quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
Jij hebt er wel kijk op merk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
In principe zou ik Groningen - Twente een leuke finale vinden, maar ik hoop eigenlijk dat Twente zo snel mogelijk uitgeschakeld wordt.
Als Groningen de finale maar bereikt vind ik het best.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Over 15 minuten Juve, dan zap ik lekker daarheen
Je vergeet iemand.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked en ik hopen op Excelsior als bekerwinnaar.
Paxcon, johannes en ik nemen jou, Sked en davy totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked en ik hopen op Excelsior als bekerwinnaar.
Matic lijkt ook sloom maar speelt wel als een baasquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
Is die Tapia nou zo sloom of lijkt dat maar zo?
Jammer dat jij niet zo onzeker bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
IK BEN HEEL ONZEKER DUS IK GA MET MN BLOTE TOKO OP DE TV.
Nee.
Sorry?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Nee.
Toko = kut?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Nee.
Haha natuurlijk niet gekkiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior naar de bekerfinale, mooi man
Deze wedstrijd boeit echt niemandquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Nu weer over de wedstrijd van vanavond graag.
Gr Gr exmod
Hallo Drizzt.quote:
Ik ook al ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben maar Wolfsburg - Freiburg gaan kijken.
Daar werd ik die 1e helft ook niet vrolijk van..quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben maar Wolfsburg - Freiburg gaan kijken.
Juventus - Livorno?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Sked en ik schakelen naar het echte voetbal.
Stem jij op groen links?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef NaturalScience het volgende:
Lekker sportief als je geblesseerd raakt. Pak gewoon even een jasje en ga je team aanmoedigen!
Twente wel de betere partij las ik?quote:
Mwah, Twente creëert wel heel weinig kansen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Twente wel de betere partij las ik?
gedraagdquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Zouden ze Marsman ook een snickers geven als hij zich als een chagrijnige diva gedraagd?
Voor deze clubs is het dé kans om eens een prijs te pakken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef hottentot het volgende:
Wat een gruwelijk saaie pot tot nu toe.
Gedraagd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Zouden ze Marsman ook een snickers geven als hij zich als een chagrijnige diva gedraagd?
Nog 3 minutenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zapte naar het echte voetbal.
Nee hij krijgt een Marsmanquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Straalt er helaas niet vanaf.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor deze clubs is het dé kans om eens een prijs te pakken.
Dat lijkt mij best pijnlijk als je vriendin dat tegen je moet zeggenquote:
Ik vind jou een verstandige userquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen gaat de beker winnen en daarna de Europa League!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best pijnlijk als je vriendin dat tegen je moet zeggen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef Nober het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.quote:
Oh dat is een prettig vooruitzicht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.
Genoteerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen de Europa League wint, dan koop ik ieder in dit deel 32 van het topic een halve liter.
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.quote:
Gewoon Landerbrau kopen, dan ben je met 10 euro klaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.
Tijd zat om te sparen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gaat een hoop geld kosten, maar ik hoop vurig dat ik moet betalen.
En wat krijgen we als ze niet winnen dat lijkt mij interessanter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet beschikt over zoveel voetbalvisie
Misschien ff een pol aanmaken waar we op biermerken kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon Landerbrau kopen, dan ben je met 10 euro klaar
Pilsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien ff een pol aanmaken waar we op biermerken kunnen stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dan heb ik zelf die halve liters nodig om wederom een teleurstelling in de euroborg weg te drinken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat krijgen we als ze niet winnen dat lijkt mij interessanter.
Bquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar is afkomstig uit de...
A. Ajax opleiding
B. PSV opleiding
C. Heerenveen opleiding
Bquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar is afkomstig uit de...
A. Ajax opleiding
B. PSV opleiding
C. Heerenveen opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fatsoenlijk bier, of geen bier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon Landerbrau kopen, dan ben je met 10 euro klaar
Op Varkenoord is iedereen een toptalent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ebecillio was toch ooit een heel groot talent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Bij jullie is iedereen een groot talent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ebecillio was toch ooit een heel groot talent?
Ik heb een zeer sterke poll ontwikkeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien ff een pol aanmaken waar we op biermerken kunnen stemmen.
Die komt bij Feyenoord vandaan, dom varken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jullie is iedereen een groot talent.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Je loopt achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jullie is iedereen een groot talent.
Ja, 1 jaar bij ajax en dan komt hij blijkbaar uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt bij Feyenoord vandaan, dom varken.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een zeer sterke poll ontwikkeld
Poll: Welk merk bier moet hottentot uitdelen bij EL-winst GRO
• Landerbrau
• Iets anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hij heeft niet bij Ajax gevoetbald.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 1 jaar bij ajax en dan komt hij blijkbaar uit de eigen jeugd.
Altijd he.quote:
Misschien koopt Twente hem wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Gewoon een matige spelerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Saymak stiekem omgekocht door Belchinezen?
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, herhaling was het eerste beeld. Ze hadden eerst Wolfsburg
Geen dank GGMM. Jouw bedankje doet me echt veel.quote:
Hallo Kenneth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
Verwarrende wedstrijd. Beste kansen voor PEC maar toch vond ik Twente dreigender.
Weet ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen dank GGMM. Jouw bedankje doet me echt veel.
Dan was het een andere, leek er op. Ajax heeft toch zo'n Ebecilio gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft niet bij Ajax gevoetbald.
DOM VARKEN
Misschien is het danny wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Welke nazi heeft Powerloungen laten bannen?
Gebruik van Nazi is een ban waard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Die kans is groot ja, ze winkelen graag in de Overijsselse hoofdstadquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien koopt Twente hem wel.
Je weet het nooit. PEC is inmiddels de levensbron van Twente.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Op NPO 1 een serie over lichtgetinte jongemannen die in Nederland wonen.
De moeite waard om even te zappen.
BBC loverquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Bedoel je opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Can @ Hotel Adagio, Caen, France. Pours light yellow with a white head. Aroma of malt, grain, cardboard. Flavor is sweet malt, sugar, grain, cardboard. Thin watery body, lively carbonation.
quote:Aroma of grains, cardboard, metallic notes, hint of hops. Flavour is moderate sweet with a moderate bitter finish. Boring Lager.
Ik ga toch geen vloeibaar karton uitdelen.quote:[9/30/14] Can on a park bench in Amsterdam. Straight from the can. As “Lander Bräu Premium Beer”. 4.9%. Grainy aroma with a bit of DMS and a papery hint. Sweetish grainy flavor with a metallic hint and a faint bitter touch in the finish with a papery note. Light-bodied. Not too offensive.
Hmmmquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen om een grapje over Smit wat zielig.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In alle opzichten een kut seizoen voor Dortmund.
Lekker voor zequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In alle opzichten een kut seizoen voor Dortmund.
Dit doet me deugd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Ik heb geen TR gemaakt.
Hij heeft vaak gelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind het altijd maar een negatieve zeiklul.
Hier ben ik het overigens mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
Wie heeft jou dat wijs gemaakt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
quote:Ajax heeft zich vanmiddag officieel gemeld voor Nemanja Gudelj. Dat zegt technisch directeur Earnest Stewart van AZ. Ajax kan Gudelj voor een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro overnemen.
Opvallend genoeg krijgen echte Hagenezen amper een ban....quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens mee eens.
#wijzienlief
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Hij zei ook niets banwaardigs en je bent gewoon sneu bezig als je de NSB'er uithangt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
genotquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
Over een paar weken weer huldiging Groningen op de grote markt.
Even 2 huldigingen voor de nostalgie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoordquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker. Alleen duurt het officiële wel tot na het seizoen, ga ik van uit. Zo rond de juni-maanden.quote:
Zeg je dit vanwege zijn oorlogsverleden? Dat is niet helemaal fair.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hele beperkte speler, daar ga je de oorlog niet mee winnen
Nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoord
Hehequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoord
Hij was vandaag ziekquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij niet speelt.
Ja hoorde het. Nog 24 uur om te herstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was vandaag ziek
Maar ook zonder hem moet het lukken
Helaas botteghin geschorst
1980 Toen kwamen we na zes jaar terug in de ere-divisie na een 1-4 overwinning op Vlaardingen. Huldiging bij het oude stadhuis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
genot
dat eerste plaatje vind ik een beetje eng
barthezz on the movequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Fantastische muziek weer. Vind ik oprecht leuk.
Racistquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spannend als je gekleurd bent. Voor de rest zwaar kudt.
Was die foto van de laatste promotie naar eredivisie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plaatjequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
1980 Toen kwamen we na zes jaar terug in de ere-divisie na een 1-4 overwinning op Vlaardingen. Huldiging bij het oude stadhuis.
[ afbeelding ]
Trappen waar ik als kind met mijn crossfietsje vaak vanaf stuiterde
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Muziek van vroegah, losgaan in de kroeg. Dolle tijden.
MEDIATRAINING.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SNELHEID.
LENGTE.
KRACHT.
UITSTRALING.
Zoals Gijpmans het graag ziet.
Nee, deze is van 1980, de laatste keer eerste-divisie was in 1999 en 2000, en hopelijk blijven we er nog heel lang uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Shivo het volgende:
[..]
Was die foto van de laatste promotie naar eredivisie?
Oh wauw, ik herken het bijna niet meer terugquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
1980 Toen kwamen we na zes jaar terug in de ere-divisie na een 1-4 overwinning op Vlaardingen. Huldiging bij het oude stadhuis.
[ afbeelding ]
Trappen waar ik als kind met mijn crossfietsje vaak vanaf stuiterde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |