Laat het toch gaan man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je loopt hier de sfeer te verpesten, met je TR's. En de mods trappen er ook nog in ook. PowerLoungen was gewoon cynisch.
Ik laat het hier maar bij.
Niet per trekschuit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu je met Hans op de foto bent geweest heeft hij vast wel een plekje voor je over in een van de skyboxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben zelfs al aardbevingen, jullie lopen hartstikke voor op de rest van Nederland!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ongelooflijke domme overtreding. Dit wordt een goal.
Stijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Zijn er behalve de twentefans nog mensen voor twente?
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
keiharde struggles inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
student zonder digitale tv? Ik voel een connectie.
Oh, vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, de return in Zwolle nog volgende week.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
Klopt. 110% PRO TAPIAquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik zijn voor Tapia.
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
PEC is toch door bij deze stand?
Zit op 11quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
SCC??quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben alleen voor PEC omdat het voordeel voor SCC. Verder boeit het me niet.
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdoelpunten tellen dubbel toch?
Ik heb begrepen dat Nick van der Lijke een topprestatie heeft neergezet vandaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg met mijn Lotto-Djumbo voorspelling.Ik zit niet langer voor aap.
in Gelsenkirchen een paarquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Momo... het volgende:
extra handicap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
Cambuurquote:
Tja, dan maar een kroeg opzoeken, zijn er meer dan genoeg in de stad die dit op hebben staan.quote:
Dansen man, dansen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, daar is Barthezz weer.
Nog steeds niet die keeper.
Het is de schuld van zijn huisbaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je lijkt Karina wel, nog zo'n skere mod.
Maar jij en ik zijn meer van de 90'squote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijke early 00's classic
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereiktquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef Momo... het volgende:
En dan win je en verlies je van Excelsoir in de finale.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bal is rond, gras is groen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt
Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt
Ik heb er alle vertrouwen in de dat de FC die wedstrijd morgen winnend afsluitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijk
Opgroeien in de zeroesquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn meer van de 90's
Goede L_L. Twente kan nu echter wel meer bier en koffie verkopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Een pot tussen de financieel zwakke broeders. En nu moeten de stadionlampen ook nog langer aanblijven. De belastingbetaler is wederom de dupe.
En dat door BEKERGENOTquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat de beker winnen
Excelsior v Sevilla
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeėvenaard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn meer van de 90's
En dan de dag er na Emmen uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat de beker winnen
Excelsior v Sevilla
Risicowedstrijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede L_L. Twente kan nu echter wel meer bier en koffie verkopen.
Illmatic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeėvenaard.
Als men goede hiphop noemt is dat altijd de enige plaat die ik hoor.quote:
RIP jouw oren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat gisteren The Chronic te luisteren
Oh, fuck wat was dat vreselijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Yo! I'll tell you what I want, what I really really want
So tell me what you want, what you really really want
Ja ik ook wel. Looi tovert waarschijnlijk een 6-3-1 opstelling uit de hoge hoed, om in de verlenging toe te slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in de dat de FC die wedstrijd morgen winnend afsluit
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete 90's album blijft toch Loveless
Rakim.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hiphop van de midden jaren 90 is ongeėvenaard.
Van My Bloody Valentine.quote:
Ready to diequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete 90's album blijft toch Loveless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |