Geen idee wie blackbeard is,quote:Op zondag 29 maart 2015 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat die Blackbeard?
Vond die scene met die blonde in bed ook wel lekker
Ja, dat is dus 'blackbeard', hoor je ook maar eenmalig.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee wie blackbeard is,
De eerste aflevering lagen Max en die blonde wel in bed, ik kreeg het er warm van
Ah zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is dus 'blackbeard', hoor je ook maar eenmalig.Omdat ze dus een hele lap zwart schaamhaar heeft
Als je wil dat je cake mooi en sappig is, doe dit:quote:
VLOG: Koken met WCH & Teunquote:Op zondag 29 maart 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je wil dat je cake mooi en sappig is, doe dit:
Zet je oven op een lagere stand dan wordt aangegeven, ongeveer 20 graden lager. verleng de baktijd en zet onderin de oven een bak met water
geloof me
Ik ook heur!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken jaserieus
Is niet hetzelfde als bakken.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan echt goed koken jaserieus
Hahaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal nooit die pic met die vissticks vergeten
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow doe normaal
ik heb ook gevoelens ouwe lul
We kunnen weer opgelucht ademhalenquote:
#Eendheeftlevenquote:
NoFX is een schatjequote:Op zondag 29 maart 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
nofxtbr zit me ook al diep te kwetsen gvd gvd
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:13 schreef Toto69 het volgende:
hier feestje
TRV / wie wil met mij 2 weken naar bijv. kos op vakantie?
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op je fobo geklikt voor die quote, alleen daarom
Zou doen als het voor mij betaald werd.quote:
hehe dat doe ik ook wel eens, is leuk hequote:
really?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou doen als het voor mij betaald werd.
hij reageert alleen niet in de scquote:
kan nietquote:
okquote:Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb op je fobo geklikt voor die quote, alleen daarom
Nee.quote:
Wat keek je in mijn fobo?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook wel eens, is leuk he
Ja joh, even naar colombia, kost niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
Toot gaat wel mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fuck was net aan het boeken
Ik durf niet meer te vliegenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:20 schreef Remqo het volgende:
Ik lees net dat KLM weer rechtstreeks naar Colombia gaat vliegen, dat is wel makkelijk voor de Colombia-meet
quote:
700 a 800 voor een retourquote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijgen we wel voorrang in disneyland
Oké, rijke boy.quote:
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja joh, even naar colombia, kost niks.
ik zie dat mijn beslissing om geen hutspot te eten mijn leven heeft geredquote:Op zondag 29 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vergist en je luchtpijp volhengst met hutspot
ik wil de volgende keer wel helpenquote:
Ik wil niet in het gevang.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon poedersuiker mee terug nemen, dan heb je het dubbel en dwars terug verdiend.
Dat is wel een risico, tenzij het echt poedersuiker is, maar dat levert niets op.quote:
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik nietquote:
bedankt voor de extra viewsquote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Al die lijsten volgespammed vanjullie
ik ben so garpig
Aardig van jequote:Op zondag 29 maart 2015 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik wil de volgende keer wel helpen
Nachtmerrie ben jequote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik niet
ik ben altijd aardig voor jequote:
welke lijst welke lijst welke lijstquote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben so garpig
Wat zit jij naar mijn foto's te gluren?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben so garpig
voyeurlijst in fobo, de creepquote:
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevyquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste viewers, ik zag je bij Chevy, maar je bent al weer weg
HOERquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevy
Als het begint te drijven eruit halen.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toen ging ik patat frituren, maar werd vies hard. En mijn hamburger was misselijkmakend. De makkelijkste dingen kan ik niet
wowquote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel erg verliefd op Chevy
Ja normaal gaat t al5tidj goed. Maar het wilde niet stoppen met schuimen... Wss oud vet ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het begint te drijven eruit halen.
die kwam harder aan dan ik eerst had gedacht jaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
sinds de dag dat ik je met die swekke outfit zag op tinychat, bohhh
Gewoon doenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die kwam harder aan dan ik eerst had gedacht jaik zit eraan te denken om zo'n foto in US te zetten
Ik haal het er altijd uit terwijl het nog schuimt.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja normaal gaat t al5tidj goed. Maar het wilde niet stoppen met schuimen... Wss oud vet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |