Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nog echt een keer een shoegaze bandje live zien.
Vond dit maar mehquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nog echt een keer een shoegaze bandje live zien.
HE DIE KEN IK.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer Sunn O))) live te zien maar ik ben misschien een beetje raar.
En je tere ziel dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
De volgende video is door de YouTube-community aangemerkt als aanstootgevend of expliciet. Mogelijk niet voor alle leeftijden geschikt.
YT PLZ
Da's toch naarquote:
De mood?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsje in de mood bent ervoor niet. Maar meestal ben ik dan wel weer van de sferische ambient
Eens beluisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Ik luister die, jij deze:quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
Post boven je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De mood?Je bedoelt als je huilend in een hoekje zit ofwat? Intens zelfmedelijden?
Doe ff beetje positieve ambient
Goed nummer, 10/10 zou aanbevelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Deal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister die, jij deze:
Janken van geluk toen ik stoned was.
Zolang het voor jezelf het waard is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd.
Ik heb 70 ekkies voor dat album van Electronic Butterflies betaald.![]()
Even bookmarken dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een top lijst van shoegaze samengesteld door mensen bij /mu
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.quote:
ohquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedoelde mijn eigen playlist soz, had wat duidelijker gekund inderdaad.
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzoquote:
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.quote:
Nja blijven toch ambient tracks hequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee! Het is serieus goed, alleen ik had wat eerder bijval verwacht. Dat orgel/synth ding op de achtergrond gaat de eerste 5 minuten solo ofzo
Alles, de lyrics, de zang, instrumentaal ook nicequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die shit laatst was, maar ik kan serieus niets verzinnen wat daar goed aan was.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Amoeba het volgende:
Ook gewoon goeie sfeermuziek dit. Die tracks van World of Warcraft zitten wel goed in elkaar.
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ben nog steeds bezig met skylab. Chill enz
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is zo'n progrock chillout. Progressive is echt de shit vind ik.
Heb wel eens wat van hun beluistert, maar ze konden mij echt niet bekoren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Amoeba het volgende:
Tangerine Dream is in dat opzicht ook wel prima. Iets drukker cq experimenteler, als we het over Ambient hebben. Dat album Stratosfear vind ik echt puik!
Heb een paar albums van ze in de kast staan. Rubycon, Stratosfear en een live album. Moet nog een keer Phaedra halen.
Ja dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.
De rest van dat album is niet zo.quote:
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De rest van dat album is niet zo.Probeer maar te downloaden trouwens, gaat je niet lukken.
Het genie erachter is Dan Lacksman. Je zou daar wat meer van kunnen luisteren. Daar ben ik zelf nog niet aan toegekomen.
Hij heeft best veel gemaakt in best verschillende stijlen (rock tot echte onvervalste pop), is wel even werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
Terustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Amarantha het volgende:
DrNick ik ben vandaag vergeten die punten in te leveren bij de Jumbo, maar ik stuur het je deze week echt
quote:
Niet jouw schuld, hun speelden valsquote:
*zijquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Anne met d'r ruilkaartenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Hacks!!11!!quote:
Dat dit muziek genoemd wordt vind ik gewoon een belediging voor muziek.quote:
Dit handle ik alweer beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik slaap al 2 dagen echt zo bizar veel door hoofdpijn dat mijn lichaam nu denkt dat ik ook ergens wakker moet zijn.quote:
Ahw das minder.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik slaap al 2 dagen echt zo bizar veel door hoofdpijn dat mijn lichaam nu denkt dat ik ook ergens wakker moet zijn.nu dus.
Nope. 2 aspirines verlichten de pijn maar het is nog steeds aanwezig.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ahw das minder.
Aspirine en shit werken zeker niet?
Ugh, struggles. Maar paar dagen al?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. 2 aspirines verlichten de pijn maar het is nog steeds aanwezig.
Wat doe jij, surge ?
Oprecht geen idee. Heb het helaas wel vaker dat ik x aantal dagen zware hoofdpijn heb. Ik had geprobeerd om er een patroon in te vinden maar dat is er niet. Voeding is niet de oorzaak. Vocht tekort niet. Dus geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ugh, struggles. Maar paar dagen al?
Griepje, of wat anders?
Just chillin'
Huisarts kan je zeker ook niet verder helpen?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oprecht geen idee. Heb het helaas wel vaker dat ik x aantal dagen zware hoofdpijn heb. Ik had geprobeerd om er een patroon in te vinden maar dat is er niet. Voeding is niet de oorzaak. Vocht tekort niet. Dus geen idee.
Nice nice.
Wat doe jij wakker?quote:
Sinds een jaar echt extremer last van. Dat ik geen licht of geluid kan hebben en aspirine niet werkt. Moet er idd even voor naar de HA. Maar omdat het zo onvoorspelbaar komt, ben ik bang dat de ha weinig er meekan.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Huisarts kan je zeker ook niet verder helpen?
En al sinds een paar jaar, of redelijk recent begonnen?
#RipFlip
Ja nog steeds niks gehoordquote:Op woensdag 8 april 2015 02:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat doe jij wakker?
En hoe gingen al je gesprekken?
Is het dan niet gewoon migraine?quote:Op woensdag 8 april 2015 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds een jaar echt extremer last van. Dat ik geen licht of geluid kan hebben en aspirine niet werkt. Moet er idd even voor naar de HA. Maar omdat het zo onvoorspelbaar komt, ben ik bang dat de ha weinig er meekan.![]()
#ripreisdromen #ripmijnhond
Goed teken dus.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
net zo snel als het busvervoer hier
Moet je eens wat aan doen brahquote:Op woensdag 8 april 2015 02:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja mja, verder blijft het het ritme wat gewoon verneukt is he
Maar 1 symptoom heb ik. Dat ik geen geluid en licht kan handlenquote:Op woensdag 8 april 2015 02:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon migraine?
armen hond
De rest moet je maar een beetje aandikken danquote:Op woensdag 8 april 2015 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar 1 symptoom heb ik. Dat ik geen geluid en licht kan handlen
ik ga weer poging tot slapen doen. Dag lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |