quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
Absoluut, niet lang nadat er TR's worden geplaatst ben ik ter plekke.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Absoluut, niet lang nadat er TR's worden geplaatst ben ik ter plekke.
Tenzij Guitarist ze eerder behandeld.
Dan heb je een half jaartje de tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*behandeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit kan alleen als jij een weekje met vakantie bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt voor godslastering en capslock gebruik. Neem aan dat Guitarist je stevig toe zal spreken.
Ik hoop op PEXCelsior.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Wie zien jullie graag in de finale tegen PEC?
Groningenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft hij ban? Alweer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.
Domme vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb niks gedaan joh, aansteller. Ik schrijf de posts van powerloungen niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je PowerLoungen aan een ban hebt geholpen.
Het liefst Ajax maar ja...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik Google moet geloven, is dit hem:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Je had op zijn minst een voetbalploeg kunnen noemen.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk wordt het verlengen, topwedstrijd
Te vroeg weggaan is voor losers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Misschien kun je Johannes en Drizzt vragen, maar ik heb niks gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opperkleurder doet aan ellebogen werk.
Dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Eerder NBA dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Groby het volgende:
Wat een scenario. Is dit gescript? Is dit WWE?
Dan zal hij wel niet al te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
Je caps lock staat nog aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan joh, aansteller. Ik schrijf de posts van powerloungen niet.
Ik werd ook boos. PEC moet winnen voor SCC.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
SCC fans worden boos tegen mij na de 1-1.
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wedstrijd is leuk sinds ik kijk.
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:50:21Mokhtar is de eerste FC Twente-speler die scoort in het post-Munsterman-tijdperk. #twezwo reageer retweet
Ik heb nog wel een kennisquiz over Sierd de Vos denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
Laat je nakijken manquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
He, jij bent die pijnlijk ongrappige gozer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |