Leuk verzonnen, maar mijn moeder neukt geen snorbois.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder leek me wel gewillig de vorige keer dat ik haar keel afvulde met mijn eigen getrokken proteineshake.
Niet gelezenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.
Zal je vader wel niet leuk vinden, geen seks.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leuk verzonnen, maar mijn moeder neukt geen snorbois.
nopequote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ga je stift stelen deadprez ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=( ͡° ͜ʖ ͡°)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Hou maar op, ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest effe opstaan om ze van elkaar te trekken. Durf mijn vinger niet zo goed door mijn spleet te halen ter controle.
Die heeft geen snor, maar wederom een leuke poging. Misschien dat je de volgende keer wél nog enigszins in de buurt van de plank kunt proberen te slaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal je vader wel niet leuk vinden, geen seks.
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.quote:
hou je bek nou maarquote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.
ik ook en toen kreeg ik een extra vraagquote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe heb ik verloren, ik had alles goed
Hard hoor Guus.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die heeft geen snor, maar wederom een leuke poging. Misschien dat je de volgende keer wél nog enigszins in de buurt van de plank kunt proberen te slaan.
Hebben we volgens je moeder toch nog iets gemeen. Al sprak ze bij mij natuurlijk over mijn kloppende passie die ik net tegen haar roze holletje had gedrukt.quote:
TR.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die hoink altijd zo geforceerd niet-grappig?
Je bent wel een hosselaartje hoor SideEffect. Je hebt heel mannelijk SC onder de duim met je charmes.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Elke keer weer, wanneer ik je post lees
Wat zal die zwerende kloppende vinger een rotzooi geven als je het tegen een muurtje strijkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor je het weet trek je die vinger door je naad en kijk je niet naar een vinger, maar naar een imitatie van een uitvergrote lucifer.
Het zullen geen brandplekken zijn, maar dan nog liever die.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
Wat zal die zwerende kloppende vinger een rotzooi geven als je het tegen een muurtje strijkt.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
wisten jullie dat een hobo een blaasinstrument is
Het is maar goed dat je zelf ook van 'tegenaan drukken' spreekt, want die micropener van je maakt natuurlijk niet echt indruk.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hebben we volgens je moeder toch nog iets gemeen. Al sprak ze bij mij natuurlijk over mijn kloppende passie die ik net tegen haar roze holletje had gedrukt.
ik dacht een zwerverquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft je moeder dat dus wel vertelt na het neuken. Wat een hoer.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is maar goed dat je zelf ook van 'tegenaan drukken' spreekt, want die micropener van je maakt natuurlijk niet echt indruk.
ahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
je hebt je niet aan de #1 regel van vriendschap gehouden, namelijk bro's before hoes. gewoon mij gebackstabt met die smiecht van een TARDIS.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op mij, ik heb niets verkeerds gedaan
kan het me echt niet herinnerenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:34 schreef Catkiller het volgende:
Jezus wat een kut einde seizoen 1 zeg boh boh.
Neuken? Ze heeft je na het zien van je pik kankihard uitgelachen terwijl jij uit schaamte het huis weer verliet joh.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat dus wel vertelt na het neuken. Wat een hoer.
Hoe heb ik je "gebackstabt"dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt je niet aan de #1 regel van vriendschap gehouden, namelijk bro's before hoes. gewoon mij gebackstabt met die smiecht van een TARDIS.
niet ineens het slachtoffer spelen
je hebt iemand gebackstabd en je weet niet eens hoe, wat een dombo ahahaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan pas de vraag waarom beantwoorden als ik weet hoe
wieltroestenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
truste guusquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga maar eens naar bed
Truste batties
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzakquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
tyfuszooi ik krijg de hele tijd een error en nu kan ik niet verder spelen
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma voor mijn winning streak beëindigen, zuig erop vieze klootzak
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt iemand gebackstabd en je weet niet eens hoe, wat een dombo ahaha
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldigquote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik ben dom haha, ga je nu mijn vraag beantwoorden?
wat heb ik je aangedaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na wat jij mij hebt aangedaan ben ik jou geen antwoord schuldig
ik zie het nu jaquote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
een echte backstabber zal altijd blijven ontkennen dat hij gebackstabd heeft.
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?quote:
je bent echt een kutwijfquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je dit ook doen als je beschuldigd werd in de rechtbank?
het zou je daar niet helpen en ook hier niet. vieze backstabber.
ahh, de echte SideEffect komt naar buiten. ik lust je rauw, trutquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
doen alsof je een jongen bent terwijl je een meisje bent dan ben je echt een wankerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je bent echt een kutwijf![]()
dikke bitch
Hermann is een kennerquote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd om een kunstwerk te maken bedoel je te zeggen
laterquote:
Een beetjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]kansloze maagd jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smurfquote:Op donderdag 9 april 2015 02:12 schreef bereboot3 het volgende:
ik vind nederlandse meisjes stom ze zijn te lang allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |