Ja dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oprecht genoten van deze track. Hier ga ik binnenkort meer van binnenhalen denk iik.
De rest van dat album is niet zo.quote:
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De rest van dat album is niet zo.Probeer maar te downloaden trouwens, gaat je niet lukken.
Het genie erachter is Dan Lacksman. Je zou daar wat meer van kunnen luisteren. Daar ben ik zelf nog niet aan toegekomen.
Hij heeft best veel gemaakt in best verschillende stijlen (rock tot echte onvervalste pop), is wel even werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
Terustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een ander keertje. Nog ff snel serie checken en dan slapen.
Weltrusten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Amarantha het volgende:
DrNick ik ben vandaag vergeten die punten in te leveren bij de Jumbo, maar ik stuur het je deze week echt
quote:
Niet jouw schuld, hun speelden valsquote:
*zijquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Anne met d'r ruilkaartenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet jouw schuld, hun speelden vals
Hacks!!11!!quote:
Dat dit muziek genoemd wordt vind ik gewoon een belediging voor muziek.quote:
Dit handle ik alweer beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Dit vind ik echt de mooiste ambient track ooit gemaakt. Ik zal niet liegen dat ik de eerste keer bij dit nummer een traantje moest wegpinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |