abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 00:56:12 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_151472845

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst

Exits:
SPOILER: exits 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieren en vaste gasten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard-POLL's:
SPOILER: Standaard-POLL's
Agenda:

Nominatie april:

20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerde

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Pearlbitch op 08-04-2015 01:28:56 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 8 april 2015 @ 00:57:30 #2
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151472856
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:54 schreef Enah het volgende:

[..]

Ja echt?

Ik ben pas in november begonnen met kijken.
Vind het Vanessa en Ivan verhaal zo vreemd.
Zo jammer dat ik dat gemist heb. :'(
hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd was _O-, verder toch niks te beleven op de streams ;)
SPOILER
TEAM TAFEL
pi_151472965
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Vannes was toen zo onbeschoft,toen zijn moeder kwam.
Dat weet ik helemaal niet meer, wat deed ze dan?
pi_151473169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:57 schreef rowan634 het volgende:

[..]

hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd was _O-, verder toch niks te beleven op de streams ;)
SPOILER
^O^
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes. :r

Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?

Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet. :+
  woensdag 8 april 2015 @ 01:44:13 #5
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473293
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:28 schreef Enah het volgende:

[..]

^O^
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes. :r

Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?

Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet. :+
erg hè dat stemmetje :')

Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.

De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was :P

potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar :')
TEAM TAFEL
pi_151473334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.

De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was :P

potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar :')
_O- _O-
pi_151473349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Oh dat was toen zo leuk *O*. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was _O-

En toen Vanessa Waaif uit Ivan's bed trok _O_ _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 01:51:51 #8
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:48 schreef AnneLo het volgende:

[..]

_O- _O-
erg he :P
TEAM TAFEL
  woensdag 8 april 2015 @ 01:55:11 #9
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:

[..]

Oh dat was toen zo leuk *O*. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was _O-

ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura :')

Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed _O- _O- omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden :')
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter' _O-

dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zeg _O- jammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
TEAM TAFEL
pi_151473373
Goedenacht COS!

Is er vandaag (dinsdag) nog iets noemenswaardigs gebeurd? Leuke fitties ofzo?
  woensdag 8 april 2015 @ 01:56:47 #11
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef RobbieRonald het volgende:
Goedenacht COS!

Is er vandaag (dinsdag) nog iets noemenswaardigs gebeurd? Leuke fitties ofzo?
grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid) :(
TEAM TAFEL
pi_151473394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:56 schreef rowan634 het volgende:

[..]

grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid) :(
Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachter }:|
pi_151473396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:

[..]

_O- _O- Dat was erg!!!! _O- _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 02:00:45 #14
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:59 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachter }:|
ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijne }) })
TEAM TAFEL
pi_151473399
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen. _O- _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 02:03:15 #16
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef AnneLo het volgende:
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen. _O- _O-
ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marije _O-
TEAM TAFEL
pi_151473421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijne }) })
Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd. :N
pi_151473430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marije _O-
Ja, dat is ook zo, zoals Naomi nu als een hondje achter Gio aan loopt, deed Vanes dat bij Ivan. _O- _O-
Wat heeft Vanes zichzelf toen voor schut gezet, heb er van genoten!!! _O-
pi_151473472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura :')

Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed _O- _O- omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden :')
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter' _O-

dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zeg _O- jammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
^O^ ^O^
Ik begin het een beetje te begrijpen.
Hilarisch al die verhalen. _O- _O-
Zo jammer dat ik toen nog niet keek :(
  woensdag 8 april 2015 @ 02:14:18 #20
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_151473485
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd. :N
begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgt :')
TEAM TAFEL
pi_151473508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.

Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer! :6
pi_151473518
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:14 schreef rowan634 het volgende:

[..]

begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgt :')
Het is te hopen. ;)
Maar ik duik nu m'n bed in. :W
pi_151473520
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Enah het volgende:

[..]

Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.

Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer! :6
Ik moet zeggen, ik wil Naomi er ook wel héél graag uit! :P
Maar nu ga ik echt. :W
pi_151473589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Jaa geweldig was dat _O_

SPOILER
pi_151473686
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_151473700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.
Welkom terug :* :* :*

Da COS missed u lots! Waar was je nou toch?
pi_151473704
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

Welkom terug :* :* :*

Da COS missed u lots! Waar was je nou toch?
Flikker op, idioot.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_151473709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:28 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Flikker op, idioot.
:* :* :* We misten je zo lieverd, the COS wasn't the same without you.
pi_151473716
_O_ De COS-queen is back _O_
pi_151473717
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

:* :* :* We miste je zo lieverd, the COS wasn't the same without you.
Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?
En mods, lots of work to do!!
pi_151473720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:32 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?
En mods, lots of work to do!!
Ik zal wel even een 'welkom terug' topic voor je maken
pi_151473742
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:42 schreef Joezi het volgende:

[..]

UTO hooligan!! Stream je nog veel?
Nee, heb jij dat ooit gedaan? w/
  woensdag 8 april 2015 @ 03:46:01 #33
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_151473747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:

Doe maar niet kneusje, post als je iets over the streams te posten hebt or just die.
Leuk dat je terug bent, je werd gemist :Y
.
pi_151473757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Leuk dat je terug bent, je werd gemist :Y
Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?
pi_151473900

:s) een gezellig plaatje om de dag mee te beginnen
TEAM BAKSTEEN
pi_151473910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Goedemorgen c_/ ... moet dat? Daar borrelt mijn koffie van op.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_151473911
TjoekieLakkie moet toch in een schone, opgeruimde omgeving liggen :')

pi_151473999
Tjoekie uit bed, en staat in de yoghurt? te roeren.

pi_151474007
En het volgende melkmeisje is op

pi_151474009
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
En het volgende melkmeisje is op

[ afbeelding ]
en zo begint er weer een happy day in Utopia......GM
pi_151474061
Ivan en Wilco gaan de koeien doen,denk ik
pi_151474063
quote:
[ afbeelding ]

:(
pi_151474066
quote:
[ afbeelding ]

}:| :'( :'( GM Tilly :* O+
pi_151474072
GM c_/ Cossie´s :)
pi_151474095
quote:
[ afbeelding ]

Wat een fans :')
  woensdag 8 april 2015 @ 07:15:26 #46
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474111
quote:
[ afbeelding ]

ik kan gezelligere plaatjes bedenken :(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_151474122
quote:
[ afbeelding ]

Nou lekker dan Tilly. Zit ik hier met m'n bakkie leut en m'n kotsbakje }:|
pi_151474123
Het landgoed overzien

pi_151474126
Ruudje 2.0 :+

pi_151474136
Zal er vandaag een nieuwe in komen die de boel even laat trillen daar.
pi_151474141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:21 schreef Yeszie het volgende:
Zal er vandaag een nieuwe in komen die de boel even laat trillen daar.
Je muis :?
pi_151474142
Vrijdag komt dus het bezoek van Laaf , nu maar hopen dat die zeggen kom naar huis . Maar moeders zal wel zeggen blijf er maar in nu Chris weg is.
pi_151474143
Een peuk en een bakkie, ja zo begon mijn dag ook ongeveer, mogguh Cos c_/

Volg je hart, want dat klopt....
  woensdag 8 april 2015 @ 07:22:40 #54
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:21 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

_O-
pi_151474154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:21 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

_O- _O- scherp !! ^O^
pi_151474162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:24 schreef Yeszie het volgende:

[..]

_O- _O- scherp !! ^O^
Heb nu Chris powers gekregen hè. Heb hem aangeraakt _O_
pi_151474176
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:26 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Heb nu Chris powers gekregen hè. Heb hem aangeraakt _O_
Ja wel heel leuk hoor , en nu moeten we iets bedenken zodat die laaf niet nr 1 favoriet wordt
pi_151474181
Opstaan Tsjoek }:| Die prutsers zijn de koeien aan het vernaggelen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_151474205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:29 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Ja wel heel leuk hoor , en nu moeten we iets bedenken zodat die laaf niet nr 1 favoriet wordt
Nou eigenlijk dus wel, want dat wordt ze daar in de loods het pispaaltje en gaat ze jankend naar huis *O*
pi_151474214
Ik vind dat de koeien weg moeten,maar ja dan liggen ze allemaal tot elf uur in hun bed -O-
pi_151474220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:37 schreef formule het volgende:
Ik vind dat de koeien weg moeten,maar ja dan liggen ze allemaal tot elf uur in hun bed -O-
Ja dat klopt ook wel weer
pi_151474222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:37 schreef formule het volgende:
Hebben we ook geen last van ze :P
  woensdag 8 april 2015 @ 07:39:29 #63
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:29 schreef Yeszie het volgende:

[..]

hemel bewaar me.....gaat ze helemaal naast d'r schoenen lopen
pi_151474231
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:38 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Hebben we ook geen last van ze :P
Dat is ook waar,maar ik heb iets waar mee ik ze uit kan zetten :+
pi_151474235
GM iedereen,net de filmpjes van Chris op de markt gezien,en wat ben ik blij dat hij "vrij"is.Het is jammer dat ik geen tuin heb,anders kocht ik al mijn plantjes bij hem.
pi_151474238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:41 schreef formule het volgende:

[..]

Dat is ook waar,maar ik heb iets waar mee ik ze uit kan zetten :+
Gelukkig wel zeg! Je zou er maar werken en de hele dag naar die malloten moeten kijken 8)7
pi_151474242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:42 schreef lonneberga het volgende:
GM iedereen,net de filmpjes van Chris op de markt gezien,en wat ben ik blij dat hij "vrij"is.Het is jammer dat ik geen tuin heb,anders kocht ik al mijn plantjes bij hem.
Ik heb kruidenplantjes gekocht. Die kun je ook binnen zetten *O*
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 07:44:06 #68
388664 crew  Dotteke
pi_151474243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:22 schreef Yeszie het volgende:
Vrijdag komt dus het bezoek van Laaf , nu maar hopen dat die zeggen kom naar huis . Maar moeders zal wel zeggen blijf er maar in nu Chris weg is.
Is toch al de tweede keer dit jaar dat zij bezoek krijgt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_151474246
Dat melken gaat echt niet sneller met zijn tweeën zo.
Geen idee waarom ze al dagen allebei op moeten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 07:45:32 #70
388664 crew  Dotteke
pi_151474248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef pullup het volgende:
Dat melken gaat echt niet sneller met zijn tweeën zo.
Geen idee waarom ze al dagen allebei op moeten
Laat me raden, jij hebt liever dat Ivan het alleen doet zolang Tjoekie niet kan :P
pi_151474251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:31 schreef pullup het volgende:
Opstaan Tsjoek }:| Die prutsers zijn de koeien aan het vernaggelen

[ afbeelding ]
GM, Tsjoek is er al uit geweest, heeft in de keuken ergens in staan roeren en is weer teruggegaan
pi_151474252
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt liever dat Ivan het alleen doet zolang Tjoekie niet kan :P
Dat zou al veel schelen inderdaad.

Die schreeuwsmurf alleen helpt niet want die gaat toch zijn bek niet houden en ik vertrouw hem niet alleen bij de koeien
pi_151474253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:43 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg! Je zou er maar werken en de hele dag naar die malloten moeten kijken 8)7
Ach de regie krijgt echt wel professionele hulp :+
pi_151474256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

GM, Tsjoek is er al uit geweest, heeft in de keuken ergens in staan roeren en is weer teruggegaan
Ah hij heeft yoghurt gemaakt denk ik
pi_151474257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

ja da,s waar,binnenkort eens bij hem langs gaan,het is hier vlakbij
pi_151474259
Staan op de uitkijk, wachtend op de tuinman ;(

pi_151474260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

hemel bewaar me.....gaat ze helemaal naast d'r schoenen lopen
Wat gaan we daar aan doen dan ?
pi_151474263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:42 schreef lonneberga het volgende:
Kun je niet gaan verhuizen dan? :P
pi_151474265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Oh wat leuk dus straks aan tafel ook nog plezier van Chris. *O* *O* *O*
pi_151474271
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Is toch al de tweede keer dit jaar dat zij bezoek krijgt?
Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .
Gio heeft ook al 2 x zijn bezoek gehad .
pi_151474279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat zou al veel schelen inderdaad.

Die schreeuwsmurf alleen helpt niet want die gaat toch zijn bek niet houden en ik vertrouw hem niet alleen bij de koeien
Wat suggereer je hiermee ? :)
pi_151474282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Staan op de uitkijk, wachtend op de tuinman ;(

[ afbeelding ]
:'(
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 07:52:05 #83
388664 crew  Dotteke
pi_151474285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:50 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .
Gio heeft ook al 2 x zijn bezoek gehad .
Ja, en dan nog niet eens familie bij Gio
Laaf mag van mij gisteren al weg, ben benieuwd met wie B dan gaat roddelen :D

Ivan en Wilco zijn druk bij de koeien. Gio was ook ff op maar die is weer terug gedoken.
pi_151474286
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Nou... hij doet ook Collie... :@ O-)
pi_151474290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:48 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Kun je niet gaan verhuizen dan? :P
heb ik net gedaan,zit nog bij te komen,zal nooit mijn hobby worden
pi_151474301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Hij klinkt er als de vieze man met kuikentjes van Koot en Bie
pi_151474303
De Ivan swing

woensdag 8 april 2015 @ 07:54:50 #88
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_151474306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
De Ivan swing

[ afbeelding ]
O+
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_151474307
Dat grasveldje _O-

pi_151474319
heeft iemand het filmpje van centraal gisteren?
pi_151474322
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:55 schreef pullup het volgende:
Dat grasveldje _O-

[ afbeelding ]
Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar de ):O ):O kunnen grazen
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 07:58:40 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_151474326
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:55 schreef pullup het volgende:
Dat grasveldje _O-

[ afbeelding ]
De mollen hebben daar iedere dag weer een field day.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_151474329
Nieuwe bal? Ze had toch eerst een blauwe?

pi_151474330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar de ):O ):O kunnen grazen
Het is een enorme mollenhoop en ligt vol met antieke koeienvlaaien
pi_151474341
quote:
Pokkewijf is het, ze is aso en denkt dat ze heel slim is.
Ze had allang naar haar Lotje moeten gaan, dan had de rest geen last meer van haar.
pi_151474346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:

[ afbeelding ]
Wellicht is er geneukt
  woensdag 8 april 2015 @ 08:02:01 #98
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:

[ afbeelding ]
lijkt wel of he ge-ducttaped is
pi_151474373
quote:
Spannend filmpje Rene
pi_151474381
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  woensdag 8 april 2015 @ 08:07:58 #102
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474400
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:07:59 #103
388664 crew  Dotteke
pi_151474402
quote:
Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?
pi_151474403
:z :Z :z

pi_151474410
Goede morgen cossers c_/ *O* ik zet me streams niet aan , de fluimen van Ivan kan ik niet meer horen :r
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:08:44 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_151474411
quote:
Het is en blijft een tokkie.
― Mark Twain
pi_151474414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:08 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
O+
  woensdag 8 april 2015 @ 08:09:38 #108
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474417
quote:

[ afbeelding ]
_O- Dat had een foto van mij kunnen zijn. Mijn haar zit ook zo af en toe 8-)
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:09:52 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_151474425
quote:

[ afbeelding ]
Ze heeft een hanenkam.

Oh, sorry Nijn. :+
― Mark Twain
pi_151474427
quote:

[ afbeelding ]
Puncky pluk :P
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:10:40 #111
388664 crew  Dotteke
pi_151474433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:08 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cossers c_/ *O* ik zet me streams niet aan , de fluimen van Ivan kan ik niet meer horen :r
Hij had er net al weer een die viezerik
pi_151474434
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?
ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsen ;)
  woensdag 8 april 2015 @ 08:11:04 #113
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474438
De supergezellige, opgeruimde directiekamer :') :')

pi_151474443
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hij had er net al weer een die viezerik
Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwens c_/
pi_151474459
Ik kijk nu naar een super gezellige samenleving *O*
  woensdag 8 april 2015 @ 08:14:11 #116
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_151474464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 03:51 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?
Poezelig!! *O* *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:14:17 #117
388664 crew  Dotteke
pi_151474466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsen ;)
A, je hebt er al een ban :D
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:15:15 #118
388664 crew  Dotteke
pi_151474471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:12 schreef PTLe het volgende:

[..]

Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwens c_/
Morguh.

En weer krijgen we stream van slapende mensen, gisteren ook al terwijl Wilco en Ivan gewoon op waren.
pi_151474474
quote:
Dit moet verder worden gezien als alleen hier maar hoe??????
pi_151474485
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.
pi_151474493
Er zit vast iets in het water -O-
pi_151474501
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:18:21 #123
388664 crew  Dotteke
pi_151474502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.
pi_151474506
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.
Ik zie Ivan weer :)
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:18:54 #125
388664 crew  Dotteke
pi_151474509
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.
pi_151474520
Hij is paddenstoelen aan het kweken

† In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:20:17 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_151474526
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:14 schreef puzziepie het volgende:

Poezelig!! *O* *O*
Wat heeft ze toch af en toe een innemend karakter, hè? :D
― Mark Twain
pi_151474533
quote:
Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijn :Y

Goeiemorgen Cos c_/
  woensdag 8 april 2015 @ 08:21:11 #129
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Op de 360 kan ik niemand vinden. Ivan is iets aan het besproeien

[ Bericht 0% gewijzigd door oma-Nijn op 08-04-2015 08:21:42 (Spuit 11: je had het al) ]
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:22:15 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_151474548
quote:
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,
― Mark Twain
pi_151474550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijn :Y

Goeiemorgen Cos c_/
Van Chris O+O hoi
pi_151474559
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,
Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaak
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:23:44 #133
388664 crew  Dotteke
pi_151474562
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.
Ben benieuwd.
pi_151474564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

_O- Dat had een foto van mij kunnen zijn. Mijn haar zit ook zo af en toe 8-)
_O- _O- _O- _O-
pi_151474567
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef pullup het volgende:
Hij is paddenstoelen aan het kweken

[ afbeelding ]
Het lijkt nog nergens op :@
  woensdag 8 april 2015 @ 08:24:40 #136
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151474568
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .
pi_151474572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef PTLe het volgende:

[..]

Ik had het ook niet geweten hoor maar het stond op de doos :P
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:25:22 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_151474578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef pullup het volgende:

Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaak
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef Dotteke het volgende:

Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.
Ben benieuwd.
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.
― Mark Twain
  woensdag 8 april 2015 @ 08:25:39 #139
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474580
Ik hoor op WNL dat de rapen gaar zijn *O* *O*

Solly off topic :@
  woensdag 8 april 2015 @ 08:25:48 #140
442280 Prisha
Moonshine!
pi_151474581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .
wat heeft hij dan? 8x is niet mis
pi_151474583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Dit moet verder worden gezien als alleen hier maar hoe??????
Pownews?die zenden zoiets denk wel uit
pi_151474584
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doen :@
pi_151474588
Ivan probeert het wel met de paddenstoelen,maar of het gaat lukken?
pi_151474589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef PTLe het volgende:

[..]

Lijkt nu nog ´n bak beschimmelde aarde :Y moet je over ´n weekje kijken O-)
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:27:10 #145
388664 crew  Dotteke
pi_151474592
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]

Ja, een keer en dan zijn ze het zat :D
Weet je waar ze saamhorig in zijn, in niets doen,
pi_151474593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doen :@
Jij blij, dat er niet onder ieders neus een zendertje met een speaker gebonden zit :D
pi_151474594
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijkj
  woensdag 8 april 2015 @ 08:27:21 #148
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151474595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat heeft hij dan? 8x is niet mis
probleem met zijn longen,8 keer aan zijn neus geopereerd,allemaal door zijn slechte longen.
pi_151474597
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef formule het volgende:
Ivan probeert het wel met de paddenstoelen,maar of het gaat lukken?
Voor op de pizza's
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:27:26 #150
388664 crew  Dotteke
pi_151474598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor op WNL dat de rapen gaar zijn *O* *O*

Solly off topic :@
Wat is WNL dan?
pi_151474600
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef lonneberga het volgende:

[..]

:{w fb is wel genoeg hoor
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:27:35 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_151474601
quote:

Dat is nou niet bepaald de doelgroep van schuimpjes denk ik.
― Mark Twain
pi_151474603
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat is WNL dan?
Ik durfde het niet te vragen :@
pi_151474607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Jij blij, dat er niet onder ieders neus een zendertje met een speaker gebonden zit :D
nou echt wel :+
  woensdag 8 april 2015 @ 08:28:20 #155
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474608
quote:

[..]

Wat is WNL dan?
Wakker Nederland. Het nieuws op npo 1. Ik schakel in en ik hoor een man zeggen de rapen zijn gaar.
pi_151474609
quote:

[..]

Wat is WNL dan?
wakker nederland
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:28:55 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_151474613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef Paule33 het volgende:

probleem met zijn longen,8 keer aan zijn neus geopereerd,allemaal door zijn slechte longen.
Je bedoelt dat hij tijdens een gevecht een ram op zijn neus heeft gekregen.
― Mark Twain
  woensdag 8 april 2015 @ 08:29:02 #158
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474614
Die probeert slapend rijk te worden.

woensdag 8 april 2015 @ 08:30:01 #159
138448 PeZu
Suspended animation
pi_151474624
quote:

[..]

in welk opzicht is dit nieuwswaardig of ook maar enigszins belangrijk?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_151474627
Nu is die smurf toch terug gesneaked ;( ;(

pi_151474629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Wakker Nederland. Het nieuws op npo 1. Ik schakel in en ik hoor een man zeggen de rapen zijn gaar.
Gisteren bij Master Chef,ook al rapen bereiden :+
pi_151474634
quote:

[..]

Wakker Nederland van de telegraaf een soort van ontbijtshow
pi_151474638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

:{w fb is wel genoeg hoor
laat heel NL het maar weten hoe die gräper trut echt is,komen de schuimpjes het vanzelf ook te weten
pi_151474639
pi_151474643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Die probeert slapend rijk te worden.

[ afbeelding ]
'n gluiperd van het zuiverste water :Y
  woensdag 8 april 2015 @ 08:32:47 #166
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151474657
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij tijdens een gevecht een ram op zijn neus heeft gekregen.
de gevecht ook,maar heeft met zijn neus en zijn longen,
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:33:23 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_151474659
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:30 schreef PeZu het volgende:

in welk opzicht is dit nieuwswaardig of ook maar enigszins belangrijk?
Ze plaatsen het hooguit in Dumpert.
― Mark Twain
pi_151474662
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:32 schreef Paule33 het volgende:

[..]

de gevecht ook,maar heeft met zijn neus en zijn longen,
Heeft Ivan op NeusWorstelen gezeten vroeger? dat die zo vaak gebroken is :+
pi_151474665
Wilco vindt het tenminste leuk bij de koetjes. Bij Giorgio kan wat extra verzorging er nooit vanaf. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:33:57 #170
388664 crew  Dotteke
pi_151474667
quote:

[..]

_O-
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 08:34:16 #171
388664 crew  Dotteke
pi_151474668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

O, jee, komt Lot op bezoek daaro
  woensdag 8 april 2015 @ 08:34:29 #172
138448 PeZu
Suspended animation
pi_151474670
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze plaatsen het hooguit in Dumpert.
en dan nog denkt niemand, nou peo poe wat erg zeg...
pi_151474673
pi_151474674
Je moet groot denken zegt mijn pa altijd,dus hup meteen op nationale t.v
  woensdag 8 april 2015 @ 08:34:44 #175
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151474676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Heeft Ivan op NeusWorstelen gezeten vroeger? dat die zo vaak gebroken is :+
nee,maar door 8 operaties..
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:35:10 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_151474679
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef PeZu het volgende:

Dus dat.
― Mark Twain
  woensdag 8 april 2015 @ 08:35:49 #177
138448 PeZu
Suspended animation
pi_151474685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef Paule33 het volgende:

[..]

nee,maar door 8 operaties..
je wordt toch niet zomaar 8x geopereerd, wat was de aanleiding daarvoor? aangeboren afwijking ofzo? ongeluk?
pi_151474686
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

Volgens mij zouden veel mensen denken "Laura wie?" en "Utopia, dat is toch dat programma dat vorig jaar op TV was". :)
pi_151474697
waarom komt klaver niet meer buiten?
  woensdag 8 april 2015 @ 08:36:54 #180
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151474699
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

je wordt toch niet zomaar 8x geopereerd, wat was de aanleiding daarvoor? aangeboren afwijking ofzo? ongeluk?
hij heeft gezegd door een bot die daar zit..hij kan niet goed ademen
pi_151474719
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Volgens mij zouden veel mensen denken "Laura wie?" en "Utopia, dat is toch dat programma dat vorig jaar op TV was". :)
jah,das ook weer waar,dat merk ik in mijn omgeving, bijna niemand kent het,zucht
pi_151474721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Je hoort hem ook heel erg snuiven ...
  woensdag 8 april 2015 @ 08:39:10 #183
138448 PeZu
Suspended animation
pi_151474730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Paule33 het volgende:

[..]

aangeboren afwijking of vergroeiing dus, tnx ^O^
  woensdag 8 april 2015 @ 08:39:44 #184
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474735
En niemand van de koeienmeisjes of andere bewoners heeft iets gezegd dat er een bord hangt met 'Stuk en Klaver' :') :')
Of is het een 'grapje'

pi_151474737
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:39 schreef PeZu het volgende:

[..]

aangeboren afwijking of vergroeiing dus, tnx ^O^
Inteelt?
pi_151474745
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef formule het volgende:

[..]

Inteelt?
:|W :X
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:41:03 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_151474747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
En niemand van de koeienmeisjes of andere bewoners heeft iets gezegd dat er een bord hangt met 'Stuk en Klaver' :') :')
Of is het een 'grapje'

[ afbeelding ]
Zelfs Gio noemt haar Stuk.
― Mark Twain
  woensdag 8 april 2015 @ 08:41:15 #188
138448 PeZu
Suspended animation
pi_151474750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef formule het volgende:

[..]

Inteelt?
heb je er veel last van?
pi_151474751
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef PTLe het volgende:

[..]

:|W :X
Sorry
pi_151474759
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

heb je er veel last van?
Nee
  woensdag 8 april 2015 @ 08:41:57 #191
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151474765
quote:
18s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zelfs Gio noemt haar Stuk.
Die heeft ook het bord gemaakt.
pi_151474776
Wilco ziet dat de kippen elkaar plukken en vraagt of ze Utopiaantjes zijn geworden, dat ze zo gemeen zijn tegen elkaar. :D
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 08:42:55 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_151474780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef oma-Nijn het volgende:

Die heeft ook het bord gemaakt.
Kutje nagaan. Sukkels.
― Mark Twain
pi_151474781
tok tok tok Wilco in het kippen hok

pi_151474788
Ik vind Ivan en Wilco beide 10x niks, maar bij de diertjes vind ik ze leuk en het goed doen. Is in tijden niet zo lang achter elkaar zo netjes geweest ^O^
pi_151474799
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:43 schreef ammartje het volgende:
Ik vind Ivan en Wilco beide 10x niks, maar bij de diertjes vind ik ze leuk en het goed doen. Is in tijden niet zo lang achter elkaar zo netjes geweest ^O^
De hele dag wil ik streams op de stal en de tuin. :@ O+

Slim van Wilco dat hij nu de beesten doet. Ik denk dat hij nog altijd hoopt dat zijn kinderboerderijtje doorgang krijgt, al zou dat wel betekenen dat de koeien dan weg moeten.
pi_151474806
Hij kan gewoon bijna rechtop staan in dat hok _O-

pi_151474817
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

De hele dag wil ik streams op de stal en de tuin. :@ O+

Slim van Wilco dat hij nu de beesten doet. Ik denk dat hij nog altijd hoopt dat zijn kinderboerderijtje doorgang krijgt, al zou dat wel betekenen dat de koeien dan weg moeten.
Waarom moeten die dan weg? Op een kinderboerderij lopen toch ook koeien?
pi_151474819
kan iemand de crisisdienst inschakelen voor Wilco?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_151474827
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef schizolientje het volgende:
kan iemand de crisisdienst inschakelen voor Wilco?
dr doolittle :+
pi_151474828
Ik denk ook dat Wilco de beesten doet om z'n populariteit wat op te krikken O-)
pi_151474835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef ammartje het volgende:

[..]

Waarom moeten die dan weg? Op een kinderboerderij lopen toch ook koeien?
Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten. -O-
pi_151474845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbel :@ Voor de rest mot ik em niet :(
pi_151474853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat alle koeienverzorgers (behalve Charlotte en Billy), de verzorging deden om hun populariteit hoger te krijgen. Alleen Isabella en Wilco doen het wat overtuigender dan Ruud en Giorgio. :D
pi_151474862
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten. -O-
Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijk :) Nou ja misschien zijn ze bij een boer ook beter af, ze komen niet veel buiten, vooral Klavertje staat veel in zijn hokje.

15 eieren hoor ik.
pi_151474869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:48 schreef ammartje het volgende:

[..]

Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbel :@ Voor de rest mot ik em niet :(
Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit had O+
pi_151474875
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit had O+
_O- jij hebt er een pest aan dat hij dat doet he, ik vind het leuk :@
pi_151474888
Zet er maar 'n roedel geitjes in, hebben wij ook lol bij 'n streamlock :+

[ Bericht 62% gewijzigd door DKUp op 08-04-2015 08:54:39 ]
pi_151474896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zet er maar 'n roedel geitjes in, hebben wij ook lol bij 'n streamlock :+

En een bok, die flinke kopstoten kan geven *O* *O* *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door DKUp op 08-04-2015 08:55:09 ]
pi_151474905
Ik ben heel naief,ik geloof alles wat ik zie op de streams,ik kan de puntjes op de i van naief niet vinden -O-
pi_151474911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef ammartje het volgende:

[..]

Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijk :) Nou ja misschien zijn ze bij een boer ook beter af, ze komen niet veel buiten, vooral Klavertje staat veel in zijn hokje.

15 eieren hoor ik.
Volgens mij hoeven de koeien helemaal niet weg voor een kinderboerderijtje, maar is het wel slim om ze op stal te zetten als er kinderen zijn.
pi_151474918
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:51 schreef ammartje het volgende:

[..]

_O- jij hebt er een pest aan dat hij dat doet he, ik vind het leuk :@
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.

Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
pi_151474936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.

Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
Eens :)
pi_151474959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:56 schreef formule het volgende:

[..]

Eens :)
Tsjoekie heeft er natuurlijk ook een handje van om zichzelf te willen promoten ;)

Maar dat was tenminste nog zonder borstklopperij :P
  woensdag 8 april 2015 @ 08:58:31 #215
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_151474965
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien... *O*
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_151474967
quote:

[..]

Ik denk ook zeker dat hij het doet om populair te worden, hij heeft gezien dat het werkt, zeker bij Isabella. Maar de beestjes hebben dan toch even mazzel. Gio zie ik alleen duwen en trekken aan die beesten, behalve als er anderen en liefst bezoekers bij zijn, dan kan hij ertegen praten.

Ivan aan de afwas.
pi_151474986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
Dat was gezellig ja *O*
pi_151474987
quote:

[..]

Giorgio is in die zin wat meer een boer dan dat Wilco is. De meeste boeren zullen niet tegen hun beestjes praten of ze borstelen, denk ik.
Maar iemand die echt geeft om z'n beesten, had bijvoorbeeld wel dat hek van de koeien gerepareerd, en dat deed Giorgio niet. Dat maakt dat ik hem alsnog een slechte boer vind. }:|
pi_151474992
eekhoornstream op 1 :)
pi_151475005
Eekhoorentje *O*
pi_151475007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
wie is pd ?
pi_151475009
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:00 schreef ammartje het volgende:
eekhoornstream op 1 :)
Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas. :'(
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 09:02:41 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_151475017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef renevanlaaren het volgende:

wie is pd ?
PoezeligDing.
― Mark Twain
pi_151475027
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas. :'(
Tja LB en J nu op 1, hoewel het soms net konijnen zijn, is het toch niet zo leuk :+
pi_151475029
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

PoezeligDing.
^O^ dank je
pi_151475034
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Giorgio is in die zin wat meer een boer dan dat Wilco is. De meeste boeren zullen niet tegen hun beestjes praten of ze borstelen, denk ik.
Maar iemand die echt geeft om z'n beesten, had bijvoorbeeld wel dat hek van de koeien gerepareerd, en dat deed Giorgio niet. Dat maakt dat ik hem alsnog een slechte boer vind. }:|
Mjah, wat meer moeite wat dat betreft had hem zeker gesierd die prutsertsjoek :D ;)

Ik vond het al heel wat voor zijn doen dat hij zonder al te veel mopperen daar elke ochtend voor bijna 5 maanden stond zonder eigenlijk ooit een ochtend te missen. Dat zullen niet veel mensen hem nadoen.
pi_151475055
:Y)

pi_151475065
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

PoezeligDing.
Dank je ..... al die afkortingen :|W
pi_151475096
Wilco en Nicole in gesprek over het houten huis
pi_151475110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Mjah, wat meer moeite wat dat betreft had hem zeker gesierd die prutsertsjoek :D ;)

Ik vond het al heel wat voor zijn doen dat hij zonder al te veel mopperen daar elke ochtend voor bijna 5 maanden stond zonder eigenlijk ooit een ochtend te missen. Dat zullen niet veel mensen hem nadoen.
Daar heb je wel gelijk in. Het valt nog maar te bezien of Wilco dat ook zo volhoudt. :)
pi_151475111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dank je ..... al die afkortingen :|W
Ik ben niet af tekorten :)
pi_151475112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:09 schreef formule het volgende:

[..]

Ik ook niet. O-)
pi_151475120
quote:

[..]

Frommel? :)
pi_151475121
Nicole krijgt nageltraining -O-
pi_151475124
quote:

[..]

Dat is eenvoudig hoor, we kunnen je E = MC2 gaan noemen
pi_151475128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ransjih het volgende:

[..]

Frommel? :)
:(
pi_151475134
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik ook niet. O-)
Pkkm of zo iets :+
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 09:11:05 #238
388664 crew  Dotteke
pi_151475136
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef formule het volgende:
Wilco en Nicole in gesprek over het houten huis
Wat gaat daar nu mee gebeuren, wordt niet veel meer aan gewerkt?
pi_151475142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is eenvoudig hoor, we kunnen je E = MC2 gaan noemen
Dat vindt ik niet leuk :+
pi_151475144
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat gaat daar nu mee gebeuren, wordt niet veel meer aan gewerkt?
volgende week in ene keer af maken ..........................maar ? :+
pi_151475176
Sfeertje daar weer.
  woensdag 8 april 2015 @ 09:15:12 #242
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475184
Ze kunnen de melk niet koel houden? Is de koeling ook gesneuveld?
pi_151475196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah dat zou verklaren waarom dat ding nooit meer schoon wordt gemaakt.
pi_151475199
Yoghurt uit Utopia,nou ik denk het niet,ze willen de koeien weg doen
pi_151475200
30 liter melk wordt een probleem omdat niemand er iets meer mee doet ( ook geen kaas maken !!!!) nu moeten ze melk weg gooien, ook omdat ze thee doeken te kort komen om de melk uit te laten lekken,. Gewoon ouderwetse kaasdoek aan de meter????
pi_151475202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Geen idee, de melk in de koeling was gisteren wel zuur.
pi_151475217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef schizolientje het volgende:
30 liter melk wordt een probleem omdat niemand er iets meer mee doet ( ook geen kaas maken !!!!) nu moeten ze melk weg gooien, ook omdat ze thee doeken te kort komen om de melk uit te laten lekken,. Gewoon ouderwetse kaasdoek aan de meter????
Het probleem is het koelen.
  woensdag 8 april 2015 @ 09:17:08 #248
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475223
Ivan vindt het allemaal gezeur, hij wordt een beetje pissig dat nu bijna iedereen nog in zijn nest ligt.
pi_151475229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ah dat zou verklaren waarom dat ding nooit meer schoon wordt gemaakt.
niemand komt het toch meer ophalen of kaas maken. Boe John heeft afgehaakt en Peer hoorde toch ook bij boer John
pi_151475245
Ze zijn op zoek naar iemand die de melk wil halen
  woensdag 8 april 2015 @ 09:18:37 #251
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475246
Ze zijn er mee bezig dat een andere partij de melk op komt halen.
pi_151475258
_O- Ze willen het nu zelf gaan pasteuriseren :')
pi_151475271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef pullup het volgende:
_O- Ze willen het nu zelf gaan pasteuriseren :')
nou, Nicoline vindt het koken al pateuriseren
  woensdag 8 april 2015 @ 09:20:10 #254
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475272
Er is niemand die zondag tijd heeft om pannenkoeken te bakken, want iedereen heeft een taak... Ik ben benieuwd :') :')
pi_151475276
Pannenkoeken kun je toch ook een dag van te voren bakken en in de folie in de oven zetten of vloek ik nu
pi_151475277
Nu komt het allemaal op mij neer klaagt Nicole |:(
  woensdag 8 april 2015 @ 09:22:04 #257
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef schizolientje het volgende:
Pannenkoeken kun je toch ook een dag van te voren bakken en in de folie in de oven zetten of vloek ik nu
Voor 5 euro mag je toch minimaal wel verwachten dat het ter plekke gebakken wordt en niet een dag van te voren.
pi_151475299
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zit -O-
pi_151475300
Nicole heeft 2 dagen nagel training. Het was toch een opfriscursus? Ik heb een nageltraining in 2 dagen gedaan, maar die was volledig 8)7 Ze zal wel weer een paar keer nagels hebben laten zetten en dacht dat ze het wel kon :+
pi_151475315
al met al weer heel veel gelul en weinig tot geen vooruitgang
pi_151475327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zit -O-
In sommige flessen olijfolie ook...
  woensdag 8 april 2015 @ 09:23:47 #262
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef schizolientje het volgende:
al met al weer heel veel gelul en weinig tot geen vooruitgang
Hun praten in ieder geval er nog over. De rest slaapt nog :7
pi_151475348
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing _O-
pi_151475350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dank je,geen olijfolie meer
pi_151475363
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk. :O :|W

GM allemaal
pi_151475366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing _O-
:Y Dat viel even tegen
pi_151475377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

:o :o :o
pi_151475388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Ik verwachtte dat ze iets richting ¤5000 zou noemen. :D
  woensdag 8 april 2015 @ 09:26:42 #269
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_151475389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan vindt het allemaal gezeur, hij wordt een beetje pissig dat nu bijna iedereen nog in zijn nest ligt.
Ivan *O*
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_151475398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk. :O :|W

GM allemaal
gm c_/

Nicole pissig, als ze kaas moet maken doet ze verder niks (wat zou er veranderen dan) want het is een dagtaak.
pi_151475401
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Ivan *O*
dan moet hij nu iedereen gaan wakker maken,en niet zeuren maar gewoon doen.
pi_151475412
Ivan tegen Tien: "Waarom moet je functioneren dan als je toch niets doet?"
pi_151475419
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwd
pi_151475431
Hoi,daar is Tineke
pi_151475437
En hier gaat Ivan weer mis voor mij, weer tegen 10us zeiken dat ze niks doet. Hij hoeft maar naar zijn kleren te kijken om te zien hoe die elke dag schoon komen. Ze doet misschien niet veel, vnl de was, maar er zijn er echt die minder doen, laat hij die eens aanpakken :(
pi_151475439
Ivan wil dat Tineke helpt met die zuiveldingen maken, maar zal ook niet één van de nog ergere luilakken aanvallen.
  woensdag 8 april 2015 @ 09:29:19 #277
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_151475440
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
Als ze nou eens beginnen om daar een super gezellige emmer water overheen te flikkeren :7
  woensdag 8 april 2015 @ 09:29:34 #278
374672 ddww
s-lik :P
pi_151475447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
LauB zorgt immers voor harmonie en gezelligheid, zij is echt wel de belangrijkste persoon daar binnen

O-) O-) O-)
verhip, een signature!
pi_151475462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:

GM allemaal
dit is niet helemaal eerlijk, de mensen die wel wat doen zijn op en hebben het er over, de rst ligt op bed en ontloopt weer de hele discussie
pi_151475473
GM c_/
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_151475479
Ze hebben echt de pik op Tineke,ik niet
pi_151475482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
GM c_/
Hoi
pi_151475483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef ammartje het volgende:
0us zeiken dat ze niks doet. Hij hoeft maar naar zijn kleren te kijken om te zien hoe die elke dag schoon komen. Ze doet misschien niet veel, vnl de was, maar er zijn er echt die minder doen, laat hij die eens aanpakken
EENSCH
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 09:31:40 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_151475497
10us heeft gewoon gelijk. Gisteren aten ze bietjes met rijst, er is geen brood en geen behoorlijk beleg.

Tsja, zo kan ik ook bezuinigen, Jowie. :')
― Mark Twain
pi_151475499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef schizolientje het volgende:

[..]

EENSCH
Hier ook
pi_151475528
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef beequeen het volgende:
10us heeft gewoon gelijk. Gisteren aten ze bietjes met rijst, er is geen brood en geen behoorlijk beleg.

Tsja, zo kan ik ook bezuinigen, Jowie. :')
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen 8)7
pi_151475576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:

[..]

Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen 8)7
Wel peuken voor de rokers heel belangrijk :Y
pi_151475583
Tineke ga maar lekker eten,het is je gegund, door mij in ieder geval *O*
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 09:36:51 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_151475598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:

Tsja....wijn en peuken in overvloed.
― Mark Twain
pi_151475601
Wat is Nicole negatief he, denken in oplossingen is niet haar motto
pi_151475615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef schizolientje het volgende:
Wat is Nicole negatief he, denken in oplossingen is niet haar motto
Mjah, ze moet gewoon zeggen dat ze er geen zin in heeft. Klaar.
pi_151475636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

bijv ja, drank, een plezierige dame, een vrachtwagen hout, enz, enz.
pi_151475640
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Flikker die stinkstokken er maar uit . Heb je gelijk top tv.
pi_151475642
moet ik hebben moet ik hebben, het is toch moeten wij hebben dan
pi_151475660
Ja kaas moet rijpen, is het klaar als Utopia 3 begint :+
pi_151475690
Duizendje of 4 nodig haha en de gym wordt kaasboerderij en Ivan zegt gewoon "ja" , die ploft zo *O*
  woensdag 8 april 2015 @ 09:41:54 #297
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_151475707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Koekiebakkie het volgende:

[..]

En dan hoopt ze ook nog dat zij het Nicole mag geven.Bah
Wat een slijmerds!
pi_151475711
Ik hoorde dat het oorspronkelijke bedrag van 500 ondertussen al 4000 is geworden en er komen nog meer kosten bij :')
pi_151475745
Er is een melk overschot
pi_151475756
We zijn 1.5 jaar verder en ze weten nog steeds niet wat ze met de melk moeten doen uiteindelijk :')
pi_151475763
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')