Ja en ik heb al veel te veel uren...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja ik wil die 2 klassen omgewisseld op het rooster hebben hoor! Deze klas is namelijk veel rustiger en als ik die dan net voor de pauze heb, kan ik tenminste nog een beetje van mijn pauze genieten!" en dat soort gein?
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik heb al veel te veel uren...
Ga je kijken, maken ze gewoon structureel uren tekort.
ik ben zo blij dat ik geen roosters meer maak. Nu hielp dat stomme zalenboekprogramma ook niet mee, want het was geen roosterprogramma natuurlijk. En de universiteit was alleen maar gericht op het extern verhuren van haar zalen, de colleges stonden echt op de laatste plaats.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik heb al veel te veel uren...
Ga je kijken, maken ze gewoon structureel uren tekort.
Serieus?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen roosters meer maak. Nu hielp dat stomme zalenboekprogramma ook niet mee, want het was geen roosterprogramma natuurlijk. En de universiteit was alleen maar gericht op het extern verhuren van haar zalen, de colleges stonden echt op de laatste plaats.
je ziet het nu toch wel als een harde les in grenzen aangeven he?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.![]()
Dat was bij ons ook altijd zo'n gezeik, waardoor ik weer als slaafje ingezet werd om dingen te doen waar zij geen zin in hadden, zoals leerlingen in detentie te houden.
De leraren hadden er nooit tijd voor, en degenen die er WEL tijd voor hadden, hadden er geen zin in omdat ze het te zwaar vonden, DUS moest deze volkomen onervaren onderwijsassistent dat maar doen tot-ie een burn-out kreeg!
Ohh lekker handig, verantwoordelijkheden afschuiven...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Ja maar ze rekenen natuurlijk ook alle uren buiten de lessen om he.![]()
Dat was bij ons ook altijd zo'n gezeik, waardoor ik weer als slaafje ingezet werd om dingen te doen waar zij geen zin in hadden, zoals leerlingen in detentie te houden.
De leraren hadden er nooit tijd voor, en degenen die er WEL tijd voor hadden, hadden er geen zin in omdat ze het te zwaar vonden, DUS moest deze volkomen onervaren onderwijsassistent dat maar doen tot-ie een burn-out kreeg!
de docenten en studenten kwamen echt op de allerlaatste plaats, colleges van 17 tot 19 uur en aansluitend voor de hele groep college vanaf 19 uur op een totaal andere locatie en dat soort ongein.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus?Auditorium zit standaard vol met colleges hier.
Colleges van 17-19quote:Op woensdag 8 april 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de docenten en studenten kwamen echt op de allerlaatste plaats, colleges van 17 tot 19 uur en aansluitend voor de hele groep college vanaf 19 uur op een totaal andere locatie en dat soort ongein.
Om maar niet te spreken over de baas van het spul die serieus een week voor de start van het nieuwe jaar eiste dat het hele gepubliceerde rooster omgegooid werd omdat hij zo graag op vrijdag thuis was. En dat was echt eisen, met de woorden: je regelt het maar, ik kom niet op vrijdag.
zo hoort het ook. Nu ben ik er al zo'n 10 jaar weg hoor, maar het werd toen steeds erger.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Colleges van 17-19![]()
Echt bij hoge uitzondering hebben we college van 18.45-20.30. En met hoge uitzondering: hoog. Maximaal 2 keer per kwartiel ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh lekker handig, verantwoordelijkheden afschuiven...
Lemon Jelly, die was er net opquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je er nou even bij vertelt wat het is...
Indd, goeie band. En ook een goedemiddag overigens.....quote:
Middag. Moquote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Indd, goeie band. En ook een goedemiddag overigens.....
Ja, en ze noemen het nummer 'Clocks', wist je dat niet dan? Overigens een baggernummer van Coldplay, maar goed ik vind dat ze alleen maar gejatte en gekochte baggernummers hebben. En ik ben volgens mij niet de enige met een enorme antipathie jegens Coldplay.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
whehehe coldplay heeft dit deuntje ge"leend"
Zie de tekst op de website:quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
quote:Wordt nu afgespeeld : Kraftwerk - Computer Love - Via Anonymous"Het origineel!!"
quote:
Gaaf, nooit gewetenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef knokkels het volgende:
Ben er niet eens rouwig om dat ik de titels van Coldplay niet juist heb......maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had hem al gezien ja
Maar het was Talk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |