Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nog echt een keer een shoegaze bandje live zien.
Vond dit maar mehquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nog echt een keer een shoegaze bandje live zien.
HE DIE KEN IK.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.
En je tere ziel dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
De volgende video is door de YouTube-community aangemerkt als aanstootgevend of expliciet. Mogelijk niet voor alle leeftijden geschikt.
YT PLZ
Da's toch naarquote:
De mood?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsje in de mood bent ervoor niet. Maar meestal ben ik dan wel weer van de sferische ambient
Eens beluisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Ik luister die, jij deze:quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Post boven je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De mood?Je bedoelt als je huilend in een hoekje zit ofwat? Intens zelfmedelijden?
Doe ff beetje positieve ambient
Goed nummer, 10/10 zou aanbevelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Deal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Zolang het voor jezelf het waard is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd.
Ik heb 70 ekkies voor dat album van Electronic Butterflies betaald.![]()
Even bookmarken dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een top lijst van shoegaze samengesteld door mensen bij /mu
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.quote:
ohquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzoquote:
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.quote:
Nja blijven toch ambient tracks hequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzo
Alles, de lyrics, de zang, instrumentaal ook nicequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende:
Ook gewoon goeie sfeermuziek dit. Die tracks van World of Warcraft zitten wel goed in elkaar.
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ben nog steeds bezig met skylab. Chill enz
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.
Heb wel eens wat van hun beluistert, maar ze konden mij echt niet bekoren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Amoeba het volgende:
Tangerine Dream is in dat opzicht ook wel prima. Iets drukker cq experimenteler, als we het over Ambient hebben. Dat album Stratosfear vind ik echt puik!
Heb een paar albums van ze in de kast staan. Rubycon, Stratosfear en een live album. Moet nog een keer Phaedra halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |