Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmetquote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet worden als je de 40 jr. voorbij gaat. Je takelt zienderogen af.....en op een dag besef je dan dat je eigenlijk best oud bent...spiegels worden van de een op de andere dag je vijand...~O>
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmet
Ooooh, als je er zo trots op bent… * Spezza19 zet sopje klaar bij zijn auto en de stofzuigerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef xBubbles het volgende:
Mama's auto gestofzuigd en gewassen, kamer opgeruimd, druk met huiswerk: ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf
Ga heen jij!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ooooh, als je er zo trots op bent… * Spezza19 zet sopje klaar bij zijn auto en de stofzuiger
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door jullie, de 40+ers… Waar je mee omgaat raak je mee besmet
Ach, eigenlijk valt het best mee, ik overdrijf maar wat, je merkt er eigenlijk vrij weinig van, en dan besef je dan dat het cliché 'age is just a number' gewoon de waarheid is. Alleen lichamelijk merk je dat je ouder wordt, verder blijf je in wezen gewoon de persoon die je altijd al was. (Dat kan enorm tegenvallen als je pech hebt, of meevallen als je mazzel hebt)quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mountainbike die een sopje kan gebruiken?quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?
Draai die LP eens om...quote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk valt het best mee, ik overdrijf maar wat, je merkt er eigenlijk vrij weinig van, en dan besef je dan dat het cliché 'age is just a number' gewoon de waarheid is. Alleen lichamelijk merk je dat je ouder wordt, verder blijf je in wezen gewoon de persoon die je altijd al was. (Dat kan enorm tegenvallen als je pech hebt, of meevallen als je mazzel hebt)
Dat gebeurt mij nou bijna nooitquote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken. Bij mij komt het doordat ik veel sneller denk dan dat ik praat of type, dan mis ik nogal eens een woordje. Levert IRL ook de nodige vragende blikken op waarbij ik dan reageer met: oh, vergat ik weer woorden?
Iedereen denkt sneller dan dat hij kan praten… Maar ik let er de laatste tijd enorm op en ik moet dus elke keer flink wat ninja-edits doen in mijn postsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoerenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iedereen denkt sneller dan dat hij kan praten… Maar ik let er de laatste tijd enorm op en ik moet dus elke keer flink wat ninja-edits doen in mijn posts
Of gewoon eerst lezen voordat ik op die invoer knop druk
Helemaal waar, ik ben te impulsief. ADHD ofzo, en altijd teveel dingen tegelijk doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoeren
Ik ken personen hier die hun post compleet veranderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
och, Mo bijvoorbeeld voegt negen van de tien keer nog iets toe aan zijn post, dus die ramt ook te snel op invoeren
Titty Sprinkles!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik je posts dus ook snel lezen
Don'tquote:
Spezza made me do itquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, nu heb ik dus MI's van xBubbles met Titty Sprinkles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |