joost is ene baasquote:
geen zorgen heb al tr gedaan en allesquote:Op woensdag 8 april 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
wat doe je dadelijk krijg ik weer half jaar ban hermann
brabant hèquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:
Braboland... Altijd al een hekel aan gehad.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:
hey niels, FUCK YOU!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:
ik ben als een marokkaan in nederlandquote:
tfoe a sahbiquote:Op woensdag 8 april 2015 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Net zag ik een hommel op een bloem gaan zitten om nectar te verzamelen... was een nepbloem... zei die hommel: "Wat is deze?"
Ook echt met zo'n deadprez accent
quote:
Die zijn ver van huis, die Mongolen... hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee, maar serieus. Ik kom zelf uit Zuid-Holland en dat is ook gewoon kut. Ben ik gewoon eerlijk in.
Zeeland kut, Noord-Holland kut. Naar het oosten gaat het nog wel.
Sja, en hier in West-Vlaanderen lopen ook behoorlijk wat mongolen rond.
Holland is inderdaad kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee, maar serieus. Ik kom zelf uit Zuid-Holland en dat is ook gewoon kut. Ben ik gewoon eerlijk in.
hahahah ;D ;D ;Pquote:Op woensdag 8 april 2015 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn ver van huis, die Mongolen... hahahahahahahahahahahahahaha.
quote:
Niels begon.quote:
Best goed toeven hier andersquote:
ben je verliefd op etsuquote:
Heel Nederland is kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee maar zowel de naam als zijn UI doen me denken aan die flapdrolquote:
Waddapquote:
quote:
Etto niet kennenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee maar zowel de naam als zijn UI doen me denken aan die flapdrol
quote:
Dat wel doenquote:
In Januari was ik in de provincie Groningen voor een week. Best relaxe mensen. Beetje verwaand met denken dat ze energie voor heel Nederland maken, meer niet. Moest het ze even uitleggen.quote:
maastricht is coolquote:Op woensdag 8 april 2015 23:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Januari was ik in de provincie Groningen voor een week. Best relaxe mensen. Beetje verwaand met denken dat ze energie voor heel Nederland maken, meer niet. Moest het ze even uitleggen.
En Limburg? Maastricht vind ik toch wel gezellig. Utrecht ook best. Den Bosch prima. Eindhoven zwaar niks. Tilburg gaat nog, maar Breda vind ik dan weer![]()
Het ergst vind ik eigenlijk R'dam. Daar kom ik vandaan.
Nu heeft het een andere betekenis gekregen.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op Noord-Holland
Noord-Holland masterrace
alsof ik iets kan doen tegen een alpha male als nielsquote:
Waar precies dan? Ik ken het vrij goed daar.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op Noord-Holland
Noord-Holland masterrace
Ja, echt kankigrappig idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nu heeft het een andere betekenis gekregen.
ik breng mijn honden mee en dan kunnen we double team doen allesquote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof ik iets kan doen tegen een alpha male als niels
neequote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, nee remi, jou hoeven we niet! gewoon nee!
Oh ja joh?quote:
dat vind je gek?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja joh?
In KLB heb ik een keer een poll gehouden. Check m'n OP maar even:
KLB / Wat is volgens jou de meest pauperige stad van Nederland?
Almere is nog erger dan R'dam is gebleken.
'k wist niet of dat mogelijk was.
Almere is het afvoerputje van Amsterdamquote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja joh?
In KLB heb ik een keer een poll gehouden. Check m'n OP maar even:
KLB / Wat is volgens jou de meest pauperige stad van Nederland?
Almere is nog erger dan R'dam is gebleken.
'k wist niet of dat mogelijk was.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Almere is het afvoerputje van Amsterdam
Altijd al willen weten dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
Damn, ik lijk wel een oude diesel zonder roetfilter. Ik ruft de hele kamer vol met methaan.
wanneer kom jij nou eens meedoenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt hem niet in slechts één beurt geklopt?
woow wat is deze plotselinge haat Guusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt hem niet in slechts één beurt geklopt?
Nog geen idee. Heb er nog nul tijd aan besteedquote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat komt er morgen in Radio KLB, Hoinkie?
Geen haat, had DP gewoon wat hoger ingeschat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
woow wat is deze plotselinge haat Guus
Waarom ben je nou boos op mij, ik heb niets verkeerds gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
remi en SideEffect, mijn vijanden op dit moment
jij mag niet praten voor je zelf meespeeltquote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen haat, had DP gewoon wat hoger ingeschat.
Ok dus wie ronsel je morgen voor de datingshow?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb er nog nul tijd aan besteed
Nog steeds boos?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn billen plakken aan mijn broek van het zweet wat de warmte produceert.
Ja, stop maar weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn billen plakken aan mijn broek van het zweet wat de warmte produceert.
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok dus wie ronsel je morgen voor de datingshow?
Leuk verzonnen, maar mijn moeder neukt geen snorbois.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.
Niet gelezenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.
Zal je vader wel niet leuk vinden, geen seks.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leuk verzonnen, maar mijn moeder neukt geen snorbois.
nopequote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ga je stift stelen deadprez ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=( ͡° ͜ʖ ͡°)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Hou maar op, ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.
Die heeft geen snor, maar wederom een leuke poging. Misschien dat je de volgende keer wél nog enigszins in de buurt van de plank kunt proberen te slaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal je vader wel niet leuk vinden, geen seks.
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.quote:
hou je bek nou maarquote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.
ik ook en toen kreeg ik een extra vraagquote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe heb ik verloren, ik had alles goed
Hard hoor Guus.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die heeft geen snor, maar wederom een leuke poging. Misschien dat je de volgende keer wél nog enigszins in de buurt van de plank kunt proberen te slaan.
Hebben we volgens je moeder toch nog iets gemeen. Al sprak ze bij mij natuurlijk over mijn kloppende passie die ik net tegen haar roze holletje had gedrukt.quote:
TR.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die hoink altijd zo geforceerd niet-grappig?
Je bent wel een hosselaartje hoor SideEffect. Je hebt heel mannelijk SC onder de duim met je charmes.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Elke keer weer, wanneer ik je post lees
Wat zal die zwerende kloppende vinger een rotzooi geven als je het tegen een muurtje strijkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.
Het zullen geen brandplekken zijn, maar dan nog liever die.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
Wat zal die zwerende kloppende vinger een rotzooi geven als je het tegen een muurtje strijkt.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
wisten jullie dat een hobo een blaasinstrument is
Het is maar goed dat je zelf ook van 'tegenaan drukken' spreekt, want die micropener van je maakt natuurlijk niet echt indruk.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hebben we volgens je moeder toch nog iets gemeen. Al sprak ze bij mij natuurlijk over mijn kloppende passie die ik net tegen haar roze holletje had gedrukt.
ik dacht een zwerverquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft je moeder dat dus wel vertelt na het neuken. Wat een hoer.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is maar goed dat je zelf ook van 'tegenaan drukken' spreekt, want die micropener van je maakt natuurlijk niet echt indruk.
ahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
je hebt je niet aan de #1 regel van vriendschap gehouden, namelijk bro's before hoes. gewoon mij gebackstabt met die smiecht van een TARDIS.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op mij, ik heb niets verkeerds gedaan
kan het me echt niet herinnerenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:34 schreef Catkiller het volgende:
Jezus wat een kut einde seizoen 1 zeg boh boh.
Neuken? Ze heeft je na het zien van je pik kankihard uitgelachen terwijl jij uit schaamte het huis weer verliet joh.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat dus wel vertelt na het neuken. Wat een hoer.
Hoe heb ik je "gebackstabt"dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt je niet aan de #1 regel van vriendschap gehouden, namelijk bro's before hoes. gewoon mij gebackstabt met die smiecht van een TARDIS.
niet ineens het slachtoffer spelen
je hebt iemand gebackstabd en je weet niet eens hoe, wat een dombo ahahaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan pas de vraag waarom beantwoorden als ik weet hoe
wieltroestenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
truste guusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzakquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
tyfuszooi ik krijg de hele tijd een error en nu kan ik niet verder spelen
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzak
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt iemand gebackstabd en je weet niet eens hoe, wat een dombo ahaha
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldigquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?
wat heb ik je aangedaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldig
ik zie het nu jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
een echte backstabber zal altijd blijven ontkennen dat hij gebackstabd heeft.
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?quote:
je bent echt een kutwijfquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?
het zou je daar niet helpen en ook hier niet. vieze backstabber.
ahh, de echte SideEffect komt naar buiten. ik lust je rauw, trutquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
doen alsof je een jongen bent terwijl je een meisje bent dan ben je echt een wankerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
Hermann is een kennerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd om een kunstwerk te maken bedoel je te zeggen
laterquote:
Een beetjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]kansloze maagd jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smurfquote:Op donderdag 9 april 2015 02:12 schreef bereboot3 het volgende:
ik vind nederlandse meisjes stom ze zijn te lang allemaal
Jij.quote:Op donderdag 9 april 2015 02:15 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
zegt me niks nee, dus wie is hier de noob
Begun the Clone Wars hasquote:
Ik heb m'n best weer gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 02:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
put your paint in the Metro they must
Aldus de nep-Meloewaquote:Op donderdag 9 april 2015 02:31 schreef Meloewa. het volgende:
[..]
Aldus iemand uit 2013. Bitch please
heb net de 2 strips ff opgezocht, ik vind er ook allebei geen bal aanquote:Op donderdag 9 april 2015 02:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n best weer gedaan.
De gaststripjes van de afgelopen 2 dagen vielen toch best tegen, al moet ik zeggen dat die laatste wel leuk is getekend.
Oke man goed verhaalquote:Op donderdag 9 april 2015 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb net de 2 strips ff opgezocht, ik vind er ook allebei geen bal aan
truste hermann.quote:Op donderdag 9 april 2015 02:39 schreef Der_Mann het volgende:
rare shit is er aan de hand hier.
welterusten, Remqo
quote:Op donderdag 9 april 2015 02:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
truste hermann.
volgens mij is WCH aan het slaapwandelen, met die overkill aan kloons.
als je geen pak melk in de koelkast mist, geloof ik jequote:
Ben jij nou nog steeds of al weer wakker trouwens?quote:Op donderdag 9 april 2015 05:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je geen pak melk in de koelkast mist, geloof ik je
ik probeer te pitten, heb avondienst.quote:Op donderdag 9 april 2015 05:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben jij nou nog steeds of al weer wakker trouwens?
Lijkt me heerlijk om nu nog te kunnen gaan slapenquote:Op donderdag 9 april 2015 05:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik probeer te pitten, heb avondienst.
Ah... welterustenquote:Op donderdag 9 april 2015 05:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik probeer te pitten, heb avondienst.
Ik kan 2 dagen lang slapenquote:Op donderdag 9 april 2015 05:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om nu nog te kunnen gaan slapen
ik heb prima geslapenquote:
maar er was fissa?quote:
kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
WCH had fissa met zijn persoonlijkheden
Vertle geen verhalen over mij aub..quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
WCH had fissa met zijn persoonlijkheden
je andere persoonlijkheden dan schijnbaarquote:Op donderdag 9 april 2015 08:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertle geen verhalen over mij aub..
Ik heb nergens wat mee van doen gehad
Eend221quote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan gebeuren.
wat was jouw naam in trivia? ik heb nog wat levens over
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je andere persoonlijkheden dan schijnbaar
zij is echt fucking slechtquote:Op donderdag 9 april 2015 08:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HAHA EEND221 BITE THE DUST BABY
Sorry, bedoelde eigenlijk dat ze echt heel goed is.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat mij me nou ook eens goed voelen man
Ik weet het, de strijd was ook heftig, maar ik kwam er als overwinnaar uit... heldenliederen zullen gezongen worden over mijn epische strijdquote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde eigenlijk dat ze echt heel goed is.
wie?quote:
Er wordt gezegd dat ik dat ben, maar ik lag lief te slapen en ben gewoon tijdens mijn afwezigheid van allerlei snode zaken betichtquote:
van vannachtquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ik dat ben, maar ik lag lief te slapen en ben gewoon tijdens mijn afwezigheid van allerlei snode zaken beticht
zie het net jaquote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
van vannacht
goedemorgen gianni
[..]
Was nep. Stond een punt achter.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie het net ja
zelfs hersenbloeding op haar originele account
ga je vandaag nog iets leuks doen?
Wat troostende woorden en uitspreken dat je achter me staat en in me gelooft had ook een mogelijkheid geweest he...quote:
Waarom hebben alle oud gediende users in de SC die gemeenschappelijke grootheidswaanzin? 'Kunnen we ook eindelijk posten', 'niet durven onder eigen naam', waar heb je het over man?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
Al die klonen![]()
'yay kom op jongens nu kunnen we ook eindelijk eens posten in de sc'
En dan nog niet durven onder je eigen naam![]()
grootheidswaanzin?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom hebben alle oud gediende users in de SC die gemeenschappelijke grootheidswaanzin? 'Kunnen we ook eindelijk posten', 'niet durven onder eigen naam', waar heb je het over man?
Voor die shit die je net post. Voor de duidelijkheid had ik ook nog citaten meegepost, die kun je herkennen aan de aanhalingstekens.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
grootheidswaanzin?![]()
voor wat? dat ik hier post?
Eh? zegt denk ik meer over jou dan over mij...quote:Op donderdag 9 april 2015 09:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor die shit die je net post. Voor de duidelijkheid had ik ook nog citaten meegepost, die kun je herkennen aan de aanhalingstekens.
hahahahahahaquote:Op donderdag 9 april 2015 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verloren van theweekndik verklaar mezelf dom... ontzettend dom
Jij hebt er zeker 494quote:Op donderdag 9 april 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 08-04-2015
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (29867)
01 495 Toto69 1.66%
Jezus Christus, Toto
Leuk spel hoorquote:
Lekker voor je man.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt je niet aan de #1 regel van vriendschap gehouden, namelijk bro's before hoes. gewoon mij gebackstabt met die smiecht van een TARDIS.
niet ineens het slachtoffer spelen
posten uit naam van een gebandequote:Op donderdag 9 april 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo allen, hier een berichtje van Chai:
[ afbeelding ]
We zouden haar liever ruilen voor een pretdrukkend kneusje zoals jijquote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
Zeg maar dat ze gewoon weg moet blijven, ze is niet voor niets gebanned
Ben je nu nog boos? of alweer nieuwe boos door de verbale pwnage jegens jou door guusgeluk?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zouden haar liever ruilen voor een pretdrukkend kneusje zoals jij
wowquote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote: