Typte ze zachtjes, terwijl ze zelf langzaam doorhad, dat ze zelf ook vaak op een internetforum haar tijd verdrijft.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef RadioSlut het volgende:
Fuck die gamedingen, gewoon lekker naar buiten
Alleen op school. Of na het eten. Of voor het slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef politiekman het volgende:
[..]
Typte ze zachtjes, terwijl ze zelf langzaam doorhad, dat ze zelf ook vaak op een internetforum haar tijd verdrijft.
Goedzo! Zo heurt het.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alleen op school. Of na het eten. Of voor het slapen.
In de tussentijd ben ik lekker buiten.
Rook zequote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef politiekman het volgende:
Uurtje is weer voorbij, ik ga even roken![]()
Baasquote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij mij renden ze keihard weg
Maar ik zag er dan ook alsof ik rechtstreeks uit de hel was gelopen
Nee. Dat was het niet eens.quote:
pardon?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee. Dat was het niet eens.
Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.
Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed.
En toen schrokken ze een beetje.
Ieuwquote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.
Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed.
Bespaar ons die detaillsquote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef DrNick het volgende:
Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:[..]Nee. Dat was het niet eens.Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed. En toen schrokken ze een beetje.
hoe maakte jij de deur open, dat ze dit uberhaupt konden zien?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
FFF
[..]
Wat is er niet duidelijk? :p
In ondergoed. Dacht dat het mn ouders waren en dan ga ik me niet aankleden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe maakte jij de deur open, dat ze dit uberhaupt konden zien?
doe je dat vaker?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In ondergoed. Dacht dat het mn ouders waren en dan ga ik me niet aankleden.
dit kan op meerdere manieren gelezen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
En een eventuele boy- of girlfriend, maar die komt er voorlopig nog niet in.
Als in relatie.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit kan op meerdere manieren gelezen worden
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoorquote:
Dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoor
ABBAquote:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.quote:
Ontvoer me dan maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef politiekman het volgende:
[..]
Niet semi, alles of niets. Aan jou de keuze
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ABBAIk kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
![]()
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
ABBA Ik kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
Lekker pik! Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.
Waarom moet ik eraan wennen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ik doe niet moeilijk over dat soort dingen
Abba is geen housequote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Gelukkig was ik niet op dat feest.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Oh.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
Afijn, wil je naar:quote:
iddquote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onvoldoende voor Nederlands wordt dat
Pas op anders gaat gianni weer doordenken.quote:
Ligt eraan hoeveelquote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?
Swaquote:
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Pas op anders gaat gianni weer doordenken.
[..]
Ligt eraan hoeveel
Ik twijfel tussen A en B.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Afijn, wil je naar:
A. Een underground metronetwerk in, en daar gepijnigd worden voor losgeld.
B. Een oude loods, waar je verplicht shag moet roken.
Of C. Een verlaten schip met piraten.
Ik betaal niet meequote:
Heuj ouwe skatert.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?
Ik snap niks van die zin.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Swa
[..]
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.
Ben benieuwd. B)quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik betaal niet mee
Dus dat is aan de mensen die je weg willen hebben.
Ik betaalt ook niet mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik betaal niet mee
Dus dat is aan de mensen die je weg willen hebben.
Oudquote:
Sorry,quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oud![]()
Je kunt ook te ver gaan met de waarheid vertellen he?
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Sorry,
correctie: jonge skategod.
ook dit kan op 2 manieren gelezen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Swa
[..]
Gianni, RS en ik heb meestal anale seks als ze ongesteld is.
Adonis op wielen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Sorry,
correctie: jonge skategod.
Oh fuck.quote:
Zie de komma. Niet dus. Eenduidig enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dit kan op 2 manieren gelezen worden
Ik hoor een echo..Oh het is mijn lachje uit 1999.quote:
neen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh fuck.
[..]
Zie de komma. Niet dus. Eenduidig enzo.
Interpreteer het zoals je wilt.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neen.
het kan zijn dat je mij aanspreekt of dat jij, ik en rs anale seks hebben
Ik kende hem nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor een echo..Oh het is mijn lachje uit 1999.
ik wil het niet interpreteren. Ik wil alleen aangeven dat je ongelijk hebt.quote:
Wat het ook is, ik sta er niet voor openquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Interpreteer het zoals je wilt.
[..]
Ik kende hem nog niet.
@Dr.Ir.Nick:
Luister die shit.
Gisteren wel hahahahhahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik sta er niet voor open
okequote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik sta er niet voor open
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga maar even mosterdsoep maken. Oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |