quote:
Die zijn ver van huis, die Mongolen... hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee, maar serieus. Ik kom zelf uit Zuid-Holland en dat is ook gewoon kut. Ben ik gewoon eerlijk in.
Zeeland kut, Noord-Holland kut. Naar het oosten gaat het nog wel.
Sja, en hier in West-Vlaanderen lopen ook behoorlijk wat mongolen rond.
Holland is inderdaad kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee, maar serieus. Ik kom zelf uit Zuid-Holland en dat is ook gewoon kut. Ben ik gewoon eerlijk in.
hahahah ;D ;D ;Pquote:Op woensdag 8 april 2015 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn ver van huis, die Mongolen... hahahahahahahahahahahahahaha.
quote:
Niels begon.quote:
Best goed toeven hier andersquote:
ben je verliefd op etsuquote:
Heel Nederland is kut.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:08 schreef niels0 het volgende:
Nee maar zowel de naam als zijn UI doen me denken aan die flapdrolquote:
Waddapquote:
quote:
Etto niet kennenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee maar zowel de naam als zijn UI doen me denken aan die flapdrol
quote:
Dat wel doenquote:
In Januari was ik in de provincie Groningen voor een week. Best relaxe mensen. Beetje verwaand met denken dat ze energie voor heel Nederland maken, meer niet. Moest het ze even uitleggen.quote:
maastricht is coolquote:Op woensdag 8 april 2015 23:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Januari was ik in de provincie Groningen voor een week. Best relaxe mensen. Beetje verwaand met denken dat ze energie voor heel Nederland maken, meer niet. Moest het ze even uitleggen.
En Limburg? Maastricht vind ik toch wel gezellig. Utrecht ook best. Den Bosch prima. Eindhoven zwaar niks. Tilburg gaat nog, maar Breda vind ik dan weer![]()
Het ergst vind ik eigenlijk R'dam. Daar kom ik vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |