Daar heb je je onderdanen voor, om dat soort dingetjes te weten te komen, toch?quote:
Kan ik je meteen melden dat het vinkje bij 'Alles doorzoeken?' gerelateerd is aan óf titel óf artiest óf album, maar niet alle 3 deze items tegelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Topic binnen komen als het over Coldplay gaat
Ik dan nog liever een "cold sore"
Jij hebt een tingeling in je hoofd die afgaat zodra het woord Coldplay valt?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb dan nog liever een "cold sore"
Ik krijg dan zelfmoordneigingen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt een tingeling in je hoofd die afgaat zodra het woord Coldplay valt?
cesci - cold soresquote:Op woensdag 8 april 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb dan nog liever een "cold sore"
Met mijn alzheimer hoofd denk ik dat ik het dan verkeerd verwoord hebquote:Op woensdag 8 april 2015 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik je meteen melden dat het vinkje bij 'Alles doorzoeken?' gerelateerd is aan óf titel óf artiest óf album, maar niet alle 3 deze items tegelijk.
Goedemiddag trouwens...
Is wel origineel hoor.. geen samples te bekennenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat dus heulemaal niet klikken nie
Wees blij, je krijgt nu meteen mooie muziek van Joy Division erachteraan, Dat moet helpen de draad weer op te pakken en niet bij de pakken neer te gaan zitten. Er is leven na Coldplay moet je maar denken.quote:
Ja dat moet je ook echt met de depressieve Joy Division doenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij, je krijgt nu meteen mooie muziek van Joy Division erachteraan, Dat moet helpen de draad weer op te pakken en niet bij de pakken neer te gaan zitten. Er is leven na Coldplay moet je maar denken.
Het was een inb4.......quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook echt met de depressieve Joy Division doen
Marieke, Ne Me Quitte Pas, Amsterdam, Mijn Vlakke Land, Les Bourgeoisquote:Op woensdag 8 april 2015 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 luistert niet trouwens… nog bezig met de laatste voorbereidingen voor vanavond
onder anderequote:Op woensdag 8 april 2015 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marieke, Ne Me Quitte Pas, Amsterdam, Mijn Vlakke Land, Les Bourgeois
Ik draai het nooit, maar als je het toevallig hoort is het toch wel fijn.quote:
* knokkels schouderklopje uitdeeltquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef xBubbles het volgende:
Mama's auto gestofzuigd en gewassen, kamer opgeruimd, druk met huiswerk: ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf
Ik draaide het vroeger ook nooit. Pas sinds de laatste anderhalf ben ik Jacques Brel echt gaan ontdekken en gaan waarderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai het nooit, maar als je het toevallig hoort is het toch wel fijn.
Heb ik sowieso met Franstalige songs..
Wat moet dat wel niet worden als je de 40 jr. voorbij gaat. Je takelt zienderogen af.....en op een dag besef je dan dat je eigenlijk best oud bent...spiegels worden van de een op de andere dag je vijand...~O>quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
En dit bedoel ik dus met mijn alzheimer hoofd… Kijk die zin in bovenstaande post. De laatste anderhalf
Dat moet dus zijn, Het laatste anderhalf jaar…
Ik betrap mij er steeds vaker op…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |