Il voel me vereerdquote:
Volgens mij heb je teveel gedronken.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:16 schreef yats het volgende:
[..]
Il voel me vereerd
Het is dat ik mobiel zit en je niet kan quoten. Maar nee, genoeg op. Wanneer moet ik je onder de tafel komen drinken?
Ehquote:Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel gedronken.
Niet kan quoten terwijl je quote?
Ik wel, ongeveer net zo helder als inolvi iigquote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent nog wel helder
Hoe staat het met de planning van de internationale HeatWave dag?
Ah, wonen jullie zo dicht bij elkaar nu tijdelijk dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, ongeveer net zo helder als inolvi iig.
Niet meer mee bezig geweest, moet ik idd morgen maar eens werk van maken.
6 min met de busquote:Op donderdag 9 april 2015 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wonen jullie zo dicht bij elkaar nu tijdelijk dan?
Ok, soms is het 8 minquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:25 schreef rival het volgende:
[..]
Is wat veiliger dan wat er af ging
[ afbeelding ]
Ja ik mag hopen dat dat materiaal wel door de keuring is gekomenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je uit een vliegtuig wilt springen. Veel veiliger.
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is hard aan het werk ja, beetje ondersteuning kan dan geen kwaad
Alleen in zijn pauze.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is hard aan het werk ja, beetje ondersteuning kan dan geen kwaad
Pauzequote:Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is aan het fokken. Hoe hard werk je dan eigenlijk
Ah dus je gaat verder waar je altijd al mee bezig bentquote:Op donderdag 9 april 2015 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen in zijn pauze.
Maar als je er zo over denkt zal ik ook wel niks liefs meer tegen jou zeggen als je aan het werk bent
quote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ah dus je gaat verder waar je altijd al mee bezig bent
Lief dat je die tijd met ons komt doorbrengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik morgen eventjes mijn signature moet aanpassenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind je wel lief soms, telt dat ook?
Nee doe maar niet, deze is al erg genoegquote:Op donderdag 9 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen eventjes mijn signature moet aanpassen
Mogguhquote:
Zal voor je duimenquote:Op donderdag 9 april 2015 06:50 schreef Myraela het volgende:
Nog twee dagen voordat het weekend is.Hopelijk bellen ze vandaag of ik die baan krijg of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |