quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
Absoluut, niet lang nadat er TR's worden geplaatst ben ik ter plekke.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Absoluut, niet lang nadat er TR's worden geplaatst ben ik ter plekke.
Tenzij Guitarist ze eerder behandeld.
Dan heb je een half jaartje de tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*behandeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit kan alleen als jij een weekje met vakantie bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt voor godslastering en capslock gebruik. Neem aan dat Guitarist je stevig toe zal spreken.
Ik hoop op PEXCelsior.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wie zien jullie graag in de finale tegen PEC?
Groningenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft hij ban? Alweer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.
Domme vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb niks gedaan joh, aansteller. Ik schrijf de posts van powerloungen niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.
Het liefst Ajax maar ja...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik Google moet geloven, is dit hem:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Je had op zijn minst een voetbalploeg kunnen noemen.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk wordt het verlengen, topwedstrijd
Te vroeg weggaan is voor losers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Misschien kun je Johannes en Drizzt vragen, maar ik heb niks gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opperkleurder doet aan ellebogen werk.
Dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Eerder NBA dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Groby het volgende:
Wat een scenario. Is dit gescript? Is dit WWE?
Dan zal hij wel niet al te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
Je caps lock staat nog aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan joh, aansteller. Ik schrijf de posts van powerloungen niet.
Ik werd ook boos. PEC moet winnen voor SCC.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
SCC fans worden boos tegen mij na de 1-1.
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wedstrijd is leuk sinds ik kijk.
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:50:21Mokhtar is de eerste FC Twente-speler die scoort in het post-Munsterman-tijdperk. #twezwo reageer retweet
Ik heb nog wel een kennisquiz over Sierd de Vos denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
Laat je nakijken manquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
He, jij bent die pijnlijk ongrappige gozer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Laat het toch gaan man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet per trekschuit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu je met Hans op de foto bent geweest heeft hij vast wel een plekje voor je over in een van de skyboxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben zelfs al aardbevingen, jullie lopen hartstikke voor op de rest van Nederland!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ongelooflijke domme overtreding. Dit wordt een goal.
Stijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Zijn er behalve de twentefans nog mensen voor twente?
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
keiharde struggles inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.
Oh, vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Klopt. 110% PRO TAPIAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Zit op 11quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
SCC??quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben alleen voor PEC omdat het voordeel voor SCC. Verder boeit het me niet.
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?
Ik heb begrepen dat Nick van der Lijke een topprestatie heeft neergezet vandaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.Ik zit niet langer voor aap.
in Gelsenkirchen een paarquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
extra handicap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Cambuurquote:
Tja, dan maar een kroeg opzoeken, zijn er meer dan genoeg in de stad die dit op hebben staan.quote:
Dansen man, dansen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, daar is Barthezz weer.
Nog steeds niet die keeper.
Het is de schuld van zijn huisbaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je lijkt Karina wel, nog zo'n skere mod.
Maar jij en ik zijn meer van de 90'squote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijke early 00's classic
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereiktquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef Momo... het volgende:
En dan win je en verlies je van Excelsoir in de finale.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bal is rond, gras is groen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt
Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt
Ik heb er alle vertrouwen in de dat de FC die wedstrijd morgen winnend afsluitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijk
Opgroeien in de zeroesquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn meer van de 90's
Goede L_L. Twente kan nu echter wel meer bier en koffie verkopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Een pot tussen de financieel zwakke broeders. En nu moeten de stadionlampen ook nog langer aanblijven. De belastingbetaler is wederom de dupe.
En dat door BEKERGENOTquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat de beker winnen
Excelsior v Sevilla
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeëvenaard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn meer van de 90's
En dan de dag er na Emmen uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat de beker winnen
Excelsior v Sevilla
Risicowedstrijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede L_L. Twente kan nu echter wel meer bier en koffie verkopen.
Illmatic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeëvenaard.
Als men goede hiphop noemt is dat altijd de enige plaat die ik hoor.quote:
RIP jouw oren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat gisteren The Chronic te luisteren
Oh, fuck wat was dat vreselijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Yo! I'll tell you what I want, what I really really want
So tell me what you want, what you really really want
Ja ik ook wel. Looi tovert waarschijnlijk een 6-3-1 opstelling uit de hoge hoed, om in de verlenging toe te slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in de dat de FC die wedstrijd morgen winnend afsluit
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete 90's album blijft toch Loveless
Rakim.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeëvenaard.
Van My Bloody Valentine.quote:
Ready to diequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete 90's album blijft toch Loveless
Dat vind ik wel serieus een toffe plaat ja.quote:
Nee, zit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe spreken jullie de naam Necid uit?
Ik zeg ''Neesiet''
Tomasquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ''Neesiet''
Wauw.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, zit.
Dat zeg ik altijd als mijn hond er weer bij gaat liggen.
Ophoudenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, zit.
Dat zeg ik altijd als mijn hond er weer bij gaat liggen.
Als je het op zijn Tjechisch wil doen is het Netsjiet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ''Neesiet''
"Neezit".quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ''Neesiet''
Fredsjquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ''Neesiet''
De vriendin van Mexicanobakker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook wel eens tegen zijn hond als die bezig is zijn vriendin te berijden.
Hij wel René.quote:
Mijn taak is dan ook om zulke slechte grappen te maken dat iedereen zich realiseert dat hij of zij best grappig is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ik voel me nog best grappig door Mexicanobakker
Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.quote:
Nee. Hij heb geen overzicht.quote:
Ze is verstandelijk beperkt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.
Jij, Sked en ik begrijpen dus niet hoe ik aan mijn vriendin ben gekomen.
Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.
Jij, Sked en ik begrijpen dus niet hoe ik aan mijn vriendin ben gekomen.
Voordat jij die grap maakte had ik die grap al meerdere malen gemaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet mijn grappen over de vriendin van geo4kant jatten aub.
Dan snap ik niet waarom ik nooit eredivisie heb gespeeld uiteindelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit. Geniale voetballers zijn doorgaans onbegrepen.
Wat een leuke grap!quote:
Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef hottentot het volgende:
Is er nog iemand die de wedstrijd volgt, of zit iedereen clips op youtube te luisteren?
Mex heeft een goede korte rokade in huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.
Nederlandse hiphopquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.
Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.
Zou er niet op rekenen met die kop van jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook wel een vriendin nu
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.
Hij snapt deze grap.
Oude Osdorp Possequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen met die kop van jou
Cyberpesten dit! Maak een tr. Doordat ze een lui oog en een hazenlip heeft is ze nog niet verstandelijk beperkt.quote:
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie. Jij kijkt alleen maar naar alles wat met eten te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen met die kop van jou
Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.quote:
Nu blaas je wel hoog van de toren. Je bent over het paard getild loper.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.
Hij snapt deze grap.
Tijd dat de scheids gaat voor..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef hottentot het volgende:
Is maar goed dat de scheids een kaart trekt, dit verzacht de pijn altijd onmiddellijk.
Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.
Heb er meestal ook niet veel mee, maar dit werd vaak opgezet, op de groene boulevard in Vlissingen, jonko's erbij in de auto, nostalgiequote:
Redelijke counterquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie. Jij kijkt alleen maar naar alles wat met eten te maken heeft.
Die ken ik ook nog eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.
Ook zo gelachen om de Kwis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd dat de scheids gaat voor..
[ afbeelding ]
Dan verschillen wij van meningquote:
Geen HARRIS?quote:
Net iets te hoge grapdichtheid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu blaas je wel hoog van de toren. Je bent over het paard getild loper.
Extince..... vreselijk..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.
Daar blijft het ook wel bij.
0118-vier?quote:
In z'n oude tijd was ie wel prima, alleen op een gegeven moment ging hij dingen doen die nergens op sloegen.quote:
Dat is één manier om het te zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening
Ik wilde je schaakmat zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net iets te hoge grapdichtheid.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)usie_commentaar.html
Eerste dumpert filmpje dat ik echt grappig vind.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te zeggen.
Een andere manier zou zijn dat jij een idioot met wansmaak bent en ik niet.
Spraakwater blijft lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n oude tijd was ie wel prima, alleen op een gegeven moment ging hij dingen doen die nergens op sloegen.
Henk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
Wat de uitkomst ook wordt, PEC presteert beter dan ik had verwacht.
Net als Miguel zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
Tapia is zoveel beter dan zijn medespelers, ze begrijpen hem gewoon niet.
Raar dat je meteen zo persoonlijk wordtquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te zeggen.
Een andere manier zou zijn dat jij een idioot met wansmaak bent en ik niet.
Dit is een slag onderwater. Miguel heeft drie maanden niet kunnen fietsen door een breuk in zijn hand en werd vervolgens zo gedropt in de WT. Wint gewoon de Giro.quote:
Je bedoelt de Engelse periode?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n oude tijd was ie wel prima, alleen op een gegeven moment ging hij dingen doen die nergens op sloegen.
Dat is een teken dat René het argument niet kan winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je meteen zo persoonlijk wordt
Van Gaal stylequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat er zo een andere keeper in komt.
Die kan er niet zo veel van. Maar begrijp ik dat we hem hebben geadopteerd als nieuwe golden boy van de Nederlandse velden?quote:
Dat was een slimme keuzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |