Ja ben er gewoon helemaal stil vanquote:Op zondag 29 maart 2015 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
VRIEND! Heb je m'n topic voor je gezien
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragenquote:
Taylor Swift godverdommequote:Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, we zijn op het punt gekomen dat ik me afvraag wie die griet is maar te bang ben om het te vragen
ga haar nieuwe album luisterenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
Is wel romantisch liedje.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok luister nu love story, je kan toch niet menen dat je dit goed vind als ze een lelijke snol was geweest hemijn god
ÍT'S A LOVE STORY, BABY JUST SAY YESquote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Van?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, klopt.quote:
Love story is wel leuk.quote:
hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je luistert 1 liedje van 6 jaar geleden en vormt al een hele mening
met je poephoofd
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.quote:
Een obsessie?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Taylor Swift is voor mij wat Ariana is voor Fylax, niet haten of ik sla je neer
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgangquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemiesquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn wij nu vrienden trouwens? Want we hadden altijd strijd maar we gaan zo goed met elkaar om tegenwoordig.
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voeltquote:
Gelukkig, dat betekent dat het nog goed met je kan komenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
Dat is redelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn frenemies
[..]
ok, Taylor Swift is 10% van wat Fylax voor Ariana voelt
thanks babyquote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok... je hebt gelijk, ze is perfect, leuke songs, mooie diepgang
doe ik niet, alleen met zijn obsessiequote:Op zondag 29 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf willen vergelijken met fylax?
het tegenovergestelde van jou jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tardis is gewoon een leuke user, lul
Weer een spin-off?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speelt
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kan niets bevestigen, al had je een liter secondelijm
Nog niet uitgehuild? janksmoelquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, ja
teken is johquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :squote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 á 2quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?
Zwitserland, beetje goud zoekenquote:
Wat gevonden?quote:
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :s
ik vind HZAW tegenwoordig ook geen kkuser dus dit is best awkward voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis niet
Zolang jij er maar op kan fappen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog niet uitgehuild? janksmoel
gaat ie weerquote:Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?
Jij toch? Of wat.
ik vind haar nu nep overkomenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#bringbackfrankquote:
Kom kom... rustig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat ie weer? Jij begint te zeuren met janken terwijl er maar één jankerd was.
ik merk het, nou doei dan maar hequote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij zou weg gaan en nu ben je er weer. Dat trek ik niet.
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik merk het, nou doei dan maar he
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
#Frankisdronkenquote:
doe dit nou nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
hoe ze op geruchten reageertquote:
Hij gaf les aan volwassenen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij moet aan een stel kinderen lesgeven op weekdagen. dan ook nog een stel kinderen in bedwang houden op een forum in het weekend... lijkt mij ook niet fantastisch.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Banny Frank ook moet betalen
ze gaat wel bijvoorbeeld zonder de media op te zoeken naar ziekenhuizen en haar fans toe enzo, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe ze op geruchten reageert
maar hermann vriend laten wij maar geen ruzie maken, want hzaw en wch zijn al bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |