Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef ammartje het volgende:
[..]
Waarom moeten die dan weg? Op een kinderboerderij lopen toch ook koeien?
Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbelquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk ook dat Wilco de beesten doet om z'n populariteit wat op te krikken
Ik denk dat alle koeienverzorgers (behalve Charlotte en Billy), de verzorging deden om hun populariteit hoger te krijgen. Alleen Isabella en Wilco doen het wat overtuigender dan Ruud en Giorgio.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk ook dat Wilco de beesten doet om z'n populariteit wat op te krikken
Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij vinden Wilco en vooral de regie, dat de koeien te groot zijn om bij kinderen te laten.
Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit hadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:48 schreef ammartje het volgende:
[..]
Pfff tja, en dat lukt hem aardig, want ik vind hem bij de beestjes echt leuk met zijn gebrabbelVoor de rest mot ik em niet
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow, ik ben nu blij dat ik het geluid uit had
En een bok, die flinke kopstoten kan gevenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zet er maar 'n roedel geitjes in, hebben wij ook lol bij 'n streamlock![]()
Volgens mij hoeven de koeien helemaal niet weg voor een kinderboerderijtje, maar is het wel slim om ze op stal te zetten als er kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ah okay, tja zijn geen bokjes natuurlijkNou ja misschien zijn ze bij een boer ook beter af, ze komen niet veel buiten, vooral Klavertje staat veel in zijn hokje.
15 eieren hoor ik.
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:51 schreef ammartje het volgende:
[..]jij hebt er een pest aan dat hij dat doet he, ik vind het leuk
Eensquote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
Tsjoekie heeft er natuurlijk ook een handje van om zichzelf te willen promotenquote:
Ik denk ook zeker dat hij het doet om populair te worden, hij heeft gezien dat het werkt, zeker bij Isabella. Maar de beestjes hebben dan toch even mazzel. Gio zie ik alleen duwen en trekken aan die beesten, behalve als er anderen en liefst bezoekers bij zijn, dan kan hij ertegen praten.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat pannenkoek hierboven al meldde, maar dan andersom wat mij betreft. De onoprechtheid druipt er namelijk vanaf.
Dat zogenaamd guitige commentaar bij die koeien is namelijk om te kotsen. Shut up en doe je werk zonder kutreclame voor jezelf
Dat was gezellig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien...
Giorgio is in die zin wat meer een boer dan dat Wilco is. De meeste boeren zullen niet tegen hun beestjes praten of ze borstelen, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
wie is pd ?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef rico80 het volgende:
Leuk om terug te lezen dat PD even met de hakbijl is komen zwaaien...
Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas.quote:
PoezeligDing.quote:
Tja LB en J nu op 1, hoewel het soms net konijnen zijn, is het toch niet zo leukquote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Eventjes, heel eventjes, dacht ik dat regie mij mijn zin zou geven, de hele dag streams op de beestjes en de tuin. Maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |