Geen idee wie blackbeard is,quote:Op zondag 29 maart 2015 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat die Blackbeard?
Vond die scene met die blonde in bed ook wel lekker
Ja, dat is dus 'blackbeard', hoor je ook maar eenmalig.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee wie blackbeard is,
De eerste aflevering lagen Max en die blonde wel in bed, ik kreeg het er warm van
Ah zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is dus 'blackbeard', hoor je ook maar eenmalig.Omdat ze dus een hele lap zwart schaamhaar heeft
Als je wil dat je cake mooi en sappig is, doe dit:quote:
VLOG: Koken met WCH & Teunquote:Op zondag 29 maart 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je wil dat je cake mooi en sappig is, doe dit:
Zet je oven op een lagere stand dan wordt aangegeven, ongeveer 20 graden lager. verleng de baktijd en zet onderin de oven een bak met water
geloof me
Ik ook heur!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken jaserieus
Is niet hetzelfde als bakken.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken jaserieus
Hahaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal nooit die pic met die vissticks vergeten
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow doe normaal
ik heb ook gevoelens ouwe lul
We kunnen weer opgelucht ademhalenquote:
#Eendheeftlevenquote:
NoFX is een schatjequote:Op zondag 29 maart 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
nofxtbr zit me ook al diep te kwetsen gvd gvd
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Toto69 het volgende:
hier feestje
TRV / wie wil met mij 2 weken naar bijv. kos op vakantie?
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op je fobo geklikt voor die quote, alleen daarom
Zou doen als het voor mij betaald werd.quote:
hehe dat doe ik ook wel eens, is leuk hequote:
really?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou doen als het voor mij betaald werd.
hij reageert alleen niet in de scquote:
kan nietquote:
okquote:Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op je fobo geklikt voor die quote, alleen daarom
Nee.quote:
Wat keek je in mijn fobo?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook wel eens, is leuk he
Ja joh, even naar colombia, kost niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
Toot gaat wel mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fuck was net aan het boeken
Ik durf niet meer te vliegenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
quote:
700 a 800 voor een retourquote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijgen we wel voorrang in disneyland
Oké, rijke boy.quote:
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
ik zie dat mijn beslissing om geen hutspot te eten mijn leven heeft geredquote:Op zondag 29 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vergist en je luchtpijp volhengst met hutspot
ik wil de volgende keer wel helpenquote:
Ik wil niet in het gevang.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.
Dat is wel een risico, tenzij het echt poedersuiker is, maar dat levert niets op.quote:
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik nietquote:
bedankt voor de extra viewsquote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Al die lijsten volgespammed vanjullie
ik ben so garpig
Aardig van jequote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik wil de volgende keer wel helpen
Nachtmerrie ben jequote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik niet
ik ben altijd aardig voor jequote:
welke lijst welke lijst welke lijstquote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben so garpig
Wat zit jij naar mijn foto's te gluren?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben so garpig
voyeurlijst in fobo, de creepquote:
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevyquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste viewers, ik zag je bij Chevy, maar je bent al weer weg
HOERquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevy
Als het begint te drijven eruit halen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik niet
wowquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevy
Ja normaal gaat t al5tidj goed. Maar het wilde niet stoppen met schuimen... Wss oud vet ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het begint te drijven eruit halen.
die kwam harder aan dan ik eerst had gedacht jaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
sinds de dag dat ik je met die swekke outfit zag op tinychat, bohhh
Gewoon doenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die kwam harder aan dan ik eerst had gedacht jaik zit eraan te denken om zo'n foto in US te zetten
Ik haal het er altijd uit terwijl het nog schuimt.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja normaal gaat t al5tidj goed. Maar het wilde niet stoppen met schuimen... Wss oud vet ofzo?
Ze heeft het niet over haar tril ei hequote:Op zondag 29 maart 2015 19:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik haal het er altijd uit terwijl het nog schuimt.
hoiquote:
Heb jij julia's zes euro opgegeten?!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik heb Julia's gegeten. Zes euro en nu alweer honger
Het gaat altijd automatisch als ik snel type en normaal let ik er niet op. Maar hey, auto correct.quote:
Alsof ik dat hebquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over haar tril ei he
Heyquote:
Wanneer gaan wij?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
Maak je nog wat.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik typ altijd snel en mijn posts zijn altijd perfect ja tochquote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het gaat altijd automatisch als ik snel type en normaal let ik er niet op. Maar hey, auto correct.
naar Julia's?quote:
ONZ / [PAINT] FOK!kers bij Lingoquote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over haar tril ei he
:Squote:
waarom zei je gvd niet dat je op vakantie ging, 3 hartaanvallen gehadquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
Was met vakantie
Wat een topic TARDIS. Is wel een mooi moment in m'n leven, traantje weggepinkt dit dat
Op mijn mobiel hèquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ altijd snel en mijn posts zijn altijd perfect ja toch
Ben geen keukenprinsesquote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
naar Julia's?dat doe ik je niet aan. Dan beter samen koken
ja eend, waarom zei je niet dat je met vakantie ging?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zei je gvd niet dat je op vakantie ging, 3 hartaanvallen gehad
ik via een Guitar Hero gitaar die ik via USB aan mijn laptop heb aangeslotenquote:
ninja editquote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik via een Guitar Hero gitaar die ik via USB aan mijn laptop heb aangesloten
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik via een Guitar Hero gitaar die ik via USB aan mijn laptop heb aangesloten
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een magnetron godverdomme, een OUDE MAGNETRON
met roestquote:Op zondag 29 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een magnetron godverdomme, een OUDE MAGNETRON
Geen paard op een prins zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef SideEffect het volgende:
kijk hoe qt![]()
weet niet of dat in mijn magnetron zou passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk hoe qt![]()
Vind baby's niet zo schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
kijk hoe qt![]()
alle baby's zijn lelijk, behalve TeunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teuntjequote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alle baby's zijn lelijk, behalve Teun
Pas geboren baby's kunnen nog goed terug in foutus houding.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dat in mijn magnetron zou passen
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien welquote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan wel iemand anders ontmoet.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt vanaf de eerste secondenaambandje was niet nodig... daar lag Teun
jij hebt al geëxperimenteerd zie ikquote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Pas geboren baby's kunnen nog goed terug in foutus houding.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Had het wel ergens gezegd hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja eend, waarom zei je niet dat je met vakantie ging?
quote:
spelletje doenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Pas geboren baby's kunnen nog goed terug in foutus houding.
Hij heeft leven enzo.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef eend112 het volgende:
En ik dacht eigenlijk niet dat iedereen het door zou hebben
waarom fok je niet op vakantie ;squote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Had het wel ergens gezegd hoor![]()
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
harteloos, allemaalquote:Op zondag 29 maart 2015 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alle baby's zijn lelijk, behalve Teun
als we een van onze groep verliezen weten we het gelijk. we voelen het gelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik nog gezegd kneuzenbeuker....quote:Op zondag 29 maart 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik was een keer een week offline, niemand gaf een kikquote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als we een van onze groep verliezen weten we het gelijk. we voelen het gelijk.
volgende keer iedereen even apart dm'en, want ik heb het nergens gelezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:
ik zei dan ook een van onze groepquote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik was een keer een week offline, niemand gaf een kik
Hehehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik was een keer een week offline, niemand gaf een kik
ik zat er op te wachtenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dan ook een van onze groep
shots
grapje
niet zo leuk, die pic echter van toto net, maakt een hoop goed... ik wil een meetquote:
toen je geband was had ik #freeWCH in mijn ondertitel, toen je weg was vroeg ik waar je wasquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het hartje vind ik juist het lekkerste deel
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna ontslag genomen om je te zoeken
weet ik toch moppiequote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen je geband was had ik #freeWCH in mijn ondertitel, toen je weg was vroeg ik waar je was
alleen maar haat voor je
Ik ben zo hot op die pic. Zou mezelf doenquote:
Waar was je heen?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
Was met vakantie
Wat een topic TARDIS. Is wel een mooi moment in m'n leven, traantje weggepinkt dit dat
Heb genoeg lol in mijn eentje.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo leuk, die pic echter van toto net, maakt een hoop goed... ik wil een meet
ga niet eens fixenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[img]http://i.imgur.com/cwVgAbQ.gif/img]
Ja ben er gewoon helemaal stil vanquote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
VRIEND! Heb je m'n topic voor je gezien
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragenquote:
Taylor Swift godverdommequote:Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragen
ga haar nieuwe album luisterenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
Is wel romantisch liedje.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
ÍT'S A LOVE STORY, BABY JUST SAY YESquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Van?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, klopt.quote:
Love story is wel leuk.quote:
hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je luistert 1 liedje van 6 jaar geleden en vormt al een hele mening
met je poephoofd
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.quote:
Een obsessie?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Taylor Swift is voor mij wat Ariana is voor Fylax, niet haten of ik sla je neer
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgangquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemiesquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voeltquote:
Gelukkig, dat betekent dat het nog goed met je kan komenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
Dat is redelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
thanks babyquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgang
doe ik niet, alleen met zijn obsessiequote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?
het tegenovergestelde van jou jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tardis is gewoon een leuke user, lul
Weer een spin-off?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speelt
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kan niets bevestigen, al had je een liter secondelijm
Nog niet uitgehuild? janksmoelquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, ja
teken is johquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :squote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 á 2quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?
Zwitserland, beetje goud zoekenquote:
Wat gevonden?quote:
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :s
ik vind HZAW tegenwoordig ook geen kkuser dus dit is best awkward voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis niet
Zolang jij er maar op kan fappen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog niet uitgehuild? janksmoel
gaat ie weerquote:Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?
Jij toch? Of wat.
ik vind haar nu nep overkomenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#bringbackfrankquote:
Kom kom... rustig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat ie weer? Jij begint te zeuren met janken terwijl er maar één jankerd was.
ik merk het, nou doei dan maar hequote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij zou weg gaan en nu ben je er weer. Dat trek ik niet.
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik merk het, nou doei dan maar he
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
#Frankisdronkenquote:
doe dit nou nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
hoe ze op geruchten reageertquote:
Hij gaf les aan volwassenen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
ze gaat wel bijvoorbeeld zonder de media op te zoeken naar ziekenhuizen en haar fans toe enzo, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe ze op geruchten reageert
maar hermann vriend laten wij maar geen ruzie maken, want hzaw en wch zijn al bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |