dit kan op meerdere manieren gelezen wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
En een eventuele boy- of girlfriend, maar die komt er voorlopig nog niet in.
Als in relatie.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit kan op meerdere manieren gelezen worden
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoorquote:
Dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, je hebt weer een beeld in mn hoofd gezet hoor
ABBAquote:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.quote:
Ontvoer me dan maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef politiekman het volgende:
[..]
Niet semi, alles of niets. Aan jou de keuze
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee. Dat was het niet eens.
Ik werd wakker gebeld en dacht dat het mijn ouders waren, die hun handen vol hadden (omdat boodschappen). Dus ik naar beneden rennen en de deur open doen... staan er 2 jehova's voor de deur.
Details: Ik was die nacht ongesteld geworden dus heel mijn benen en kruis en kont zaten onder het bloed.
En toen schrokken ze een beetje.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ABBAIk kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
![]()
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
ABBA Ik kan niet ontkennen dat er LP's van ABBA de rondweg van Eindhoven op zijn gevlogen vanuit mijn dakraam.
Lekker pik! Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb zojuist mijn deadline (voor morgen) gehaald g. Rapport is af, staat klaar om ingeleverd te worden.
Waarom moet ik eraan wennen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ik doe niet moeilijk over dat soort dingen
Abba is geen housequote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Gelukkig was ik niet op dat feest.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik was op een feest dit weekend, met allemaal 80's house waaronder ABBA en het was geweldig
[..]
Lekker pik! Zo mag ik het horen.
Oh.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
Ook niet als we allemaal geld bij elkaar leggen?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig niet verdwijn uit deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |