avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
denken dat je issues hebt, tot je hier komtquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acteren.
Afspreken met FOK!kersquote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Hier is het minstens zo warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar daar is het zo lekker warm. En jij bent eng.
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?
Nee dat is jouw woord.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het minstens zo warm.
Nee het woord is spannend
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleetquote:Op woensdag 8 april 2015 00:39 schreef rival het volgende:
[..]
denken dat je issues hebt, tot je hier komt
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerstquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doen
moet je voor de gein even tripreports zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:44 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerst
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knulquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleet.
Maar ik jank er niet zo over.
Vertel me jouw ervaringquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je voor de gein even tripreports zoeken
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomenquote:
Oh dat is ook geen pretjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomen
Geen hallucinogenen meer voor mij. Behalve salvia
Naah, niemand geeft een neukquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knul
Ik ben knapquote:
sorry. ik wil lekker knuffelenquote:
Ohw, sorry nja Fax zal wel bijna klaar zijn met werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |