan geen kwaad
Alleen in zijn pauze.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is hard aan het werk ja, beetje ondersteuning kan dan geen kwaad
Pauzequote:Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijk
Ah dus je gaat verder waar je altijd al mee bezig bentquote:Op donderdag 9 april 2015 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen in zijn pauze.
Maar als je er zo over denkt zal ik ook wel niks liefs meer tegen jou zeggen als je aan het werk bent
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ah dus je gaat verder waar je altijd al mee bezig bent
Lief dat je die tijd met ons komt doorbrengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik morgen eventjes mijn signature moet aanpassenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind je wel lief soms, telt dat ook?
Nee doe maar niet, deze is al erg genoegquote:Op donderdag 9 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen eventjes mijn signature moet aanpassen
Mogguhquote:
Zal voor je duimenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:50 schreef Myraela het volgende:
Nog twee dagen voordat het weekend is.Hopelijk bellen ze vandaag of ik die baan krijg of niet.
Zal voor je duimen.quote:Op donderdag 9 april 2015 06:50 schreef Myraela het volgende:
Nog twee dagen voordat het weekend is.Hopelijk bellen ze vandaag of ik die baan krijg of niet.
Geen goede morgen?quote:
Ik morgenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal voor je duimen.
Also; weekend. Want!
Spannend! Zal voor je duimenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:50 schreef Myraela het volgende:
Ugh, jelly.quote:
HOLD ON, WOMAN!quote:
Die baan ligt binnen handbereik.quote:Op donderdag 9 april 2015 07:09 schreef Myraela het volgende:
Bedankt duimers. Nu eerst maar weer naar werk.
Idem hier. Lekker in de treinquote:Op donderdag 9 april 2015 07:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Prachtig weertje, ik ga werken
.
Je geeft zelf al het antwoord in je eigen postquote:Op donderdag 9 april 2015 07:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom droomde ik vannacht over mijn ex. Waarom lijk ik haar niet los te kunnen laten terwijl ze mij al lang en breed vergeten is. Waarom word ik niet verliefd op een andere chick? IT DOESN'T MAKE ANY FUCKING SENSE
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN![]()
![]()
![]()
Jawel hoor, alleen het moment van opstaan blijft zwaar natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 06:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen goede morgen?f
En Hallo allen
Als in de oplossing is nieuwe chick?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord in je eigen post
Mogguh
Volgens mij gaat het tof weer worden vandaag
Nee. It just never makes any fucking sensequote:Op donderdag 9 april 2015 08:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in de oplossing is nieuwe chick?
Well isn't that greatquote:Op donderdag 9 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. It just never makes any fucking sense
Zelfde als ikquote:Op donderdag 9 april 2015 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ga ik aan doen vandaag.. hmm
Waarom je niet verliefd wordt. In dezelfde post geef je aan je ex nog niet te kunnen loslaten. Waarom je die nog niet kunt loslaten is iets waar jezelf achter moet komen tho. The art of letting go ditdat.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in de oplossing is nieuwe chick?
Wat ik aan wilde doen: lichtgrijze boek, witte converse, witte korte top en licht spijkerjasje.quote:
Hoihoiquote:Op donderdag 9 april 2015 08:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom je niet verliefd wordt. In dezelfde post geef je aan je ex nog niet te kunnen loslaten. Waarom je die nog niet kunt loslaten is iets waar jezelf achter moet komen tho. The art of letting go ditdat.
Hoi buur
Nouja, we hadden 4 maanden en dat is inmiddels 6 maanden geleden en zelf heeft ze al lang en breed een vriend. This is getting fucking pathetic. Terwijl ik dacht dat het heerlijk ging. 1 kutnachtje en boemquote:Op donderdag 9 april 2015 08:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom je niet verliefd wordt. In dezelfde post geef je aan je ex nog niet te kunnen loslaten. Waarom je die nog niet kunt loslaten is iets waar jezelf achter moet komen tho. The art of letting go ditdat.
Hoi buur
Kwam het plotseling voor je toen het uit ging?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, we hadden 4 maanden en dat is inmiddels 6 maanden geleden en zelf heeft ze al lang en breed een vriend. This is getting fucking pathetic. Terwijl ik dacht dat het heerlijk ging. 1 kutnachtje en boem
Heb geen skinnysquote:Op donderdag 9 april 2015 08:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat ik aan wilde doen: lichtgrijze boek, witte converse, witte korte top en licht spijkerjasje.
Wat ik aanheb i.v.m. Tijdnood: blauwe skinny, wit shirt en zwarte primark schoenenbeetje basic
Ik had het 24 uur vantevoren door ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 08:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kwam het plotseling voor je toen het uit ging?
Oh ja zit onderling wel veel verschil in hoor! Sommige zijn echt te strak gewoon.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen skinnysMisschien maar eens gaan passen of ik het nog steeds zo verschikkelijk vind zitten als vroeger
De een heeft meer tijd nodig dan de ander eh. It's a process. En iets met aan jezelf werken en yadayadayawn. Things dont come easy VAquote:Op donderdag 9 april 2015 08:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, we hadden 4 maanden en dat is inmiddels 6 maanden geleden en zelf heeft ze al lang en breed een vriend. This is getting fucking pathetic. Terwijl ik dacht dat het heerlijk ging. 1 kutnachtje en boem
Lijkt me ook wel heftig om op die manier gedumpt te worden, na een half jaar ben je ook nog gewoon echt verliefd enzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het 24 uur vantevoren door ofzo
I got love and anger, they come as a pair. You can take your chances, but buyer beware lalalalaquote:Op donderdag 9 april 2015 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoihoi
Let it gooo, let it goooo, turn away and slam the door!
Of niet, blijkbaarquote:Op donderdag 9 april 2015 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heftig om op die manier gedumpt te worden, na een half jaar ben je ook nog gewoon echt verliefd enzo.
But it's been a fucking while now. Nu ineens zo'n terugval is niet gooooeeeedquote:Op donderdag 9 april 2015 08:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
De een heeft meer tijd nodig dan de ander eh. It's a process. En iets met aan jezelf werken en yadayadayawn. Things dont come easy VA
Ja, maar zij duidelijk niet meer, wat doe je dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heftig om op die manier gedumpt te worden, na een half jaar ben je ook nog gewoon echt verliefd enzo.
Ja, I know. Maar vroeger was ik een eckte altochick dus daarom nog heel veel wijde broeken. Mijn stijl is al wat meer vervrouwlijkt.. Vanmiddag maar eens kijken wat ik nu van skinnys vindquote:Op donderdag 9 april 2015 08:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja zit onderling wel veel verschil in hoor! Sommige zijn echt te strak gewoon.
Ja, maar hij misschien nog wel.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of niet, blijkbaar
Maar wel lullig ja, zo uit het niets.
Janken, je kut voelen, veel zuipen, alle negatieve dingen benoemen en opschrijven terwijl je dronken bent, nuchter doorlezen en blij zijn dat je van d'r af bent.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
But it's been a fucking while now. Nu ineens zo'n terugval is niet gooooeeeed
[..]
Ja, maar zij duidelijk niet meer, wat doe je dan?
Zonnetje, thats the reasonquote:Op donderdag 9 april 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ben best vrolijk vandaag en dat terwijl ik zo vroeg op was. WHAT IS WRONG WITH ME :$
Flink veel, voor zover ik weerquote:Op donderdag 9 april 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ben best vrolijk vandaag en dat terwijl ik zo vroeg op was. WHAT IS WRONG WITH ME :$
Die periode heeft ie al gehad.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Janken, je kut voelen, veel zuipen, alle negatieve dingen benoemen en opschrijven terwijl je dronken bent, nuchter doorlezen en blij zijn dat je van d'r af bent.
Ja niets, maar dat kan toch niet in een dag gebeurd zijn, dat ze dat niet meer was?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo een fucking while. 6 maand is echt nog niet heel lang hoor. Ik ben ook al 4 maand onderweg en ook nog niet helemaal waar ik zijn wil. Wat ik al zei; verschilt p.p en tijd is relatief.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
But it's been a fucking while now. Nu ineens zo'n terugval is niet gooooeeeed
[..]
Probablyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |