dat vind je gek?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja joh?
In KLB heb ik een keer een poll gehouden. Check m'n OP maar even:
KLB / Wat is volgens jou de meest pauperige stad van Nederland?
Almere is nog erger dan R'dam is gebleken.
'k wist niet of dat mogelijk was.
Almere is het afvoerputje van Amsterdamquote:Op woensdag 8 april 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja joh?
In KLB heb ik een keer een poll gehouden. Check m'n OP maar even:
KLB / Wat is volgens jou de meest pauperige stad van Nederland?
Almere is nog erger dan R'dam is gebleken.
'k wist niet of dat mogelijk was.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Almere is het afvoerputje van Amsterdam
Altijd al willen weten dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
Damn, ik lijk wel een oude diesel zonder roetfilter. Ik ruft de hele kamer vol met methaan.
wanneer kom jij nou eens meedoenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt hem niet in slechts één beurt geklopt?
woow wat is deze plotselinge haat Guusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt hem niet in slechts één beurt geklopt?
Nog geen idee. Heb er nog nul tijd aan besteedquote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat komt er morgen in Radio KLB, Hoinkie?
Geen haat, had DP gewoon wat hoger ingeschat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
woow wat is deze plotselinge haat Guus
Waarom ben je nou boos op mij, ik heb niets verkeerds gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
remi en SideEffect, mijn vijanden op dit moment
jij mag niet praten voor je zelf meespeeltquote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen haat, had DP gewoon wat hoger ingeschat.
Ok dus wie ronsel je morgen voor de datingshow?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb er nog nul tijd aan besteed
Nog steeds boos?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn billen plakken aan mijn broek van het zweet wat de warmte produceert.
Ja, stop maar weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn billen plakken aan mijn broek van het zweet wat de warmte produceert.
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok dus wie ronsel je morgen voor de datingshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |