quote:
Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?quote:
Het is en blijft een tokkie.quote:
quote:
Ze heeft een hanenkam.quote:
Hij had er net al weer een die viezerikquote:Op woensdag 8 april 2015 08:08 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cossers![]()
ik zet me streams niet aan , de fluimen van Ivan kan ik niet meer horen
ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op de Utopia fb of krant zetten, of krijg je dan een ban?
Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwensquote:Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had er net al weer een die viezerik
Poezelig!!quote:Op woensdag 8 april 2015 03:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?
A, je hebt er al een banquote:Op woensdag 8 april 2015 08:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zit via een account van een ander,mag niks plaatsen
Morguh.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja Dotteke dat bedoel ik het gaat maar door bij hem , zo smerig GM trouwens
Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:16 schreef pullup het volgende:
Zijn die mannen nu weer naar bed? Ik zie alleen maar lege kamers en snurkers.
Ik zie Ivan weerquote:Op woensdag 8 april 2015 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo Pullup, Wilco en Ivan waren gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |