Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nog echt een keer een shoegaze bandje live zien.
Vond dit maar mehquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
HE DIE KEN IK.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.
En je tere ziel dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
De volgende video is door de YouTube-community aangemerkt als aanstootgevend of expliciet. Mogelijk niet voor alle leeftijden geschikt.
YT PLZ
Da's toch naarquote:
De mood?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsje in de mood bent ervoor niet. Maar meestal ben ik dan wel weer van de sferische ambient
Eens beluisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Ik luister die, jij deze:quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Post boven je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De mood?Je bedoelt als je huilend in een hoekje zit ofwat? Intens zelfmedelijden?
Doe ff beetje positieve ambient
Goed nummer, 10/10 zou aanbevelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Deal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Zolang het voor jezelf het waard is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd.
Ik heb 70 ekkies voor dat album van Electronic Butterflies betaald.![]()
Even bookmarken dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een top lijst van shoegaze samengesteld door mensen bij /mu
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.quote:
ohquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzoquote:
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.quote:
Nja blijven toch ambient tracks hequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzo
Alles, de lyrics, de zang, instrumentaal ook nicequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende:
Ook gewoon goeie sfeermuziek dit. Die tracks van World of Warcraft zitten wel goed in elkaar.
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ben nog steeds bezig met skylab. Chill enz
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.
Heb wel eens wat van hun beluistert, maar ze konden mij echt niet bekoren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Amoeba het volgende:
Tangerine Dream is in dat opzicht ook wel prima. Iets drukker cq experimenteler, als we het over Ambient hebben. Dat album Stratosfear vind ik echt puik!
Heb een paar albums van ze in de kast staan. Rubycon, Stratosfear en een live album. Moet nog een keer Phaedra halen.
Ja dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.
De rest van dat album is niet zo.quote:
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De rest van dat album is niet zo.Probeer maar te downloaden trouwens, gaat je niet lukken.
Het genie erachter is Dan Lacksman. Je zou daar wat meer van kunnen luisteren. Daar ben ik zelf nog niet aan toegekomen.
Hij heeft best veel gemaakt in best verschillende stijlen (rock tot echte onvervalste pop), is wel even werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
Terustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Amarantha het volgende:
DrNick ik ben vandaag vergeten die punten in te leveren bij de Jumbo, maar ik stuur het je deze week echt
quote:
Niet jouw schuld, hun speelden valsquote:
*zijquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Anne met d'r ruilkaartenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Hacks!!11!!quote:
Dat dit muziek genoemd wordt vind ik gewoon een belediging voor muziek.quote:
Dit handle ik alweer beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik slaap al 2 dagen echt zo bizar veel door hoofdpijn dat mijn lichaam nu denkt dat ik ook ergens wakker moet zijn.quote:
Ahw das minder.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik slaap al 2 dagen echt zo bizar veel door hoofdpijn dat mijn lichaam nu denkt dat ik ook ergens wakker moet zijn.nu dus.
Nope. 2 aspirines verlichten de pijn maar het is nog steeds aanwezig.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ahw das minder.
Aspirine en shit werken zeker niet?
Ugh, struggles. Maar paar dagen al?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. 2 aspirines verlichten de pijn maar het is nog steeds aanwezig.
Wat doe jij, surge ?
Oprecht geen idee. Heb het helaas wel vaker dat ik x aantal dagen zware hoofdpijn heb. Ik had geprobeerd om er een patroon in te vinden maar dat is er niet. Voeding is niet de oorzaak. Vocht tekort niet. Dus geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ugh, struggles. Maar paar dagen al?
Griepje, of wat anders?
Just chillin'
Huisarts kan je zeker ook niet verder helpen?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oprecht geen idee. Heb het helaas wel vaker dat ik x aantal dagen zware hoofdpijn heb. Ik had geprobeerd om er een patroon in te vinden maar dat is er niet. Voeding is niet de oorzaak. Vocht tekort niet. Dus geen idee.
Nice nice.
Wat doe jij wakker?quote:
Sinds een jaar echt extremer last van. Dat ik geen licht of geluid kan hebben en aspirine niet werkt. Moet er idd even voor naar de HA. Maar omdat het zo onvoorspelbaar komt, ben ik bang dat de ha weinig er meekan.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Huisarts kan je zeker ook niet verder helpen?
En al sinds een paar jaar, of redelijk recent begonnen?
#RipFlip
Ja nog steeds niks gehoordquote:Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat doe jij wakker?
En hoe gingen al je gesprekken?
Is het dan niet gewoon migraine?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds een jaar echt extremer last van. Dat ik geen licht of geluid kan hebben en aspirine niet werkt. Moet er idd even voor naar de HA. Maar omdat het zo onvoorspelbaar komt, ben ik bang dat de ha weinig er meekan.![]()
#ripreisdromen #ripmijnhond
Goed teken dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
net zo snel als het busvervoer hier
Moet je eens wat aan doen brahquote:Op woensdag 8 april 2015 02:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja mja, verder blijft het het ritme wat gewoon verneukt is he
Maar 1 symptoom heb ik. Dat ik geen geluid en licht kan handlenquote:Op woensdag 8 april 2015 02:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon migraine?
armen hond
De rest moet je maar een beetje aandikken danquote:Op woensdag 8 april 2015 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar 1 symptoom heb ik. Dat ik geen geluid en licht kan handlen
ik ga weer poging tot slapen doen. Dag lui
Ook, en aan je ritmequote:Op woensdag 8 april 2015 02:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja aant werk ja
Gelukkig weet ik wie het zegt
Trusten.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar 1 symptoom heb ik. Dat ik geen geluid en licht kan handlen
ik ga weer poging tot slapen doen. Dag lui
doe zelf mee danquote:Op woensdag 8 april 2015 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook, en aan je ritme
Ej, ik geef prima adviezen soms hoor
Neen, ik ben graag veel online zodat ik mensen advies kan geven.quote:
uhuquote:Op woensdag 8 april 2015 02:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik ben graag veel online zodat ik mensen advies kan geven.
Mij niet gelovenquote:
op tijd...quote:Op woensdag 8 april 2015 02:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mij niet geloven
Al ga ik wel op tijd slapen vandaag though.
Poging doen iig.
Zeker. Voor mijn doen is dat op tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
op tijd...
Je weet dat het al bijna 3 uur is?
Ja slapen dan lulquote:Op woensdag 8 april 2015 02:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Voor mijn doen is dat op tijd.![]()
Moet me morgen om 09:30 op het zkh melden![]()
Alleen bang dat ik me verslaap
Jajajaja, over 15 tot 20 minuutjes.quote:
Ja, 1 op 1 met level 5 maak ik geen kans idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een keer een gras aanval en daar gaat je zielige schildpad, kom nou
nou dan, komt die stoer doen met z'n raichu die verloor van een pikachuquote:Op woensdag 8 april 2015 02:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, 1 op 1 met level 5 maak ik geen kans idd.
Ja dat kreng heeft godverdomme speciale krachten, niet normaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou dan, komt die stoer doen met z'n raichu die verloor van een pikachu
gewoon goed getrainedquote:Op woensdag 8 april 2015 02:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat kreng heeft godverdomme speciale krachten, niet normaal.
https://www.transavia.com(...)TC5cQCFUbKtAodFkgAWwquote:Op woensdag 8 april 2015 02:58 schreef badtripbob het volgende:
Wie googled voir mij even een vliegticket alicante naar ergens rond de grens van nederland? Een deze dagen.
Nouja, twas van korte duur dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 06:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?!
nou dan niet hequote:
lokquote.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
ohw, lekkerquote:Op woensdag 8 april 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Echt moe![]()
En mn zooi vergeten dus kan niet verder
Achja, de rest van mijn groepje heeft z'n zooi laten liggen bij een klasgenoot die er nu niet is.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, lekker
goedemorgen radiomeisje
ABBAquote:
Is instant chillen dus?quote:
Wat doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
In principe wel ja![]()
Hoewel ik eigenlijk nu wel wat moet gaan doen
Ah, das dus geen flikker aan. :pquote:Op woensdag 8 april 2015 11:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
Administratione, bij m'n oom op kantoor.
Precies, hoewel ik al echt een procrastinatie baas ben, maar met dit werk nog meerquote:Op woensdag 8 april 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ah, das dus geen flikker aan. :p
Ik heb op jouw leeftijd een soortgelijke baan gehad, procrastineren tot den max.
Het is ook dodelijk saai. :p Ik ging altijd rondjes lopen in de loods, in de veronderstelling dat ik iets moest pakken.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
Precies, hoewel ik al echt een procrastinatie baas ben, maar met dit werk nog meer
Ik rook nu om het uur, en altijd een half uur schijten met m'n telefoonquote:Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is ook dodelijk saai. :p Ik ging altijd rondjes lopen in de loods, in de veronderstelling dat ik iets moest pakken.
Dat is dan wel weer een voordeel van rokenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik rook nu om het uur, en altijd een half uur schijten met m'n telefoon![]()
Gelukkig vandaag maar een half dagje
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
Wel chill, half daagje. Ik ben om 3 uur uitgodzijdank
http://buienradar.nl Zo te zien wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef politiekman het volgende:
Vanmiddag lekker skaten, als het droog blijft
Ik hoop het!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://buienradar.nl Zo te zien wel.
Komt wel goed toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef politiekman het volgende:
Vanmiddag lekker skaten, als het droog blijft
Jawel, komt wel goedquote:Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Komt wel goed toch?Het ziet er niet echt regenachtig uit.
hier zie ik ze eigenlijk bijna nooit meer.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer slapen?
Wat heb je gedaann? Komen ze nooit meer terug?
Bij mij ook niet. Heb ze een keer (per ongeluk, dat wel) weggejaagdquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zie ik ze eigenlijk bijna nooit meer.
raar volk
Niet opengedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer slapen?
Wat heb je gedaann? Komen ze nooit meer terug?
Die hebben ook geen geduldquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet opengedaan![]()
Keek eerst buiten of de postbode er stond, maar dat was het niet. Toen even naar beneden gegaan en daar liepen twee langrokkige gleufdieren richting de deur van onze buren.
de collectanten van tegenwoordig zijn ook irritant. beginnen meteen een vooraf ingestudeerd verhaal af te steken en je kunt ze meestal geen geld meer geven maar je moet een heel formulier invullen enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Heb ze een keer (per ongeluk, dat wel) weggejaagd
Ik denk dat ze daar wel doorheen kijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn haar zat ook niet in model, dus beter ook.
Hehe, dat had mn stiefpa een keer meegemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de collectanten van tegenwoordig zijn ook irritant. beginnen meteen een vooraf ingestudeerd verhaal af te steken en je kunt ze meestal geen geld meer geven maar je moet een heel formulier invullen enzo
flikker op, je kunt een euro krijgen en opdonderen, maar mn adres en bankgegevens krijg je niet
mijn haar zit altijd perfectquote:Op woensdag 8 april 2015 11:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn haar zat ook niet in model, dus beter ook.
heb er eens 1 aan de deur gehad die was wel echt te enthousiastquote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe, dat had mn stiefpa een keer meegemaakt.
Doet hij de deur open, staat een kiendje van de hartstichting voor de deur: JA BLABLA HARTZIEKTEN ZIJN ECHT HEUL ERG JE MOET ECHT DONEREN HUILIE
Hij: Ik ben zelf hartpatiënt. Heb je nog vragen?
Kiendje was stil.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb er eens 1 aan de deur gehad die was wel echt te enthousiast
"maar meneer, u wilt toch ook dat moeders in afrika kunnen leren fietsen.." stuiter, stuiter, stuiter,
...nee gast, boeit me geen reet..
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe, dat had mn stiefpa een keer meegemaakt.
Doet hij de deur open, staat een kiendje van de hartstichting voor de deur: JA BLABLA HARTZIEKTEN ZIJN ECHT HEUL ERG JE MOET ECHT DONEREN HUILIE
Hij: Ik ben zelf hartpatiënt. Heb je nog vragen?
Kiendje was stil.
Wat attent van ze.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel doorheen kijken.
Bij mij renden ze keihard wegquote:
Typte ze zachtjes, terwijl ze zelf langzaam doorhad, dat ze zelf ook vaak op een internetforum haar tijd verdrijft.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef RadioSlut het volgende:
Fuck die gamedingen, gewoon lekker naar buiten
Alleen op school. Of na het eten. Of voor het slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef politiekman het volgende:
[..]
Typte ze zachtjes, terwijl ze zelf langzaam doorhad, dat ze zelf ook vaak op een internetforum haar tijd verdrijft.
Goedzo! Zo heurt het.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alleen op school. Of na het eten. Of voor het slapen.
In de tussentijd ben ik lekker buiten.
Rook zequote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef politiekman het volgende:
Uurtje is weer voorbij, ik ga even roken![]()
Baasquote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij mij renden ze keihard weg
Maar ik zag er dan ook alsof ik rechtstreeks uit de hel was gelopen
Nee. Dat was het niet eens.quote:
pardon?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee. Dat was het niet eens.
Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.
Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed.
En toen schrokken ze een beetje.
Ieuwquote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.
Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed.
Bespaar ons die detaillsquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef DrNick het volgende:
Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:[..]Nee. Dat was het niet eens.Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed. En toen schrokken ze een beetje.
hoe maakte jij de deur open, dat ze dit uberhaupt konden zien?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
FFF
[..]
Wat is er niet duidelijk? :p
In ondergoed. Dacht dat het mn ouders waren en dan ga ik me niet aankleden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe maakte jij de deur open, dat ze dit uberhaupt konden zien?
doe je dat vaker?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In ondergoed. Dacht dat het mn ouders waren en dan ga ik me niet aankleden.
dit kan op meerdere manieren gelezen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
En een eventuele boy- of girlfriend, maar die komt er voorlopig nog niet in.
Als in relatie.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit kan op meerdere manieren gelezen worden
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoorquote:
Dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoor
ABBAquote:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.quote:
Ontvoer me dan maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef politiekman het volgende:
[..]
Niet semi, alles of niets. Aan jou de keuze
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ABBAIk kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
![]()
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
ABBA Ik kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
Lekker pik! Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.
Waarom moet ik eraan wennen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ik doe niet moeilijk over dat soort dingen
Abba is geen housequote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Gelukkig was ik niet op dat feest.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Oh.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
Afijn, wil je naar:quote:
iddquote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onvoldoende voor Nederlands wordt dat
Pas op anders gaat gianni weer doordenken.quote:
Ligt eraan hoeveelquote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?
Swaquote:
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Pas op anders gaat gianni weer doordenken.
[..]
Ligt eraan hoeveel
Ik twijfel tussen A en B.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Afijn, wil je naar:
A. Een underground metronetwerk in, en daar gepijnigd worden voor losgeld.
B. Een oude loods, waar je verplicht shag moet roken.
Of C. Een verlaten schip met piraten.
Ik betaal niet meequote:
Heuj ouwe skatert.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?
Ik snap niks van die zin.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Swa
[..]
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.
Ben benieuwd. B)quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik betaal niet mee
Dus dat is aan de mensen die je weg willen hebben.
Ik betaalt ook niet mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik betaal niet mee
Dus dat is aan de mensen die je weg willen hebben.
Oudquote:
Sorry,quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oud![]()
Je kunt ook te ver gaan met de waarheid vertellen he?
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Sorry,
correctie: jonge skategod.
ook dit kan op 2 manieren gelezen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Swa
[..]
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.
Adonis op wielen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Sorry,
correctie: jonge skategod.
Oh fuck.quote:
Zie de komma. Niet dus. Eenduidig enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dit kan op 2 manieren gelezen worden
Ik hoor een echo..Oh het is mijn lachje uit 1999.quote:
neen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh fuck.
[..]
Zie de komma. Niet dus. Eenduidig enzo.
Interpreteer het zoals je wilt.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neen.
het kan zijn dat je mij aanspreekt of dat jij, ik en rs anale seks hebben
Ik kende hem nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor een echo..Oh het is mijn lachje uit 1999.
ik wil het niet interpreteren. Ik wil alleen aangeven dat je ongelijk hebt.quote:
Wat het ook is, ik sta er niet voor openquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Interpreteer het zoals je wilt.
[..]
Ik kende hem nog niet.
@Dr.Ir.Nick:
Luister die shit.
Gisteren wel hahahahhahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik sta er niet voor open
okequote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik sta er niet voor open
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga maar even mosterdsoep maken. Oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |