Opvallend genoeg krijgen echte Hagenezen amper een ban....quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens mee eens.
#wijzienlief
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
Hij zei ook niets banwaardigs en je bent gewoon sneu bezig als je de NSB'er uithangt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wat maakt het uit wie TR maakt en wie de ban zet, je moet je gewoon braaf aan de regels houden en niks banwaardigs doen.
genotquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
Over een paar weken weer huldiging Groningen op de grote markt.
Even 2 huldigingen voor de nostalgie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoordquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef hottentot het volgende:
Over een paar weken weer huldiging Groningen op de grote markt.
Even 2 huldigingen voor de nostalgie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker. Alleen duurt het officiële wel tot na het seizoen, ga ik van uit. Zo rond de juni-maanden.quote:
Zeg je dit vanwege zijn oorlogsverleden? Dat is niet helemaal fair.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hele beperkte speler, daar ga je de oorlog niet mee winnen
Nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoord
Hehequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus... die bovenste foto.. Dat is nog ouder dan het laatste kampioenschap van feyenoord
Hij was vandaag ziekquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij niet speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |