Ja.quote:
ik zei dan ook een van onze groepquote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik was een keer een week offline, niemand gaf een kik
Hehehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik was een keer een week offline, niemand gaf een kik
ik zat er op te wachtenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei dan ook een van onze groep
shots
grapje
niet zo leuk, die pic echter van toto net, maakt een hoop goed... ik wil een meetquote:
toen je geband was had ik #freeWCH in mijn ondertitel, toen je weg was vroeg ik waar je wasquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het hartje vind ik juist het lekkerste deel
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna ontslag genomen om je te zoeken
weet ik toch moppiequote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen je geband was had ik #freeWCH in mijn ondertitel, toen je weg was vroeg ik waar je was
alleen maar haat voor je
Ik ben zo hot op die pic. Zou mezelf doenquote:
Waar was je heen?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
Was met vakantie
Wat een topic TARDIS. Is wel een mooi moment in m'n leven, traantje weggepinkt dit dat
Heb genoeg lol in mijn eentje.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo leuk, die pic echter van toto net, maakt een hoop goed... ik wil een meet
ga niet eens fixenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[img]http://i.imgur.com/cwVgAbQ.gif/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |