Wat gaan we daar aan doen dan ?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
hemel bewaar me.....gaat ze helemaal naast d'r schoenen lopen
Kun je niet gaan verhuizen dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:42 schreef lonneberga het volgende:
GM iedereen,net de filmpjes van Chris op de markt gezien,en wat ben ik blij dat hij "vrij"is.Het is jammer dat ik geen tuin heb,anders kocht ik al mijn plantjes bij hem.
Oh wat leuk dus straks aan tafel ook nog plezier van Chris.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb kruidenplantjes gekocht. Die kun je ook binnen zetten
Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .quote:Op woensdag 8 april 2015 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al de tweede keer dit jaar dat zij bezoek krijgt?
Wat suggereer je hiermee ?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou al veel schelen inderdaad.
Die schreeuwsmurf alleen helpt niet want die gaat toch zijn bek niet houden en ik vertrouw hem niet alleen bij de koeien
quote:Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Staan op de uitkijk, wachtend op de tuinman![]()
[ afbeelding ]
Ja, en dan nog niet eens familie bij Gioquote:Op woensdag 8 april 2015 07:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja klopt Dot dus die gaat eerdaags weg die trekt dat niet het hele jaar geen familie meer op bezoek .
Gio heeft ook al 2 x zijn bezoek gehad .
Hij klinkt er als de vieze man met kuikentjes van Koot en Biequote:
quote:
Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar dequote:
De mollen hebben daar iedere dag weer een field day.quote:
Het is een enorme mollenhoop en ligt vol met antieke koeienvlaaienquote:Op woensdag 8 april 2015 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is bijna geen fatsoenlijk stukje gras meer waar de![]()
kunnen grazen
Pokkewijf is het, ze is aso en denkt dat ze heel slim is.quote:
Wellicht is er geneuktquote:Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuwe bal? Ze had toch eerst een blauwe?
[ afbeelding ]
lijkt wel of he ge-ducttaped isquote:Op woensdag 8 april 2015 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuwe bal? Ze had toch eerst een blauwe?
[ afbeelding ]
Spannend filmpje Renequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |