maar er was fissa?quote:
kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
WCH had fissa met zijn persoonlijkheden
Vertle geen verhalen over mij aub..quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
WCH had fissa met zijn persoonlijkheden
je andere persoonlijkheden dan schijnbaarquote:Op donderdag 9 april 2015 08:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertle geen verhalen over mij aub..
Ik heb nergens wat mee van doen gehad
Eend221quote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan gebeuren.
wat was jouw naam in trivia? ik heb nog wat levens over
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je andere persoonlijkheden dan schijnbaar
zij is echt fucking slechtquote:Op donderdag 9 april 2015 08:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HAHA EEND221 BITE THE DUST BABY
Sorry, bedoelde eigenlijk dat ze echt heel goed is.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat mij me nou ook eens goed voelen man
Ik weet het, de strijd was ook heftig, maar ik kwam er als overwinnaar uit... heldenliederen zullen gezongen worden over mijn epische strijdquote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde eigenlijk dat ze echt heel goed is.
wie?quote:
Er wordt gezegd dat ik dat ben, maar ik lag lief te slapen en ben gewoon tijdens mijn afwezigheid van allerlei snode zaken betichtquote:
van vannachtquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ik dat ben, maar ik lag lief te slapen en ben gewoon tijdens mijn afwezigheid van allerlei snode zaken beticht
zie het net jaquote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
van vannacht
goedemorgen gianni
[..]
Was nep. Stond een punt achter.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie het net ja
zelfs hersenbloeding op haar originele account
ga je vandaag nog iets leuks doen?
Wat troostende woorden en uitspreken dat je achter me staat en in me gelooft had ook een mogelijkheid geweest he...quote:
Waarom hebben alle oud gediende users in de SC die gemeenschappelijke grootheidswaanzin? 'Kunnen we ook eindelijk posten', 'niet durven onder eigen naam', waar heb je het over man?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
Al die klonen![]()
'yay kom op jongens nu kunnen we ook eindelijk eens posten in de sc'
En dan nog niet durven onder je eigen naam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |