er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speeltquote:Op zondag 29 maart 2015 18:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
weet ik..daarom eerst arrow afkijken en daarna the flash
maar hij speelt een hele kleine rol
omfgquote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speelt
Deadpool?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speelt
Dat wordt toch Brandon Routh's ATOM?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The CW appears to slowly be transitioning to an "all comics, all the time" approach. According to Deadline, the network is in the early stages of developing a combined spin-off of Arrow and The Flash, a project that CW President Mark Pedowitz first teased in January at the Television Critics Association winter press tour. The potential series, which hails from Arrow creators Greg Berlanti, Andrew Kreisberg, and Marc Guggenheim, would feature several DC Comics characters who unite to form a team.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:26 schreef TheWeeknd het volgende:
fangirl momentje
meen je dat nou herman?
dat zou zo geweldig zijn
want die mogen alleen karakters uit DC gebruiken?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DUS DAT IS KAN NOOIT EEN SPIN-OFF ZIJN VAN ARROW/FLASH
hij is gewoon geweldig, dont blame mequote:Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij wordt jij al nat als je zijn kop ziet of niet
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
want die mogen alleen karakters uit DC gebruiken?
Kara, was zo'n lekker wijfquote:Op zondag 29 maart 2015 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in.
Laura Vandervoort in Smallville als Supergirl![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |