Laat het toch gaan man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
Niet per trekschuit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu je met Hans op de foto bent geweest heeft hij vast wel een plekje voor je over in een van de skyboxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben zelfs al aardbevingen, jullie lopen hartstikke voor op de rest van Nederland!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ongelooflijke domme overtreding. Dit wordt een goal.
Stijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Zijn er behalve de twentefans nog mensen voor twente?
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
keiharde struggles inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.
Oh, vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Klopt. 110% PRO TAPIAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Zit op 11quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
SCC??quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben alleen voor PEC omdat het voordeel voor SCC. Verder boeit het me niet.
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?
Ik heb begrepen dat Nick van der Lijke een topprestatie heeft neergezet vandaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.Ik zit niet langer voor aap.
in Gelsenkirchen een paarquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
extra handicap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Cambuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |