JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk wordt het verlengen, topwedstrijd
Te vroeg weggaan is voor losers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Misschien kun je Johannes en Drizzt vragen, maar ik heb niks gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opperkleurder doet aan ellebogen werk.
Dat doen ze niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Al die mensen die het stadion al verlaten hadden
Eerder NBA dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Groby het volgende:
Wat een scenario. Is dit gescript? Is dit WWE?
Dan zal hij wel niet al te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
Je caps lock staat nog aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan joh, aansteller. Ik schrijf de posts van powerloungen niet.
Ik werd ook boos. PEC moet winnen voor SCC.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
SCC fans worden boos tegen mij na de 1-1.
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wedstrijd is leuk sinds ik kijk.
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:50:21Mokhtar is de eerste FC Twente-speler die scoort in het post-Munsterman-tijdperk. #twezwo reageer retweet
Ik heb nog wel een kennisquiz over Sierd de Vos denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een intelligentietest, gemaakt door johannes_vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |