Wat heeft ze toch af en toe een innemend karakter, hè?quote:
Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.
Op de 360 kan ik niemand vinden. Ivan is iets aan het besproeienquote:Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,quote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ivan is de plantjes in de B&B aan het besproeien.
Van Chrisquote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dat zijn de dozen met champignons die ze nu aan het kweken zijn![]()
Goeiemorgen Cos
Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaakquote:Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,
Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is tenminste iets. Ze zullen eind van de week toch ook de rest van het terrein water moeten gaan geven. Er wordt geen druppel regen verwacht,
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat had een foto van mij kunnen zijn. Mijn haar zit ook zo af en toe
Het lijkt nog nergens opquote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef pullup het volgende:
Hij is paddenstoelen aan het kweken
[ afbeelding ]
Ik had het ook niet geweten hoor maar het stond op de doosquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef pullup het volgende:
Ik heb Ivan al wel met een tuinslang in de weer gezien maar dat was slechts heel even en een terrein van dat formaat is wel een dagtaak
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Dan hebben ze mooi wat te doen. En al d ie potjes die in de kas staan zullen uitgepoot moet worden.
Ben benieuwd.
wat heeft hij dan? 8x is niet misquote:Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .
Pownews?die zenden zoiets denk wel uitquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dit moet verder worden gezien als alleen hier maar hoe??????
Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:24 schreef Paule33 het volgende:
we horen zijn longen,hij heeft over in het begin gezegd en ook 8 keer geopereerd ,daarom ook moet hij vaak spugen .
Ja, een keer en dan zijn ze het zatquote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.
Jij blij, dat er niet onder ieders neus een zendertje met een speaker gebonden zitquote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is me dan ontgaan , maar ik word er echt misselijk van hij kan het naar mijn mening ook anders doen
Tuurlijkjquote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Met vereende krachten en hun enorme saamhorigheid zal dat best wel lukken.
Voor op de pizza'squote:Op woensdag 8 april 2015 08:26 schreef formule het volgende:
Ivan probeert het wel met de paddenstoelen,maar of het gaat lukken?
Wat is WNL dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor op WNL dat de rapen gaar zijn![]()
![]()
Solly off topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |