SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pearlbitch op 08-04-2015 01:28:56 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd wasquote:Op woensdag 8 april 2015 00:54 schreef Enah het volgende:
[..]
Ja echt?
Ik ben pas in november begonnen met kijken.
Vind het Vanessa en Ivan verhaal zo vreemd.
Zo jammer dat ik dat gemist heb., verder toch niks te beleven op de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Dat weet ik helemaal niet meer, wat deed ze dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes was toen zo onbeschoft,toen zijn moeder kwam.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 00:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hier wat filmpjes van toen hij pas binnen was en vanes meteen verliefd was, verder toch niks te beleven op de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes.
Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?
Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet.![]()
![]()
erg hè dat stemmetjequote:Op woensdag 8 april 2015 01:28 schreef Enah het volgende:
[..]![]()
Geweldig, maar wel een beetje raar om te zien. Vooral die "geile" stem van Vanes.
Hij wilde haar echt niet, hoe is de douche scène dan tot stand gekomen?
Ivan in 1 van de filmpjes, ik ben niet van de relaties. Ik ben niet serieus in dit soort dingen. Hier wil ik dat al helemaal niet.
Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.
De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was
potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar
TEAM TAFEL![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
erg hè dat stemmetje
Ze hebben toen nog heel erg ruzie gehad om dat diefstal-gedoe maar later werd Vanessa toch weer verliefd op hem. Die avond van de douche-scene was na de multiculturele markt, toen had Ivan veel stress gehad en was die uiteindelijk flink zat toen hij met Vanessa (die natuurlijk graag wilde) in de douche belandde.
De dag daarna had Ivan meteen gezegd enorm spijt te hebben en dat hij verder niks wilde van haar, en hij wilde ook zeker weten geen relatie want daar kwam alleen maar ellende van (Vanes wilde natuurlijk wel meer)
Niet erg geloofwaardig natuurlijk want een maand later had ie verkering met Nicole, vandaar dat Vanessa toen ook zo woest was
potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
Oh dat was toen zo leukquote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
erg hè dat stemmetje
potverdrie ik zou willen dat ik mijn college aantekeningen zo goed kon onthouden als wat er allemaal in utopia is gebeurd afgelopen jaar. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was
En toen Vanessa Waaif uit Ivan's bed trok![]()
![]()
![]()
ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan lauraquote:Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Oh dat was toen zo leuk. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was
Wahaha die avond dat ze Nicole uit dat bed sleurde viel ze ook nog uit bed![]()
omdat ze zat te kijken naar Joey en Laura die het voor het eerst deden
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter'![]()
dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zegjammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
TEAM TAFEL![]()
grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid)quote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef RobbieRonald het volgende:
Goedenacht COS!
Is er vandaag (dinsdag) nog iets noemenswaardigs gebeurd? Leuke fitties ofzo?
TEAM TAFEL![]()
Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachterquote:Op woensdag 8 april 2015 01:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
grote fittie tussen Colinda en Laura B, helaas mochten we niks zien (streamlock) en er verder ook niks meer van weten (gesprekken erover werden weggedraaid)![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:50 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Oh dat was toen zo leuk. Vanessa tegen iedereen zeggen dat Ivan verliefd was en het wel wou etc. Volgende dag Ivan: het was een fout sorry, gebeurt nooit meer. Vervolgens Vanessa: ja ik heb maar gezegd dat ik geen relatie wou en dat het een fout was
![]()
Dat was erg!!!!
![]()
![]()
![]()
ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijnequote:Op woensdag 8 april 2015 01:59 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jammer. LauB is blijkbaar heilig daarachter![]()
TEAM TAFEL![]()
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen.![]()
![]()
![]()
ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marijequote:Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef AnneLo het volgende:
En dat één van de eerste dagen dat Ivan er was, ging ze ineens gezellig naast hem haar tanden poetsen, zagen we haar anders nooit doen.![]()
TEAM TAFEL![]()
Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja, ben bang dat ze ook beschermd zal worden door geen publieksstem te krijgen, maar toch krijgt ze de mijne![]()
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd.![]()
![]()
Ja, dat is ook zo, zoals Naomi nu als een hondje achter Gio aan loopt, deed Vanes dat bij Ivan.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja hahaha, toen hielp ze ook in eens mee met het earthship, kreeg ze nog per ongeluk een schep tegen der kop aan van Marije![]()
Wat heeft Vanes zichzelf toen voor schut gezet, heb er van genoten!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura
En op dat afscheidsfeestje van Billy toen was ze zooo zat dat ze letterlijk tegen hem op aan het rijden was, toen noemde hij haar nog 'zo geil als een boter'![]()
dat waren echt zo'n leuke streams toen, wat heeft dat mens zich voor schut gezet zegjammer dat bijna al die filmpjes van youtube zijn verwijderd.
![]()
![]()
Ik begin het een beetje te begrijpen.
Hilarisch al die verhalen.![]()
![]()
Zo jammer dat ik toen nog niet keek![]()
![]()
begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgtquote:Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd.
TEAM TAFEL![]()
Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:03 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik stem al niet eens meer, diegene waar massaal op gestemd wordt krijgt ze toch niet, tenminste, als de Febo dat niet wil.
Een paar maanden geleden gingen ontzettend veel mensen van FOK, Utopia gekte en de Utopia-chat op Laura stemmen, maar ze kreeg geen Elite-stem. Daarna heb ik nooit weer gestemd.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.
Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer!![]()
![]()
Het is te hopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
begrijpelijk. Ik probeer het gewoon nog een keer in de hoop dat Neus hem echt eens krijgt![]()
Maar ik duik nu m'n bed in.![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik wil Naomi er ook wel héél graag uit!quote:Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Enah het volgende:
[..]
Nu is de kans wel heel groot dat ze erbij zit.
Wie zou anders de stem krijgen, buiten om Naomi en Gio natuurlijk.
Vorige keer op Laub gestemd.
Komende stemming weer!![]()
Maar nu ga ik echt.![]()
![]()
Jaa geweldig was datquote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja een paar uur vantevoren was ze nog aan het verkondigen dat seks met ivan zo geweldig was en dat ze het liefst de hele dag onder douche met hem stond en ineens vertelde ze dat lulverhaal aan laura
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Welkom terugquote:Op woensdag 8 april 2015 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.![]()
![]()
![]()
Da COS missed u lots! Waar was je nou toch?![]()
Flikker op, idioot.quote:Op woensdag 8 april 2015 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
![]()
![]()
Da COS missed u lots! Waar was je nou toch?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?quote:Op woensdag 8 april 2015 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
We miste je zo lieverd, the COS wasn't the same without you.
En mods, lots of work to do!!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal wel even een 'welkom terug' topic voor je makenquote:Op woensdag 8 april 2015 03:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?
En mods, lots of work to do!!![]()
Nee, heb jij dat ooit gedaan?quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Leuk dat je terug bent, je werd gemistquote:Op woensdag 8 april 2015 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Doe maar niet kneusje, post als je iets over the streams te posten hebt or just die.
.![]()
Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?quote:Op woensdag 8 april 2015 03:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent, je werd gemistOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
een gezellig plaatje om de dag mee te beginnen
... moet dat? Daar borrelt mijn koffie van op.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
TjoekieLakkie moet toch in een schone, opgeruimde omgeving liggen![]()
en zo begint er weer een happy day in Utopia......GMquote:Op woensdag 8 april 2015 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
En het volgende melkmeisje is op
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
GM Tilly
![]()
![]()
![]()
Wat een fansquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik kan gezelligere plaatjes bedenkenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Nou lekker dan Tilly. Zit ik hier met m'n bakkie leut en m'n kotsbakjequote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ruudje 2.0![]()
Je muisquote:Op woensdag 8 april 2015 07:21 schreef Yeszie het volgende:
Zal er vandaag een nieuwe in komen die de boel even laat trillen daar.![]()
![]()
Vrijdag komt dus het bezoek van Laaf , nu maar hopen dat die zeggen kom naar huis . Maar moeders zal wel zeggen blijf er maar in nu Chris weg is.![]()
Een peuk en een bakkie, ja zo begon mijn dag ook ongeveer, mogguh Cos![]()
Volg je hart, want dat klopt....![]()
quote:
Ja wel heel leuk hoor , en nu moeten we iets bedenken zodat die laaf niet nr 1 favoriet wordtquote:Op woensdag 8 april 2015 07:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Heb nu Chris powers gekregen hè. Heb hem aangeraakt![]()
Opstaan TsjoekDie prutsers zijn de koeien aan het vernaggelen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou eigenlijk dus wel, want dat wordt ze daar in de loods het pispaaltje en gaat ze jankend naar huisquote:Op woensdag 8 april 2015 07:29 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja wel heel leuk hoor , en nu moeten we iets bedenken zodat die laaf niet nr 1 favoriet wordt![]()
![]()
Ja dat klopt ook wel weerquote:Op woensdag 8 april 2015 07:37 schreef formule het volgende:
Ik vind dat de koeien weg moeten,maar ja dan liggen ze allemaal tot elf uur in hun bed![]()
Hebben we ook geen last van zequote:Op woensdag 8 april 2015 07:37 schreef formule het volgende:
Ik vind dat de koeien weg moeten,maar ja dan liggen ze allemaal tot elf uur in hun bed![]()
![]()
hemel bewaar me.....gaat ze helemaal naast d'r schoenen lopenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:29 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja wel heel leuk hoor , en nu moeten we iets bedenken zodat die laaf niet nr 1 favoriet wordtSilence breaks apart, Brightness comes to life
GM iedereen,net de filmpjes van Chris op de markt gezien,en wat ben ik blij dat hij "vrij"is.Het is jammer dat ik geen tuin heb,anders kocht ik al mijn plantjes bij hem.![]()
Gelukkig wel zeg! Je zou er maar werken en de hele dag naar die malloten moeten kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:41 schreef formule het volgende:
[..]
Dat is ook waar,maar ik heb iets waar mee ik ze uit kan zetten![]()
![]()
Ik heb kruidenplantjes gekocht. Die kun je ook binnen zettenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:42 schreef lonneberga het volgende:
GM iedereen,net de filmpjes van Chris op de markt gezien,en wat ben ik blij dat hij "vrij"is.Het is jammer dat ik geen tuin heb,anders kocht ik al mijn plantjes bij hem.![]()
![]()
Is toch al de tweede keer dit jaar dat zij bezoek krijgt?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:22 schreef Yeszie het volgende:
Vrijdag komt dus het bezoek van Laaf , nu maar hopen dat die zeggen kom naar huis . Maar moeders zal wel zeggen blijf er maar in nu Chris weg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat melken gaat echt niet sneller met zijn tweeën zo.
Geen idee waarom ze al dagen allebei op moetenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Laat me raden, jij hebt liever dat Ivan het alleen doet zolang Tjoekie niet kanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef pullup het volgende:
Dat melken gaat echt niet sneller met zijn tweeën zo.
Geen idee waarom ze al dagen allebei op moeten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GM, Tsjoek is er al uit geweest, heeft in de keuken ergens in staan roeren en is weer teruggegaanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:31 schreef pullup het volgende:
Opstaan TsjoekDie prutsers zijn de koeien aan het vernaggelen
[ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dat zou al veel schelen inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt liever dat Ivan het alleen doet zolang Tjoekie niet kan
Die schreeuwsmurf alleen helpt niet want die gaat toch zijn bek niet houden en ik vertrouw hem niet alleen bij de koeienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ach de regie krijgt echt wel professionele hulpquote:Op woensdag 8 april 2015 07:43 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg! Je zou er maar werken en de hele dag naar die malloten moeten kijken![]()
![]()
Ah hij heeft yoghurt gemaakt denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
GM, Tsjoek is er al uit geweest, heeft in de keuken ergens in staan roeren en is weer teruggegaanBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ja da,s waar,binnenkort eens bij hem langs gaan,het is hier vlakbijquote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb kruidenplantjes gekocht. Die kun je ook binnen zetten![]()
Wat gaan we daar aan doen dan ?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
hemel bewaar me.....gaat ze helemaal naast d'r schoenen lopen![]()
Kun je niet gaan verhuizen dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:42 schreef lonneberga het volgende:
![]()
Oh wat leuk dus straks aan tafel ook nog plezier van Chris.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb kruidenplantjes gekocht. Die kun je ook binnen zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .quote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al de tweede keer dit jaar dat zij bezoek krijgt?
Gio heeft ook al 2 x zijn bezoek gehad .![]()
Wat suggereer je hiermee ?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou al veel schelen inderdaad.
Die schreeuwsmurf alleen helpt niet want die gaat toch zijn bek niet houden en ik vertrouw hem niet alleen bij de koeien![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Staan op de uitkijk, wachtend op de tuinman![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, en dan nog niet eens familie bij Gioquote:Op woensdag 8 april 2015 07:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .
Gio heeft ook al 2 x zijn bezoek gehad .
Laaf mag van mij gisteren al weg, ben benieuwd met wie B dan gaat roddelen
Ivan en Wilco zijn druk bij de koeien. Gio was ook ff op maar die is weer terug gedoken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij klinkt er als de vieze man met kuikentjes van Koot en Biequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat grasveldje![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar dequote:![]()
kunnen grazen
De mollen hebben daar iedere dag weer een field day.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Nieuwe bal? Ze had toch eerst een blauwe?
Het is een enorme mollenhoop en ligt vol met antieke koeienvlaaienquote:Op woensdag 8 april 2015 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar de![]()
kunnen grazen
Pokkewijf is het, ze is aso en denkt dat ze heel slim is.quote:
Ze had allang naar haar Lotje moeten gaan, dan had de rest geen last meer van haar.![]()
Wellicht is er geneuktquote:Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
lijkt wel of he ge-ducttaped isquote:Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Spannend filmpje Renequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede morgen cossers![]()
ik zet me streams niet aan , de fluimen van Ivan kan ik niet meer horen
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Het is en blijft een tokkie.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Dat had een foto van mij kunnen zijn. Mijn haar zit ook zo af en toe
Ze heeft een hanenkam.quote:
Oh, sorry Nijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij had er net al weer een die viezerikquote:Op woensdag 8 april 2015 08:08 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cossers![]()
ik zet me streams niet aan , de fluimen van Ivan kan ik niet meer horen
ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?![]()
![]()
De supergezellige, opgeruimde directiekamer![]()
![]()
Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwensquote:Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had er net al weer een die viezerik
Poezelig!!quote:Op woensdag 8 april 2015 03:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
A, je hebt er al een banquote:Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsen
Morguh.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwens
En weer krijgen we stream van slapende mensen, gisteren ook al terwijl Wilco en Ivan gewoon op waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie Ivan weerquote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is paddenstoelen aan het kweken
Wat heeft ze toch af en toe een innemend karakter, hè?quote:
― Mark Twain
Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.![]()
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Op de 360 kan ik niemand vinden. Ivan is iets aan het besproeienquote:Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.
[ Bericht 0% gewijzigd door oma-Nijn op 08-04-2015 08:21:42 (Spuit 11: je had het al) ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,quote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Van Chrisquote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijn![]()
Goeiemorgen CosO hoi
![]()
Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaakquote:Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,
Ben benieuwd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat had een foto van mij kunnen zijn. Mijn haar zit ook zo af en toe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt nog nergens opquote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef pullup het volgende:
Hij is paddenstoelen aan het kweken
[ afbeelding ]
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .![]()
Ik had het ook niet geweten hoor maar het stond op de doosquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef pullup het volgende:
Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaakMet vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.
Ben benieuwd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik hoor op WNL dat de rapen gaar zijn![]()
![]()
Solly off topic
wat heeft hij dan? 8x is niet misquote:Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .Silence breaks apart, Brightness comes to life
Pownews?die zenden zoiets denk wel uitquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dit moet verder worden gezien als alleen hier maar hoe??????![]()
Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .
Ja, een keer en dan zijn ze het zatquote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.
Weet je waar ze saamhorig in zijn, in niets doen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij blij, dat er niet onder ieders neus een zendertje met een speaker gebonden zitquote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doen
Tuurlijkjquote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.![]()
Voor op de pizza'squote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef formule het volgende:
Ivan probeert het wel met de paddenstoelen,maar of het gaat lukken?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat is WNL dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor op WNL dat de rapen gaar zijn![]()
![]()
Solly off topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Pownews?die zenden zoiets denk wel uitfb is wel genoeg hoor
![]()
Dat is nou niet bepaald de doelgroep van schuimpjes denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef lonneberga het volgende:
Pownews?die zenden zoiets denk wel uit“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik durfde het niet te vragenquote:
nou echt welquote:Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij blij, dat er niet onder ieders neus een zendertje met een speaker gebonden zit
Wakker Nederland. Het nieuws op npo 1. Ik schakel in en ik hoor een man zeggen de rapen zijn gaar.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Je bedoelt dat hij tijdens een gevecht een ram op zijn neus heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:27 schreef Paule33 het volgende:
probleem met zijn longen,8 keer aan zijn neus geopereerd,allemaal door zijn slechte longen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die probeert slapend rijk te worden.
in welk opzicht is dit nieuwswaardig of ook maar enigszins belangrijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Pownews?die zenden zoiets denk wel uitThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Nu is die smurf toch terug gesneaked![]()
![]()
Gisteren bij Master Chef,ook al rapen bereidenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wakker Nederland. Het nieuws op npo 1. Ik schakel in en ik hoor een man zeggen de rapen zijn gaar.![]()
![]()
laat heel NL het maar weten hoe die gräper trut echt is,komen de schuimpjes het vanzelf ook te wetenquote:![]()
'n gluiperd van het zuiverste waterquote:Op woensdag 8 april 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Die probeert slapend rijk te worden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
de gevecht ook,maar heeft met zijn neus en zijn longen,quote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij tijdens een gevecht een ram op zijn neus heeft gekregen.![]()
Ze plaatsen het hooguit in Dumpert.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:30 schreef PeZu het volgende:
in welk opzicht is dit nieuwswaardig of ook maar enigszins belangrijk?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heeft Ivan op NeusWorstelen gezeten vroeger? dat die zo vaak gebroken isquote:Op woensdag 8 april 2015 08:32 schreef Paule33 het volgende:
[..]
de gevecht ook,maar heeft met zijn neus en zijn longen,![]()
![]()
Wilco vindt het tenminste leuk bij de koetjes. Bij Giorgio kan wat extra verzorging er nooit vanaf.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:
O, jee, komt Lot op bezoek daaroquote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wakker Nederland. Het nieuws op npo 1. Ik schakel in en ik hoor een man zeggen de rapen zijn gaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en dan nog denkt niemand, nou peo poe wat erg zeg...quote:Op woensdag 8 april 2015 08:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze plaatsen het hooguit in Dumpert.There's a virus in my system
nee,maar door 8 operaties..quote:Op woensdag 8 april 2015 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Ivan op NeusWorstelen gezeten vroeger? dat die zo vaak gebroken is![]()
Dus dat.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef PeZu het volgende:
en dan nog denkt niemand, nou peo poe wat erg zeg...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
je wordt toch niet zomaar 8x geopereerd, wat was de aanleiding daarvoor? aangeboren afwijking ofzo? ongeluk?quote:There's a virus in my system
Volgens mij zouden veel mensen denken "Laura wie?" en "Utopia, dat is toch dat programma dat vorig jaar op TV was".quote:Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog denkt niemand, nou peo poe wat erg zeg...
hij heeft gezegd door een bot die daar zit..hij kan niet goed ademenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wordt toch niet zomaar 8x geopereerd, wat was de aanleiding daarvoor? aangeboren afwijking ofzo? ongeluk?![]()
jah,das ook weer waar,dat merk ik in mijn omgeving, bijna niemand kent het,zuchtquote:Op woensdag 8 april 2015 08:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij zouden veel mensen denken "Laura wie?" en "Utopia, dat is toch dat programma dat vorig jaar op TV was".![]()
Je hoort hem ook heel erg snuiven ...quote:Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij heeft gezegd door een bot die daar zit..hij kan niet goed ademenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
aangeboren afwijking of vergroeiing dus, tnxquote:Op woensdag 8 april 2015 08:36 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij heeft gezegd door een bot die daar zit..hij kan niet goed ademen
Inteelt?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
aangeboren afwijking of vergroeiing dus, tnx![]()
Zelfs Gio noemt haar Stuk.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
En niemand van de koeienmeisjes of andere bewoners heeft iets gezegd dat er een bord hangt met 'Stuk en Klaver'![]()
![]()
Of is het een 'grapje'
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
heb je er veel last van?quote:There's a virus in my system
Die heeft ook het bord gemaakt.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Wilco ziet dat de kippen elkaar plukken en vraagt of ze Utopiaantjes zijn geworden, dat ze zo gemeen zijn tegen elkaar.
Kutje nagaan. Sukkels.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vind Ivan en Wilco beide 10x niks, maar bij de diertjes vind ik ze leuk en het goed doen. Is in tijden niet zo lang achter elkaar zo netjes geweest
De hele dag wil ik streams op de stal en de tuin.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:43 schreef ammartje het volgende:
Ik vind Ivan en Wilco beide 10x niks, maar bij de diertjes vind ik ze leuk en het goed doen. Is in tijden niet zo lang achter elkaar zo netjes geweest![]()
![]()
Slim van Wilco dat hij nu de beesten doet. Ik denk dat hij nog altijd hoopt dat zijn kinderboerderijtje doorgang krijgt, al zou dat wel betekenen dat de koeien dan weg moeten.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Waarom moeten die dan weg? Op een kinderboerderij lopen toch ook koeien?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
De hele dag wil ik streams op de stal en de tuin.![]()
![]()
Slim van Wilco dat hij nu de beesten doet. Ik denk dat hij nog altijd hoopt dat zijn kinderboerderijtje doorgang krijgt, al zou dat wel betekenen dat de koeien dan weg moeten.Volg je hart, want dat klopt....![]()
dr doolittlequote:Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef schizolientje het volgende:
kan iemand de crisisdienst inschakelen voor Wilco?
Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef ammartje het volgende:
[..]
Waarom moeten die dan weg? Op een kinderboerderij lopen toch ook koeien?
Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbelquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk ook dat Wilco de beesten doet om z'n populariteit wat op te krikkenVoor de rest mot ik em niet
Ik denk dat alle koeienverzorgers (behalve Charlotte en Billy), de verzorging deden om hun populariteit hoger te krijgen. Alleen Isabella en Wilco doen het wat overtuigender dan Ruud en Giorgio.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk ook dat Wilco de beesten doet om z'n populariteit wat op te krikken
Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten.Nou ja misschien zijn ze bij een boer ook beter af, ze komen niet veel buiten, vooral Klavertje staat veel in zijn hokje.
15 eieren hoor ik.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit hadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:48 schreef ammartje het volgende:
[..]
Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbelVoor de rest mot ik em niet
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit hadjij hebt er een pest aan dat hij dat doet he, ik vind het leuk
Zet er maar 'n roedel geitjes in, hebben wij ook lol bij 'n streamlock
[ Bericht 62% gewijzigd door DKUp op 08-04-2015 08:54:39 ]![]()
En een bok, die flinke kopstoten kan gevenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zet er maar 'n roedel geitjes in, hebben wij ook lol bij 'n streamlock![]()
![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door DKUp op 08-04-2015 08:55:09 ]Volg je hart, want dat klopt....![]()
Ik ben heel naief,ik geloof alles wat ik zie op de streams,ik kan de puntjes op de i van naief niet vinden![]()
![]()
Volgens mij hoeven de koeien helemaal niet weg voor een kinderboerderijtje, maar is het wel slim om ze op stal te zetten als er kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijkNou ja misschien zijn ze bij een boer ook beter af, ze komen niet veel buiten, vooral Klavertje staat veel in zijn hokje.
15 eieren hoor ik.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:51 schreef ammartje het volgende:
[..]jij hebt er een pest aan dat hij dat doet he, ik vind het leuk
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelfBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Eensquote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf![]()
![]()
Tsjoekie heeft er natuurlijk ook een handje van om zichzelf te willen promotenquote:![]()
Maar dat was tenminste nog zonder borstklopperij
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien...
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ik denk ook zeker dat hij het doet om populair te worden, hij heeft gezien dat het werkt, zeker bij Isabella. Maar de beestjes hebben dan toch even mazzel. Gio zie ik alleen duwen en trekken aan die beesten, behalve als er anderen en liefst bezoekers bij zijn, dan kan hij ertegen praten.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
Ivan aan de afwas.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Dat was gezellig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien...
Giorgio is in die zin wat meer een boer dan dat Wilco is. De meeste boeren zullen niet tegen hun beestjes praten of ze borstelen, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
Maar iemand die echt geeft om z'n beesten, had bijvoorbeeld wel dat hek van de koeien gerepareerd, en dat deed Giorgio niet. Dat maakt dat ik hem alsnog een slechte boer vind.
wie is pd ?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien...![]()
Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas.quote:
PoezeligDing.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tja LB en J nu op 1, hoewel het soms net konijnen zijn, is het toch niet zo leukquote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas.
Mjah, wat meer moeite wat dat betreft had hem zeker gesierd die prutsertsjoekquote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Giorgio is in die zin wat meer een boer dan dat Wilco is. De meeste boeren zullen niet tegen hun beestjes praten of ze borstelen, denk ik.
Maar iemand die echt geeft om z'n beesten, had bijvoorbeeld wel dat hek van de koeien gerepareerd, en dat deed Giorgio niet. Dat maakt dat ik hem alsnog een slechte boer vind.![]()
![]()
Ik vond het al heel wat voor zijn doen dat hij zonder al te veel mopperen daar elke ochtend voor bijna 5 maanden stond zonder eigenlijk ooit een ochtend te missen. Dat zullen niet veel mensen hem nadoen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
![]()
Daar heb je wel gelijk in. Het valt nog maar te bezien of Wilco dat ook zo volhoudt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah, wat meer moeite wat dat betreft had hem zeker gesierd die prutsertsjoek![]()
![]()
Ik vond het al heel wat voor zijn doen dat hij zonder al te veel mopperen daar elke ochtend voor bijna 5 maanden stond zonder eigenlijk ooit een ochtend te missen. Dat zullen niet veel mensen hem nadoen.
Dat is eenvoudig hoor, we kunnen je E = MC2 gaan noemenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat gaat daar nu mee gebeuren, wordt niet veel meer aan gewerkt?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef formule het volgende:
Wilco en Nicole in gesprek over het houten huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vindt ik niet leukquote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is eenvoudig hoor, we kunnen je E = MC2 gaan noemen![]()
![]()
volgende week in ene keer af maken ..........................maar ?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat daar nu mee gebeuren, wordt niet veel meer aan gewerkt?
Ze kunnen de melk niet koel houden? Is de koeling ook gesneuveld?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ah dat zou verklaren waarom dat ding nooit meer schoon wordt gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze kunnen de melk niet koel houden? Is de koeling ook gesneuveld?![]()
30 liter melk wordt een probleem omdat niemand er iets meer mee doet ( ook geen kaas maken !!!!) nu moeten ze melk weg gooien, ook omdat ze thee doeken te kort komen om de melk uit te laten lekken,. Gewoon ouderwetse kaasdoek aan de meter????Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Geen idee, de melk in de koeling was gisteren wel zuur.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze kunnen de melk niet koel houden? Is de koeling ook gesneuveld?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Het probleem is het koelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef schizolientje het volgende:
30 liter melk wordt een probleem omdat niemand er iets meer mee doet ( ook geen kaas maken !!!!) nu moeten ze melk weg gooien, ook omdat ze thee doeken te kort komen om de melk uit te laten lekken,. Gewoon ouderwetse kaasdoek aan de meter????![]()
Ivan vindt het allemaal gezeur, hij wordt een beetje pissig dat nu bijna iedereen nog in zijn nest ligt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
niemand komt het toch meer ophalen of kaas maken. Boe John heeft afgehaakt en Peer hoorde toch ook bij boer Johnquote:Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah dat zou verklaren waarom dat ding nooit meer schoon wordt gemaakt.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ze zijn er mee bezig dat een andere partij de melk op komt halen.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
![]()
Ze willen het nu zelf gaan pasteuriseren
nou, Nicoline vindt het koken al pateuriserenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef pullup het volgende:
Ze willen het nu zelf gaan pasteuriseren
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Er is niemand die zondag tijd heeft om pannenkoeken te bakken, want iedereen heeft een taak... Ik ben benieuwd![]()
Pannenkoeken kun je toch ook een dag van te voren bakken en in de folie in de oven zetten of vloek ik nuJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nu komt het allemaal op mij neer klaagt Nicole
Voor 5 euro mag je toch minimaal wel verwachten dat het ter plekke gebakken wordt en niet een dag van te voren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef schizolientje het volgende:
Pannenkoeken kun je toch ook een dag van te voren bakken en in de folie in de oven zetten of vloek ik nuAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Nicole heeft 2 dagen nagel training. Het was toch een opfriscursus? Ik heb een nageltraining in 2 dagen gedaan, maar die was volledigZe zal wel weer een paar keer nagels hebben laten zetten en dacht dat ze het wel kon
al met al weer heel veel gelul en weinig tot geen vooruitgangJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
In sommige flessen olijfolie ook...quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zit![]()
Hun praten in ieder geval er nog over. De rest slaapt nogquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef schizolientje het volgende:
al met al weer heel veel gelul en weinig tot geen vooruitgang
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing
Dank je,geen olijfolie meerquote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In sommige flessen olijfolie ook...![]()
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk.![]()
![]()
GM allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzingDat viel even tegen
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zitquote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In sommige flessen olijfolie ook...![]()
![]()
Ik verwachtte dat ze iets richting ¤5000 zou noemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing
Ivanquote:Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan vindt het allemaal gezeur, hij wordt een beetje pissig dat nu bijna iedereen nog in zijn nest ligt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
gmquote:Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk.![]()
![]()
GM allemaal![]()
Nicole pissig, als ze kaas moet maken doet ze verder niks (wat zou er veranderen dan) want het is een dagtaak.Volg je hart, want dat klopt....![]()
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwdJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
En hier gaat Ivan weer mis voor mij, weer tegen 10us zeiken dat ze niks doet. Hij hoeft maar naar zijn kleren te kijken om te zien hoe die elke dag schoon komen. Ze doet misschien niet veel, vnl de was, maar er zijn er echt die minder doen, laat hij die eens aanpakken
Ivan wil dat Tineke helpt met die zuiveldingen maken, maar zal ook niet één van de nog ergere luilakken aanvallen.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Als ze nou eens beginnen om daar een super gezellige emmer water overheen te flikkerenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwd
LauB zorgt immers voor harmonie en gezelligheid, zij is echt wel de belangrijkste persoon daar binnenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwd
![]()
![]()
verhip, een signature!![]()
dit is niet helemaal eerlijk, de mensen die wel wat doen zijn op en hebben het er over, de rst ligt op bed en ontloopt weer de hele discussiequote:Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:
![]()
GM allemaalJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
GM
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
EENSCHquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef ammartje het volgende:
0us zeiken dat ze niks doet. Hij hoeft maar naar zijn kleren te kijken om te zien hoe die elke dag schoon komen. Ze doet misschien niet veel, vnl de was, maar er zijn er echt die minder doen, laat hij die eens aanpakkenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
10us heeft gewoon gelijk. Gisteren aten ze bietjes met rijst, er is geen brood en geen behoorlijk beleg.
Tsja, zo kan ik ook bezuinigen, Jowie.
― Mark Twain
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef beequeen het volgende:
10us heeft gewoon gelijk. Gisteren aten ze bietjes met rijst, er is geen brood en geen behoorlijk beleg.
Tsja, zo kan ik ook bezuinigen, Jowie.
Wel peuken voor de rokers heel belangrijkquote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:
[..]
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen![]()
![]()
Tsja....wijn en peuken in overvloed.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat is Nicole negatief he, denken in oplossingen is niet haar mottoJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Mjah, ze moet gewoon zeggen dat ze er geen zin in heeft. Klaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef schizolientje het volgende:
Wat is Nicole negatief he, denken in oplossingen is niet haar motto![]()
bijv ja, drank, een plezierige dame, een vrachtwagen hout, enz, enz.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel peuken voor de rokers heel belangrijkVolg je hart, want dat klopt....![]()
Flikker die stinkstokken er maar uit . Heb je gelijk top tv.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel peuken voor de rokers heel belangrijk![]()
moet ik hebben moet ik hebben, het is toch moeten wij hebben danJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Duizendje of 4 nodig haha en de gym wordt kaasboerderij en Ivan zegt gewoon "ja" , die ploft zo
Wat een slijmerds!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dan hoopt ze ook nog dat zij het Nicole mag geven.Bah![]()
Ik hoorde dat het oorspronkelijke bedrag van 500 ondertussen al 4000 is geworden en er komen nog meer kosten bij
We zijn 1.5 jaar verder en ze weten nog steeds niet wat ze met de melk moeten doen uiteindelijk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: