wieltroestenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
truste guusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzakquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
tyfuszooi ik krijg de hele tijd een error en nu kan ik niet verder spelen
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzak
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt iemand gebackstabd en je weet niet eens hoe, wat een dombo ahaha
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldigquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?
wat heb ik je aangedaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldig
ik zie het nu jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
een echte backstabber zal altijd blijven ontkennen dat hij gebackstabd heeft.
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?quote:
je bent echt een kutwijfquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?
het zou je daar niet helpen en ook hier niet. vieze backstabber.
ahh, de echte SideEffect komt naar buiten. ik lust je rauw, trutquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
doen alsof je een jongen bent terwijl je een meisje bent dan ben je echt een wankerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
Hermann is een kennerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd om een kunstwerk te maken bedoel je te zeggen
laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |