Het restant pizza met Turkse worst is weg nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 04:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben ook al bammetjes aan het roosteren
Had je een déjà-vu?quote:
De nachtdienst is overgenomenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, Piet was weer druk bezig vannacht
Môggequote:
quote:
quote:
quote:
Gud meuningquote:Op woensdag 8 april 2015 09:51 schreef xBubbles het volgende:
Mogguh
Al naar dokter geweest, en straks weer aan de slag met school
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:39 schreef robdriessen het volgende:
Laat ik ook maar even hoi zeggen. Drukdrukdruk!
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:39 schreef robdriessen het volgende:
Laat ik ook maar even hoi zeggen. Drukdrukdruk!
"Ja ik wil die 2 klassen omgewisseld op het rooster hebben hoor! Deze klas is namelijk veel rustiger en als ik die dan net voor de pauze heb, kan ik tenminste nog een beetje van mijn pauze genieten!" en dat soort gein?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ook....
Allemaal geneuzel vooral.
Ja en ik heb al veel te veel uren...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja ik wil die 2 klassen omgewisseld op het rooster hebben hoor! Deze klas is namelijk veel rustiger en als ik die dan net voor de pauze heb, kan ik tenminste nog een beetje van mijn pauze genieten!" en dat soort gein?
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik heb al veel te veel uren...
Ga je kijken, maken ze gewoon structureel uren tekort.
ik ben zo blij dat ik geen roosters meer maak. Nu hielp dat stomme zalenboekprogramma ook niet mee, want het was geen roosterprogramma natuurlijk. En de universiteit was alleen maar gericht op het extern verhuren van haar zalen, de colleges stonden echt op de laatste plaats.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik heb al veel te veel uren...
Ga je kijken, maken ze gewoon structureel uren tekort.
Serieus?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen roosters meer maak. Nu hielp dat stomme zalenboekprogramma ook niet mee, want het was geen roosterprogramma natuurlijk. En de universiteit was alleen maar gericht op het extern verhuren van haar zalen, de colleges stonden echt op de laatste plaats.
je ziet het nu toch wel als een harde les in grenzen aangeven he?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.![]()
Dat was bij ons ook altijd zo'n gezeik, waardoor ik weer als slaafje ingezet werd om dingen te doen waar zij geen zin in hadden, zoals leerlingen in detentie te houden.
De leraren hadden er nooit tijd voor, en degenen die er WEL tijd voor hadden, hadden er geen zin in omdat ze het te zwaar vonden, DUS moest deze volkomen onervaren onderwijsassistent dat maar doen tot-ie een burn-out kreeg!
Ohh lekker handig, verantwoordelijkheden afschuiven...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.![]()
Dat was bij ons ook altijd zo'n gezeik, waardoor ik weer als slaafje ingezet werd om dingen te doen waar zij geen zin in hadden, zoals leerlingen in detentie te houden.
De leraren hadden er nooit tijd voor, en degenen die er WEL tijd voor hadden, hadden er geen zin in omdat ze het te zwaar vonden, DUS moest deze volkomen onervaren onderwijsassistent dat maar doen tot-ie een burn-out kreeg!
de docenten en studenten kwamen echt op de allerlaatste plaats, colleges van 17 tot 19 uur en aansluitend voor de hele groep college vanaf 19 uur op een totaal andere locatie en dat soort ongein.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus?Auditorium zit standaard vol met colleges hier.
Colleges van 17-19quote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de docenten en studenten kwamen echt op de allerlaatste plaats, colleges van 17 tot 19 uur en aansluitend voor de hele groep college vanaf 19 uur op een totaal andere locatie en dat soort ongein.
Om maar niet te spreken over de baas van het spul die serieus een week voor de start van het nieuwe jaar eiste dat het hele gepubliceerde rooster omgegooid werd omdat hij zo graag op vrijdag thuis was. En dat was echt eisen, met de woorden: je regelt het maar, ik kom niet op vrijdag.
zo hoort het ook. Nu ben ik er al zo'n 10 jaar weg hoor, maar het werd toen steeds erger.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Colleges van 17-19![]()
Echt bij hoge uitzondering hebben we college van 18.45-20.30. En met hoge uitzondering: hoog. Maximaal 2 keer per kwartiel ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh lekker handig, verantwoordelijkheden afschuiven...
Lemon Jelly, die was er net opquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je er nou even bij vertelt wat het is...
Indd, goeie band. En ook een goedemiddag overigens.....quote:
Middag. Moquote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Indd, goeie band. En ook een goedemiddag overigens.....
Ja, en ze noemen het nummer 'Clocks', wist je dat niet dan? Overigens een baggernummer van Coldplay, maar goed ik vind dat ze alleen maar gejatte en gekochte baggernummers hebben. En ik ben volgens mij niet de enige met een enorme antipathie jegens Coldplay.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
whehehe coldplay heeft dit deuntje ge"leend"
Zie de tekst op de website:quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
quote:Wordt nu afgespeeld : Kraftwerk - Computer Love - Via Anonymous"Het origineel!!"
quote:
Gaaf, nooit gewetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
Ben er niet eens rouwig om dat ik de titels van Coldplay niet juist heb......maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had hem al gezien ja
Maar het was Talk.
Daar heb je je onderdanen voor, om dat soort dingetjes te weten te komen, toch?quote:
Kan ik je meteen melden dat het vinkje bij 'Alles doorzoeken?' gerelateerd is aan óf titel óf artiest óf album, maar niet alle 3 deze items tegelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Topic binnen komen als het over Coldplay gaat
Ik dan nog liever een "cold sore"
Jij hebt een tingeling in je hoofd die afgaat zodra het woord Coldplay valt?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb dan nog liever een "cold sore"
Ik krijg dan zelfmoordneigingen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt een tingeling in je hoofd die afgaat zodra het woord Coldplay valt?
cesci - cold soresquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb dan nog liever een "cold sore"
Met mijn alzheimer hoofd denk ik dat ik het dan verkeerd verwoord hebquote:Op woensdag 8 april 2015 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik je meteen melden dat het vinkje bij 'Alles doorzoeken?' gerelateerd is aan óf titel óf artiest óf album, maar niet alle 3 deze items tegelijk.
Goedemiddag trouwens...
Is wel origineel hoor.. geen samples te bekennenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat dus heulemaal niet klikken nie
Wees blij, je krijgt nu meteen mooie muziek van Joy Division erachteraan, Dat moet helpen de draad weer op te pakken en niet bij de pakken neer te gaan zitten. Er is leven na Coldplay moet je maar denken.quote:
Ja dat moet je ook echt met de depressieve Joy Division doenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij, je krijgt nu meteen mooie muziek van Joy Division erachteraan, Dat moet helpen de draad weer op te pakken en niet bij de pakken neer te gaan zitten. Er is leven na Coldplay moet je maar denken.
Het was een inb4.......quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook echt met de depressieve Joy Division doen
Marieke, Ne Me Quitte Pas, Amsterdam, Mijn Vlakke Land, Les Bourgeoisquote:Op woensdag 8 april 2015 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 luistert niet trouwens… nog bezig met de laatste voorbereidingen voor vanavond
onder anderequote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marieke, Ne Me Quitte Pas, Amsterdam, Mijn Vlakke Land, Les Bourgeois
Ik draai het nooit, maar als je het toevallig hoort is het toch wel fijn.quote:
* knokkels schouderklopje uitdeeltquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef xBubbles het volgende:
Mama's auto gestofzuigd en gewassen, kamer opgeruimd, druk met huiswerk: ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf
Ik draaide het vroeger ook nooit. Pas sinds de laatste anderhalf ben ik Jacques Brel echt gaan ontdekken en gaan waarderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai het nooit, maar als je het toevallig hoort is het toch wel fijn.
Heb ik sowieso met Franstalige songs..
Wat moet dat wel niet worden als je de 40 jr. voorbij gaat. Je takelt zienderogen af.....en op een dag besef je dan dat je eigenlijk best oud bent...spiegels worden van de een op de andere dag je vijand...~O>quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
En dit bedoel ik dus met mijn alzheimer hoofd… Kijk die zin in bovenstaande post. De laatste anderhalf
Dat moet dus zijn, Het laatste anderhalf jaar…
Ik betrap mij er steeds vaker op…
Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmetquote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet worden als je de 40 jr. voorbij gaat. Je takelt zienderogen af.....en op een dag besef je dan dat je eigenlijk best oud bent...spiegels worden van de een op de andere dag je vijand...~O>
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmet
Ooooh, als je er zo trots op bent… * Spezza19 zet sopje klaar bij zijn auto en de stofzuigerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef xBubbles het volgende:
Mama's auto gestofzuigd en gewassen, kamer opgeruimd, druk met huiswerk: ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf
Ga heen jij!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ooooh, als je er zo trots op bent… * Spezza19 zet sopje klaar bij zijn auto en de stofzuiger
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmet
Ach, eigenlijk valt het best mee, ik overdrijf maar wat, je merkt er eigenlijk vrij weinig van, en dan besef je dan dat het cliché 'age is just a number' gewoon de waarheid is. Alleen lichamelijk merk je dat je ouder wordt, verder blijf je in wezen gewoon de persoon die je altijd al was. (Dat kan enorm tegenvallen als je pech hebt, of meevallen als je mazzel hebt)quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mountainbike die een sopje kan gebruiken?quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?
Draai die LP eens om...quote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk valt het best mee, ik overdrijf maar wat, je merkt er eigenlijk vrij weinig van, en dan besef je dan dat het cliché 'age is just a number' gewoon de waarheid is. Alleen lichamelijk merk je dat je ouder wordt, verder blijf je in wezen gewoon de persoon die je altijd al was. (Dat kan enorm tegenvallen als je pech hebt, of meevallen als je mazzel hebt)
Dat gebeurt mij nou bijna nooitquote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?
Iedereen denkt sneller dan dat hij kan praten… Maar ik let er de laatste tijd enorm op en ik moet dus elke keer flink wat ninja-edits doen in mijn postsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoerenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iedereen denkt sneller dan dat hij kan praten… Maar ik let er de laatste tijd enorm op en ik moet dus elke keer flink wat ninja-edits doen in mijn posts
Of gewoon eerst lezen voordat ik op die invoer knop druk
Helemaal waar, ik ben te impulsief. ADHD ofzo, en altijd teveel dingen tegelijk doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoeren
Ik ken personen hier die hun post compleet veranderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoeren
Titty Sprinkles!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik je posts dus ook snel lezen
Don'tquote:
Spezza made me do itquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nu heb ik dus MI's van xBubbles met Titty Sprinkles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |