nou, Nicoline vindt het koken al pateuriserenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef pullup het volgende:
Ze willen het nu zelf gaan pasteuriseren
Voor 5 euro mag je toch minimaal wel verwachten dat het ter plekke gebakken wordt en niet een dag van te voren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef schizolientje het volgende:
Pannenkoeken kun je toch ook een dag van te voren bakken en in de folie in de oven zetten of vloek ik nu
In sommige flessen olijfolie ook...quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zit
Hun praten in ieder geval er nog over. De rest slaapt nogquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef schizolientje het volgende:
al met al weer heel veel gelul en weinig tot geen vooruitgang
Dank je,geen olijfolie meerquote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In sommige flessen olijfolie ook...
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef formule het volgende:
Ik drink geen melk sinds ik gehoord heb dat er iedere liter melk een vingerhoedje bloed zit
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In sommige flessen olijfolie ook...
Ik verwachtte dat ze iets richting ¤5000 zou noemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef ammartje het volgende:
Whaha, Mark vindt het prima dat ze 500 euro aanvraagt om kaas te maken, ze hoopte op een afwijzing
Ivanquote:Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan vindt het allemaal gezeur, hij wordt een beetje pissig dat nu bijna iedereen nog in zijn nest ligt.
gmquote:Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk.![]()
![]()
GM allemaal
Als ze nou eens beginnen om daar een super gezellige emmer water overheen te flikkerenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwd
LauB zorgt immers voor harmonie en gezelligheid, zij is echt wel de belangrijkste persoon daar binnenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef schizolientje het volgende:
lekker sfeertje en tegen de tijd dat Laura B uit bed komt is het weer geluwd
dit is niet helemaal eerlijk, de mensen die wel wat doen zijn op en hebben het er over, de rst ligt op bed en ontloopt weer de hele discussiequote:Op woensdag 8 april 2015 09:25 schreef krabje het volgende:
wat een stel zeikerds zeg,allemaal te beroerd om iets te doen,overal om zeuren,overal een antwoord op om het niet te doen,en ze hebben het zo vreselijk druk.![]()
![]()
GM allemaal
EENSCHquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef ammartje het volgende:
0us zeiken dat ze niks doet. Hij hoeft maar naar zijn kleren te kijken om te zien hoe die elke dag schoon komen. Ze doet misschien niet veel, vnl de was, maar er zijn er echt die minder doen, laat hij die eens aanpakken
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef beequeen het volgende:
10us heeft gewoon gelijk. Gisteren aten ze bietjes met rijst, er is geen brood en geen behoorlijk beleg.
Tsja, zo kan ik ook bezuinigen, Jowie.
Wel peuken voor de rokers heel belangrijkquote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:
[..]
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen
Tsja....wijn en peuken in overvloed.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef ammartje het volgende:
Zogenaamde crisis, ze bezuinigen op de levensbehoeften en geven aan de andere kant scheppen geld uit aan de meest onnozele dingen
Mjah, ze moet gewoon zeggen dat ze er geen zin in heeft. Klaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef schizolientje het volgende:
Wat is Nicole negatief he, denken in oplossingen is niet haar motto
bijv ja, drank, een plezierige dame, een vrachtwagen hout, enz, enz.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel peuken voor de rokers heel belangrijk
Flikker die stinkstokken er maar uit . Heb je gelijk top tv.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel peuken voor de rokers heel belangrijk
Wat een slijmerds!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dan hoopt ze ook nog dat zij het Nicole mag geven.Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |