Welkom terugquote:Op woensdag 8 april 2015 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil er voor de rest natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat een Ivan de klit van een 'waar kom je zo'n lui waaif nog tegen' masseren wil ook wat zeggen. De wanhoop is gepasseerd.
Flikker op, idioot.quote:Op woensdag 8 april 2015 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
![]()
![]()
Da COS missed u lots! Waar was je nou toch?
Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?quote:Op woensdag 8 april 2015 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
We miste je zo lieverd, the COS wasn't the same without you.
Ik zal wel even een 'welkom terug' topic voor je makenquote:Op woensdag 8 april 2015 03:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet de COS wel vol te spammen met je off topic posts, dat daar niet op ingegrepen wordt is mij een raadsel. Je bent eenzaam en zoekt aandacht?
En mods, lots of work to do!!
Nee, heb jij dat ooit gedaan?quote:
Leuk dat je terug bent, je werd gemistquote:Op woensdag 8 april 2015 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Doe maar niet kneusje, post als je iets over the streams te posten hebt or just die.
Hahahaha, maar...ik voel me niet beschaamd het over het weer in Australië te hebben. Wordt hier nog weleens gepost wat er gebeurt in a so called Utopia, of zijn het het slechts mensen die een duim omhoog zien om een filmpje die ze ergens geplaatst hebben?quote:Op woensdag 8 april 2015 03:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk dat je terug bent, je werd gemist
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
een gezellig plaatje om de dag mee te beginnen
en zo begint er weer een happy day in Utopia......GMquote:Op woensdag 8 april 2015 06:48 schreef oma-Nijn het volgende:
En het volgende melkmeisje is op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fansquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan gezelligere plaatjes bedenkenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lekker dan Tilly. Zit ik hier met m'n bakkie leut en m'n kotsbakjequote:Op woensdag 8 april 2015 06:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |